User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
25 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: K04 Upgrade Yardımı

  1. #1

    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    Question K04 Upgrade Yardımı

    Merhaba arkadaşlar, aracım 2007 model Audi A4 2.0 tfsi multitronic. Aracıma APR K04 turbo kitini uygulatmak istiyorum ama aracım otomatik olduğu için tavsiye etmiyorlar. Şanzıman sorunları Çıkabilir diyorlar. Aracımda APR Stage 2 yazılım mevcut ve 245 HP civarında. K04 kiti uygulama, BMC kutu içi filtre ve supersprint egzost sistemi uygula ve 15 hp civarı ek güç kazanıp bu şekilde sür deniyor. Sizce ne yapmalıyım? Turbo Upgrade yaparsam sorun yaşar mıyım gerçekten? Konu hakkında tecrübesi olan kişiler yol gösterirse sevinirim. Şimdiden teşekkürler...
    Audi A4(B7) 2.0 TFSI Quattro

  2. #2

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    köküne kadar açmazsan problem yaşamazsın diye düşünüyorum. Yani 300 hp sınırlarını kaldırır heralde.
    IN BOOST WE TRUST

  3. #3
    AEAlmas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    Antalya/Baghdad/Adelaide
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Neye göre sorun yaşansınki bende cupra degil 2.0tfsi stylance vardi sanzıman ayni idi ama manuel eger yapılmış örnekler mevcutsa hic düşünmeyin yapın

  4. #4

    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    226
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ilk once apr dan veya btg den vazgecin derim.bosa zaman ve gereksiz para harcamayin..sanzimaniniz kaldirmayabilir o gucleri..supersprint egsoz kiti de gereksiz pahali..iskender savas usta vs gayet guzel isler cikariyolar egsoz konusunda..egsoz filtre ilavesiyle 260-265 olursunuz ve yeter otomatige bence..cunku yeni nesil dsg gibi yazilimi vs yok..zaten normalde de sorun cikarabilen sanzimanlar...

  5. #5
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arabanız önden çekişli yani multitronic ise şuan bile bu güce dayanıyorsa şans
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  6. #6

    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Merhaba aracım öndcen çekişli değil, Quattro. Yüklenilmiş örnekleri var ama hemen hemen hepsi manuel vitesli. Ayrıca niye şans dediniz anlamadım, zaten stock hali 200 HP!
    Alıntı Sert@ç Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arabanız önden çekişli yani multitronic ise şuan bile bu güce dayanıyorsa şans
    Audi A4(B7) 2.0 TFSI Quattro

  7. #7

    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KEMALS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ilk once apr dan veya btg den vazgecin derim.bosa zaman ve gereksiz para harcamayin..sanzimaniniz kaldirmayabilir o gucleri..supersprint egsoz kiti de gereksiz pahali..iskender savas usta vs gayet guzel isler cikariyolar egsoz konusunda..egsoz filtre ilavesiyle 260-265 olursunuz ve yeter otomatige bence..cunku yeni nesil dsg gibi yazilimi vs yok..zaten normalde de sorun cikarabilen sanzimanlar...
    Cevabınız için teşekkür ederim. APR ve BTG' den vazgeçiyorum tavsiyeniz üzerine. Vazgeçme nedenimi insanlar yanlış anlamasınlar, tek nedenim aşırı pahalı olması. Ayrıca ben K04 turbo kit falan düşünüyordum hani biraz para biriktirince ama sanırım gereksiz bir yüklenme olacak. K04 kitle 300 HP' yi geçiyor araç ama sanırım tavsiyenize uyup egzost ve kutu içi filtre ile sınırlandıracağım bu modifiye işini. Tekrar teşekkürler...
    Audi A4(B7) 2.0 TFSI Quattro

  8. #8

    Üyelik
    Nov 2014
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    6
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aracımın manuel vites olanlarından örnekler çok ama benimki gibi otomatik olup 300 HP' yi geçen örnek görmedim. Endişemde bu zaten, yoksa motor modifiyeye son derece açık ve güzel bir motor. Endişem otomatik vitesli olmasıydı sadece.

