Bence hiç kurcalamayın ve eski haline getirin. Nedenine gelince?
Westgate ayarını sıkarsanız turbonun sadece peak basıncı artacaktır. Basıncı da ECU kontrol eder. Basınc kontrolünü ecudan ayırmadığınız sürece sadece peak basıncı artacak ve cont. a oturacaktır. Çok gevşetirsen bu kez turbon peak yapmaz, Turbon daha geç dolar. İki bilinmeyenli denklemdir. Peak basıncı ecun un tolere edebileceği basınçtan fazla okursa ve uzun süreli olursa. Turbo basıncını ecu kısar ve Basınçta yüksek ve alçak dalgalanma olur. Başıma geldiği için biliyorum. 4-5 denemede ancak ayarını tutturabildim. Yarım tur bile önemlidir ayarda..
Maxininde yazdığı gibi Turbo basınç saati olacak. Aracın kaç bar cont da yürüdüğünü ve kaç barda boost cut a gireceğini bileceksiniz. Ona göre yar yapmanız lazım. O westgate ayarını oynayan ustanın elleri kırılsaydıda ellemeseydi diye söylenmeden de edemedim yani o kadar kıl bir iş.
Ayar yaparsın hava sıcaktır, Ayar oldu dersin.. hava soğur doğal olarak turbo basıncı artar. hoop bakalım boostcut...hadi bakalım tekrar ayar....