hayır demek istediğim yanlış anlaşılmı yani portları daha küçük sohc vtec ten ondan bahsediorum ki biliyorsunuz honda kapak konusunda baya üst sewiyelerde adamların anlamsız bi büyüklüğü var kapak portlarında ben ondan bahsetmek istemiştim
hayır demek istediğim yanlış anlaşılmı yani portları daha küçük sohc vtec ten ondan bahsediorum ki biliyorsunuz honda kapak konusunda baya üst sewiyelerde adamların anlamsız bi büyüklüğü var kapak portlarında ben ondan bahsetmek istemiştim
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
herşey önemlidir stock yada internalli
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
anlatamadım heralde abi, stock motor için honda kapakları daha mı elverişli diyeyim turbo için![]()
cok fark olmaz olurmu?
çapı 2 cm olan bir port tan cıkan gaz mı yoksa capı 4 cm olan bir porttan cıkan gazlarmı bir turbini döndürmek için daha iiidir bunu anlayamadınız konunun başından beri daha ii anlatmak gerekirse
bizim arabda soch mesela bizde 40mm headers kalınlıgı var OZ da 52 mm yani demem şudur ki ben egzost kısmı t4 olan bir turboyu döndürememcıkan gaz yetmez
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
geçtiğimiz günlerde ufak bi sıkıntı yaşadım...
gerek nos gerek bazı yazılımlardan tahmin ettiğim motorum da bir rahatsızlık meydana geldi...
sekman kırılmış dendi tam anlamamak ile birlikte..
ve gömlek de yamukluk olduğu rektifiye gerektiği rektifiyeci tarafından belirtildi bende madem bunlar gerekicek..
ilerde turbo takıldığında daha da büyük sorunlar ile karşılaşmamak için ilk aşamayı piston üzerinde ve rektifyeye yoğunlaşmak istedim bu sebeple piston yaptırmak istiyorum..
fakta nasıl bir yol izlemeliyim bilmiyorum araba servisde piston sökük durumda..
orj piston mu gönderiliyor..
ölçümlerimi gönderiliyor..
bu derece bi durumda sadece piston ile 0.7 0.8 bar uygulandığın da sorun yaşanırmı illa onun için kol krank da gereklimidir..
şimdiden teşekkürler...
bu arada(sanırım 1 2 ay da geliyormuş onun için arabayı o sürelik bi şekilde toplatıcam ondan sonra tekrar sökülüp piston vs ile rektifiyeye göndericem..
soruna uzuldum abi.
ama bence madem rektifiye olcak biraz daha nitelikli bir piston al ve basıcagından biraz daha yuksek basınclara cık. sıkıstırmayı da bence biraz dusurebilirsin.
hatta bence motor acılmısken eger butun pistonlar da degişcekse ve uygun gomlekler bulunabilirse hacmi de arttır. boylece sıkıstırmayı azaltınca ortaya cıkan alt devir boslugunu da biraz atlatırsın.
Azim Oto Özel Ford Servisi
http://www.azimfordservisi.com/
geçmiş olsun özberk![]()
03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG
13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG
piston 1 - 2 ay da deıl gozunu korkutmak gıbı olmasn ama 6 ay da fln gelıo![]()
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
6 ay sendromunu yasayanlar var ama...
Call for prayer
http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
Instagram hesabımız
miniksracing - humidorturkiye
ondan ya,su serptin abi
beklicez öle böle önce güvenlik
peki bu hacim ve sıkıştırma oranları nasıl olucak nasıl ayarlanıcak bi kaç kişinin ölçümleri verdiği halde hatalı gelmiş.. yani bi 6 ay bekleriz gelir olmaz gider bi altı ay daha beklemiyim dimi![]()
zaten 2-3 6 ay bekleyene kadar sen satarsin arabayi
umarim 6 aydan farkli olmaz... bence sen pistonu yolla ozberk..
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)