    Alıntı AEAlmas Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Neye göre sorun yaşansınki bende cupra degil 2.0tfsi stylance vardi sanzıman ayni idi ama manuel eger yapılmış örnekler mevcutsa hic düşünmeyin yapın
    Audi A4(B7) 2.0 TFSI Quattro

  9. #9
    Harunde - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.216
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende konuyu takipteyim yeni aldım aracı
    bende dp filtre bobin ve buji ile ufak bir yazılım düşünüyorum acaba 250-260 civarı üfler mi turbo ve dsg kaldırır mı ?
    03 STİ

  10. #10
    Sert@ç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.140
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MoNaTiM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Merhaba aracım öndcen çekişli değil, Quattro. Yüklenilmiş örnekleri var ama hemen hemen hepsi manuel vitesli. Ayrıca niye şans dediniz anlamadım, zaten stock hali 200 HP!
    Onden cekisli versiyon multitronic eger sizinkide fwd olsaydi yazilim egzoz vs sanziman omru pek uzun degil
    Alıntı hakotech Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    3 tane daha konu acarsan magnumdan lamboyu kazanıcaksın hemde yalamadan..

  11. #11
    emre_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.908
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 le apr kit apr beyin ile sıkıntısız binersin aracının kmsi bakım durumu ve nasıl kullanıldığıda önemli ama 2 tane bildiğim var sıfır sıkıntı hep gazlanıyor

  12. #12
    anilgny - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    93
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    K04 turbo tork açısından gerçekten yüksek değerler veren bir turbo. Şanzuman kırma olayları hp ile değil de genellikle tork ile alakalı diye biliyorum. K04 değil de gt28rs gibi bir turbo daha iyi olur bence. yüksek basınçta kullanmazsanız kafanız rahat şekilde istediğiniz kadar gazlarsınız. K04'den de daha hızlı olur aracınız.

  13. #13

    Üyelik
    Dec 2013
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    46
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 güzel turbo fazla basın acmadan stage2 yaparsanız bence sanzımanla alakalı bi sorunda olmaz..

  14. #14
    kdRuNL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2014
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul / Toprak Adana
    Mesaj
    59
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bende de 1.8 t leon var k03s stock. K04 ya da GT28 GT30 lara mı girsem kararsız kalıyorum. İstediğim şu an için 250 - 300 hp ler
    Her ne kadar 1.8 T FR'ım olsa da Hayatımda duyduğum en güzel cümle :
    Olduğu kadar, olmadığı Type-R

    RSA Motorsports & 3.5" Type-Adana Exhaust & AEM Cai & Bi de Forge Dump Valve'cik

  15. #15

    Üyelik
    May 2014
    Yaş
    32
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    22
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k04 için altyapıda gerekli.bana göre masraftan kaçınmazsan güzel olur kaçarsan motor daha fazla masraf olarak sana dönebilir (allah korusun)

  16. #16

    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    48
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    8.383
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    29 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    motor içi k04 e hertürlü dayanır canını alır gibi 2 bar falan basmazsan. Şanzıman için de eğer a6 2.7 lerdeki gibi bir şanzımansa dayan gitsin 450 hplere kadar millet kullanıyor gık demiyor.
    IN BOOST WE TRUST

  17. #17
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracınıza k04 turbo kiti takın cupra s3 golf r lardan komple kit olarak satılanlardan.

    extra olarak enjektör cooler meth kit takarsınız sıkıntısız kullanırsınız gt28 gibi turbolar gereksiz büyük çünkü aracınız otomatik vitess kırma dökme olabilir riske atmayın

    k04 kit 2000 4000tl arası degişiyo

  18. #18
    CocoRe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    IST
    Mesaj
    787
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Bulut Y. Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracınıza k04 turbo kiti takın cupra s3 golf r lardan komple kit olarak satılanlardan.

    extra olarak enjektör cooler meth kit takarsınız sıkıntısız kullanırsınız gt28 gibi turbolar gereksiz büyük çünkü aracınız otomatik vitess kırma dökme olabilir riske atmayın

    k04 kit 2000 4000tl arası degişiyo
    buci? bobin?
    dynojet w. Z1000SX

  19. #19
    MECOO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    TR/İST
    Mesaj
    891
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kdRuNL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bende de 1.8 t leon var k03s stock. K04 ya da GT28 GT30 lara mı girsem kararsız kalıyorum. İstediğim şu an için 250 - 300 hp ler
    250 - 300 civarı düşünürseniz k04 yeterli olur GT28 ile 300 350 arası gücleri bulabilirsiniz. Bu iş sadece turbo değiştirmeklen olmuyor, yanında bir çok ekipman daha lazım olacaktır (pompa, enjektör, intercooler, debriyaj, göstergeler (afr boost egt gibi) dp ve egzos birde map işiniz var) söylediğiniz hangi turbo olursa olsun yanında bunlarıda yapmanızı gerektirir bilginize.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Bu Konudaki Etiketler

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •