User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
43 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: turbolu arabada katalitik iptali daha mi iyi sonuc veriyo??

  1. #20
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Kingpin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki egsoz öncesi çıktın mı dynoya? Üreticilerin söledikleri çoğu beygir tutmuyo. Supersprint'in web sitesinde fln yazar hep. Bir egsoz takmadan ölçerler bir de taktıktan sonra. O zmn gerçek ortaya çıkar.
    öncesi sonrası hepsi mevcut.
    Hem vamag da hem de serp dyno da..
    Built to fall....

  2. #21
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dogru yapılmaayan sistemler sayesinde backpresure u kaybedip guc dusebilir...

  3. #22
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Kingpin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki egsoz öncesi çıktın mı dynoya? Üreticilerin söledikleri çoğu beygir tutmuyo. Supersprint'in web sitesinde fln yazar hep. Bir egsoz takmadan ölçerler bir de taktıktan sonra. O zmn gerçek ortaya çıkar.
    kusura bakma yazamamışım...
    paşada çıkmıştım 222 hp 301nm çıkmıştı araba

    neyse şimdi yine egzos yapmayı düşünüyorum
    arabanın orj boru çapı 60mm

    kat iptali de yapacam yine
    katın olduğu yeri ve gerisini komple 60 lık mı yapıym susuturucusuz, sonda da orjinal susuturucu? yoksa 70 lik yapmak lazım? neye göre yapmak lazım bu işi?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  4. #23
    Yuregi-R
    Misafir
    turbo arabada backpressure herzaman guz kaybettirir, turbo araclarda best exhaust no exhaust, drag araçlarında downpipedan direk dısarı verirler, backpressure olayı atmosferik arabalarda geçerlidir.

  5. #24

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.529
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kusura bakma yazamamışım...
    paşada çıkmıştım 222 hp 301nm çıkmıştı araba

    neyse şimdi yine egzos yapmayı düşünüyorum
    arabanın orj boru çapı 60mm

    kat iptali de yapacam yine
    katın olduğu yeri ve gerisini komple 60 lık mı yapıym susuturucusuz, sonda da orjinal susuturucu? yoksa 70 lik yapmak lazım? neye göre yapmak lazım bu işi?
    60 orjınalse ztn 70 tabıkı, 60 ı 1.3 turbo arabalara takıyolar
    kat ve devamı 70 sonda orj derım tercıhe baglı,
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  6. #25
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son susuturucuya kadar düz boru yapılıp son orjinal kalırsa zorlanma olmazmı ses ne durumda olur birde son susturucunun ömrü çok kısa olur diyolardı öle duymuştum bilgisi olan varmı bunlar hakkında

  7. #26
    ercuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TÜRKİYE
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı onurdestan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    son susuturucuya kadar düz boru yapılıp son orjinal kalırsa zorlanma olmazmı ses ne durumda olur birde son susturucunun ömrü çok kısa olur diyolardı öle duymuştum bilgisi olan varmı bunlar hakkında
    bende aynı soruya cevap arıyorum ama sağlıklı bir cevap bulamadım.Bende 60lığa terfi ettim ama son susturucu orjinal.

  8. #27
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.647
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşta linea tJET - turbo var orijinal turbolu daha 15000 de daynoya çıktı 131 hp aldı sonra filtre+eksoz yaptı tekrar çıktı daynoya 129 hp ye düştü
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  9. #28
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.183
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    52 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Edit: Zaten cevaplar verilmiş.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  10. #29
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eksoz çok önemlidir. özelliklen ne yapmasını bilen insanlar için yarışta zamanlama her şeydir bence eksoz ilen zamanlamanı aracın bi çok farklı tepki vermesini sağlarsın değiştire değiştire... ama bence şehir için de eksozsuz dolaşmayın araç yarış arabası değilse çok yanlış bence...
    utku selamoğlu

  11. #30
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    son iptal bende
    acaba ortayı da iptal etsem mi ya...
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  12. #31
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rs ise (megane sanırım) belki gürültü artar biraz fakat üst devirlerde biraz daha canlı olabilir spool upta iyileşebilir bi nebze
    körler sağırlar

  13. #32
    clioGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    ist
    Mesaj
    4.067
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet megane rs

    birde bişey soracam ben

    daha evvel komple düz boru çektirmiştim ben basınç artmıştı ama performans düşmüştü. olabilir mi böyle birşey?
    seni unutmayacağız...


    www.hilmisenlen.com

  14. #33
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    performans düşüşünün nedenlerine bakmak lazım eğer ecu tarafından basınç yükselişi nedeniyle bazı değerleri rötara alıyor ise yeniden bir düzenleme yapmak yeni basınç değerine göre daha mantıklı olur, veya daha farklı durumlar söz konusuda olabilir tam özelliklerini bilmiyorum kapasitelerini parçaların fakat mesela basınç yükselişi nedeniyle intercooler kapasitesi yetmiyor olabilir sıcak üflüyor olabilir, turbo verimsizleşmeye başladıysa ondan kaynaklanıyor olabilr bi kaç farklı neden olabilir
    körler sağırlar

  15. #34
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı clioGT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet megane rs

    birde bişey soracam ben

    daha evvel komple düz boru çektirmiştim ben basınç artmıştı ama performans düşmüştü. olabilir mi böyle birşey?
    normalde artması lazım tabi performansın ama arkadaş yazmış sebeplerini

  16. #35
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet doğrulardayız ama bütük egsozt herzaman süper verim vericek diye birsey yok ama kattan kurtulursaN arabanda erken dolma daha güzel hızlanma ve tork yasarsın
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  17. #36
    VM5590 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2007
    Yaş
    48
    Şehir
    İstanbul / Ataşehir
    Mesaj
    231
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ^^ katılıyorum ,egzoz yapıldığı zaman mutlaka chip ile veya beyinden ona göre ayar yapılması gerekir. Hatta bazı araçlarda egzoz back pressure ölçülüp ona göre ayar yapılıyor ,back pressure' a göre limp modlar fln. ayarlanıyor ....

  18. #37
    burakbay
    Misafir
    arkadaslar tamam kataligi iptal ettim duz boru taktim peki arabanin hata vermesini nasil engelleyebilirim bildigim kadariyla vectralarda hem kat oncesi hem kat sonrasi sensorler varmis bu sensorleri nasil kandirabilirim

  19. #38
    ACTPK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.785
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tech2 cihazı olan bi servise gidin büyük ihtimal sorununuzu çözeceklerdir

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •