User Tag List

Sayfa 2/6 İlkİlk 1234 ... SonSon
102 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Turbo upgrade :) Volvo s70 t5 Auto

  1. #20
    JDM EF9 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul - Muğla
    Mesaj
    205
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eticet06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk başta stok motorun neler yapıldıgını göremek amaclı ugrasıyorum evet en zayıf yerı piston kolları denıyor
    Orj.motorunda turbo basıncını açtınız mı?
    Şuan kaç barda kullanıyorsunuz?

  2. #21
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    orıjınal basıncı 0.8 bar 1 barda yuruyorum uzun suredır

  3. #22
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    450 hp için kaç bar lazım onu hesapladınız mı?
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  4. #23
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    450 hp için kaç bar lazım onu hesapladınız mı?
    turbo ya göre değişkendir basınc diye biliyorum ben yanlışmı ?

  5. #24
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı eticet06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    turbo ya göre değişkendir basınc diye biliyorum ben yanlışmı ?
    işte onu soruyorum, hangi turbo kaç bar basınç sıkıştırma oranı hedefi (MİN.450 hp için)?? bunları bilinçsizce yapmamanızı tavsiye ederim... ayrıca standart beyin kç bara kadar destek verebilir onu da iyi öğrenin...
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  6. #25
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    max 450 düşünüyorum.Çünkü günlük kullanımda sıkıntı yaşamayım diyeörnek olarak altta verdiğimlinki inceleyebilirsiniz volvo konusunda güzel çalışmaları olan bir firma ve ecu ya neler yapılabılır orda hepsi yazıyor

    ARD ECU Upgrade S70/V70/C70 (1998)

  7. #26
    ghibli06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    50
    Şehir
    Ankara, Çayyolu
    Mesaj
    10.560
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    129 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    20 G mi takacaksınız???
    Ne Mutlu Türk'üm Diyene...

    http://kocmardogaltas.wix.com/kocmar

  8. #27
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ghibli06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    20 G mi takacaksınız???
    şuanda sadece araştırma içersindeyim bir adet vf22 var aslında arkadaşımda b22 imprezaların en buyuk oem turbosu olarak geçiyor ben tdo4 19t düşünüyordum aslında manifoltta işlemsiz takma için bold on oldugundan ama 19t de çok verimli değil deniyor yurt dışında 30 hp lerle yuruyenlerı var gunluk olarak 19t nın maddiyat olarakta çok bi bütçem yok işin aslı bulabilirsem gt28 düşünüyorum şuanda en mantıklı o Gibi duruyor

    fmic cooller
    yag sogutucusu
    76mm donwpipe ve ara borular
    Yazılım
    2.4 n/a ekzantırık
    perrin boost selenoid
    550 cc enjektörler le bir setup yapmayı düşünüyorum

    bakalım ufakan oem motorla nerelere kadar gidebiriz görücez ama yapılanlara bakarsam sadece yazılım ve eksozla oem turbo ile 300 hp + alınıyormus araştırmalarıma göre Bold on firmaların dediğine göre ve sorunsuz binilebiliyormuş

  9. #28

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    elinin altında moduler b52 motor varken korkma. Şanzıman sıkıntı çıkarmaz. Kollar kaçlık bilmiyorum ama 2.5 lt kol pistonlarını koysaydın keşke o kadar masrafa gireceksen. Turbo içinde 19t 450 hp veremez. Precision 5858 işini görür bence. Hem de daha ucusdur Garrett lerden.
    IN BOOST WE TRUST

  10. #29
    Anu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara-Alanya
    Mesaj
    953
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayalimdir t5 yapmak, kimse uğraşmıyor. Böyle bir konu görmek sevindirdi gerçekten beni, takipteyim.
    ''Halkını cehalet ve sefalete teslim eden yöneticiler yok olmaya, cehalet ve sefalete sürükleyen yöneticileri seçen halk ise köle olmaya mahkûmdur." Mustafa Kemal ATATÜRK

  11. #30

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    KKK24 de kullanabilirsin esasında. T5lerde sıkça kullanılıyor. Açılarıda uygun manifolda. Yurtdışı forumlarda 430 430 hp alıoruz diolar ama yakıt farklılıkları var tabe.
    IN BOOST WE TRUST

  12. #31
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    elinin altında moduler b52 motor varken korkma. Şanzıman sıkıntı çıkarmaz. Kollar kaçlık bilmiyorum ama 2.5 lt kol pistonlarını koysaydın keşke o kadar masrafa gireceksen. Turbo içinde 19t 450 hp veremez. Precision 5858 işini görür bence. Hem de daha ucusdur Garrett lerden.
    evet sanzumanına çok dayanıklı deniyor forgetliyecegım zaman 144 lük kollar 2.6 hacım almış olucam turbo konusunda çok kararısızım bakalım şimdi k26 buldum ufak hedaf için ilk onu deneyecegim

    Alıntı Anu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayalimdir t5 yapmak, kimse uğraşmıyor. Böyle bir konu görmek sevindirdi gerçekten beni, takipteyim.
    benide sevindiriryor ama yürütemessin diyende çok bakalım ne olçak yavaş yavaş ileriyoruz

    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    KKK24 de kullanabilirsin esasında. T5lerde sıkça kullanılıyor. Açılarıda uygun manifolda. Yurtdışı forumlarda 430 430 hp alıoruz diolar ama yakıt farklılıkları var tabe.

    k26 var birtane bakalım en kötü bir takıp deneyecem orıjınal kol pistonla neler çıkıcak ortaya

  13. #32
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k26 asıl bır turbodur speclerı tam olarak bulamadım ama yardımcı olabılırmısınız bıldıgım kadarı ıle porche 944 lerden cıkıyormus t3 flans

  14. #33
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu konuyu takibe alayim

    2.3 manuel c70ten sonra ne xc70 kesti nede s70t5 AT

    Bende chipleyecegim. Cok bir istegim yok, 260-270 falan

    Fakat kalkis rezalet bu arabalarda... sizinkide mi oyle
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  15. #34
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semavi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu konuyu takibe alayim

    2.3 manuel c70ten sonra ne xc70 kesti nede s70t5 AT

    Bende chipleyecegim. Cok bir istegim yok, 260-270 falan

    Fakat kalkis rezalet bu arabalarda... sizinkide mi oyle

    106 gti c2 vts vb araclarda ki denemelerimde araclar resmen 400 metre kakısında 350 metrede yakalıyorum ama onlar gaz kesmıs gıbı gecıyorum aracın kalkısı gercekten rezalet volvonun en guzel yanı 100-200 arası yapabıldıgı süreler üstadim .eger daha detaylı bılgı alısverısı yapmak istersen o.m atabilirsin hatta suan kaput altı bir foto koyayım buraya

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

  16. #35

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.389
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Traction ı iptal et. L ye al. Frene bas. 3500 rpm de freni bırak. O zaman kalkıo.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #36
    semavi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2012
    Şehir
    USA-Houston
    Mesaj
    1.663
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    75 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alper haram işlere bulaştirma bizi
    225hplik bir aracin 50ye kadar transporterla ayni gitmesi moral bozucu... sonra onlar frene basiyor ama az degil 1650 kg bu araba... hele ben bagaj dolu geziyorum... depoda dolu olur genelde... 1700-1750 civariyim hep...
    50den gaza yuklenince kicina tekme yemis gibi gidiyor

    Pmden telefonumu atiyorum. Whatsuptan devam edelim kullaniyorsan... foruma giremiyorum her zaman
    Biraz saygı... Dünya herkesin...
    youtube.com/c/KadirZora
    www.zoramotors.com
    https://www.facebook.com/ZoraMotorHouston

  18. #37
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kelalper Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Traction ı iptal et. L ye al. Frene bas. 3500 rpm de freni bırak. O zaman kalkıo.
    tork konvertörü bedava olsaydı dediğiniz yöntem güzel tabi

  19. #38
    eticet06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    39
    Şehir
    ANKARA
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tork konvertörü bedava olsaydı dediğiniz yöntem güzel tabi
    tork konvektörü bedava ise pola powerda vardır kesın Mudur yıgenın volvocu oldu bak volvo ile ya harıkalar yaratacak yada kırıp sahın alıp kıtlıtlı yapacak

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •