User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
69 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: palio sporting ''turbo''???

  1. #39
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayır demek istediğim yanlış anlaşılmı yani portları daha küçük sohc vtec ten ondan bahsediorum ki biliyorsunuz honda kapak konusunda baya üst sewiyelerde adamların anlamsız bi büyüklüğü var kapak portlarında ben ondan bahsetmek istemiştim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #40
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır demek istediğim yanlış anlaşılmı yani portları daha küçük sohc vtec ten ondan bahsediorum ki biliyorsunuz honda kapak konusunda baya üst sewiyelerde adamların anlamsız bi büyüklüğü var kapak portlarında ben ondan bahsetmek istemiştim
    kapakları bu tür stock motorlara yapılan turbolar için bi nevi elverişli diyebilirmiyiz yani?

  3. #41
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    herşey önemlidir stock yada internalli
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #42
    levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    18.439
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    97 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    anlatamadım heralde abi, stock motor için honda kapakları daha mı elverişli diyeyim turbo için

  5. #43

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hayır demek istediğim yanlış anlaşılmı yani portları daha küçük sohc vtec ten ondan bahsediorum ki biliyorsunuz honda kapak konusunda baya üst sewiyelerde adamların anlamsız bi büyüklüğü var kapak portlarında ben ondan bahsetmek istemiştim
    sonuçta çok fark yoktur, edelbrock kitinde t28 kullanıyosa, palio sportingdede kullanılabilir

  6. #44
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cok fark olmaz olurmu?

    çapı 2 cm olan bir port tan cıkan gaz mı yoksa capı 4 cm olan bir porttan cıkan gazlarmı bir turbini döndürmek için daha iiidir bunu anlayamadınız konunun başından beri daha ii anlatmak gerekirse

    bizim arabda soch mesela bizde 40mm headers kalınlıgı var OZ da 52 mm yani demem şudur ki ben egzost kısmı t4 olan bir turboyu döndüremem cıkan gaz yetmez
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    cok fark olmaz olurmu?

    çapı 2 cm olan bir port tan cıkan gaz mı yoksa capı 4 cm olan bir porttan cıkan gazlarmı bir turbini döndürmek için daha iiidir bunu anlayamadınız konunun başından beri daha ii anlatmak gerekirse

    bizim arabda soch mesela bizde 40mm headers kalınlıgı var OZ da 52 mm yani demem şudur ki ben egzost kısmı t4 olan bir turboyu döndüremem cıkan gaz yetmez
    konuya açıklık getireyim edelbrock 1.6 sohc vtec motoru için yaptığı kitte t28 kullanmış

    usdm 1.6 sohc vtec de 127 hp..

    o motorun portlarıyla paliosportingin portları arasında çok fark yoktur

    b16 vtec motordan bahsetmiyorum ben

  8. #46
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçtiğimiz günlerde ufak bi sıkıntı yaşadım...
    gerek nos gerek bazı yazılımlardan tahmin ettiğim motorum da bir rahatsızlık meydana geldi...
    sekman kırılmış dendi tam anlamamak ile birlikte..
    ve gömlek de yamukluk olduğu rektifiye gerektiği rektifiyeci tarafından belirtildi bende madem bunlar gerekicek..
    ilerde turbo takıldığında daha da büyük sorunlar ile karşılaşmamak için ilk aşamayı piston üzerinde ve rektifyeye yoğunlaşmak istedim bu sebeple piston yaptırmak istiyorum..

    fakta nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum araba servisde piston sökük durumda..
    orj piston mu gönderiliyor..
    ölçümlerimi gönderiliyor..
    bu derece bi durumda sadece piston ile 0.7 0.8 bar uygulandığın da sorun yaşanırmı illa onun için kol krank da gereklimidir..
    şimdiden teşekkürler...

    bu arada(sanırım 1 2 ay da geliyormuş onun için arabayı o sürelik bi şekilde toplatıcam ondan sonra tekrar sökülüp piston vs ile rektifiyeye göndericem..

  9. #47
    OmerRS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.387
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    soruna uzuldum abi.

    ama bence madem rektifiye olcak biraz daha nitelikli bir piston al ve basıcagından biraz daha yuksek basınclara cık. sıkıstırmayı da bence biraz dusurebilirsin.

    hatta bence motor acılmısken eger butun pistonlar da degişcekse ve uygun gomlekler bulunabilirse hacmi de arttır. boylece sıkıstırmayı azaltınca ortaya cıkan alt devir boslugunu da biraz atlatırsın.
    Azim Oto Özel Ford Servisi
    http://www.azimfordservisi.com/

  10. #48
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı OmerRS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    soruna uzuldum abi.

    ama bence madem rektifiye olcak biraz daha nitelikli bir piston al ve basıcagından biraz daha yuksek basınclara cık. sıkıstırmayı da bence biraz dusurebilirsin.

    hatta bence motor acılmısken eger butun pistonlar da degişcekse ve uygun gomlekler bulunabilirse hacmi de arttır. boylece sıkıstırmayı azaltınca ortaya cıkan alt devir boslugunu da biraz atlatırsın.
    +555
    Hacim arttırmak lazım bencede daha güsel olur

  11. #49
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hacim falan masraf kokan hareketler bunlar mayk

    Ayrıca geçmiş olsun kardeşim ....

  12. #50
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tekrar gecmis olsun ozberkcim....

    bencede acilmisken motor once piston kol gomlek 3 lusune basla...

  13. #51
    FaTiH44 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    43
    Şehir
    malatya
    Mesaj
    1.490
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun özberk
    03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
    14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
    17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG

    13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG

  14. #52
    tyMu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    5.530
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    geçmiş olsun

  15. #53
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston 1 - 2 ay da deıl gozunu korkutmak gıbı olmasn ama 6 ay da fln gelıo
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  16. #54
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok sağolun arkadaşlar...

    6 ay ne güzel bir süreben 1 2 aya ah derken

  17. #55
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    6 ay sendromunu yasayanlar var ama...
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #56
    FRG - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    303
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ondan ya,su serptin abi
    beklicez öle böle önce güvenlik
    peki bu hacim ve sıkıştırma oranları nasıl olucak nasıl ayarlanıcak bi kaç kişinin ölçümleri verdiği halde hatalı gelmiş.. yani bi 6 ay bekleriz gelir olmaz gider bi altı ay daha beklemiyim dimi

  19. #57
    Future_King - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    528
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zaten 2-3 6 ay bekleyene kadar sen satarsin arabayi

    umarim 6 aydan farkli olmaz... bence sen pistonu yolla ozberk..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •