User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
42 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Alfa Romeo 155 Q4 Turbo kanat büyütme

  1. #20
    Ryhn
    Misafir
    Çıkmaların hepsi çatlat. Bu turbolardan 7-8 tane gördüm hepsi aynı yerden çatlaktı. Birde hepsi internal WG bir şekilde buna EX. WG olması için turbine housing uydurmam gerek yada orayıda kaynaklayıp yavaş yavaş deneme sürüşleri. (Yusuf yusuf mod.)

  2. #21
    Mustafa Birsesli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    47
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.026
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ahmetfikri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmeden kopan pal intercoolerde takılmazmı
    cooleri gecer yada bence gecti başıma geldi o bakımdan söylüyorum
    egetuning service & performance

    DR.ECU CHIPTUNING İZMİR 05554042525

  3. #22
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı Ahmetfikri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emmeden kopan pal intercoolerde takılmazmı
    Bahtsız bedevilik varsa herşey olur.

  4. #23
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    salyangozlar o şekilde değil Akın sadece belki dp kısmı yapılıyodur ama tek döküm olarak üretilen şeyler çoğu zaman
    Hımmm olabilir tabikide ama benim elime alıp incelediklerim 2 parca hatta arabanın orjinal turbosuda 2 parca tam ortadan kaynak var ama yanılıyor olabilirimde

  5. #24
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı akın Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hımmm olabilir tabikide ama benim elime alıp incelediklerim 2 parca hatta arabanın orjinal turbosuda 2 parca tam ortadan kaynak var ama yanılıyor olabilirimde

    o kaynk diilde döküm kalıbının bıraktığı parçayı temizlerler genelde onun izidir
    körler sağırlar

  6. #25
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kaynk diilde döküm kalıbının bıraktığı parçayı temizlerler genelde onun izidir
    Haklısın yanılıyor olabilirmde kafam karıştı Dökümcü arkadaşım varda o demişti tek parça dökülmesi çok zor 2 parca olur daha sora pik ile kaynaklanır. Ama tabikide bilemicem bilemesemde olur zaten Boşverrr sonuç olarak döküme kaynak olabiliyor
    Zararları illaki vardır denemden birşey diyemem

  7. #26
    Ryhn
    Misafir
    Şimdi napıyoruz.... Galiba başka bir turbodan uydurma olarak bakmak en hayırlısı olucak.

  8. #27
    akın - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    576
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Şimdi napıyoruz.... Galiba başka bir turbodan uydurma olarak bakmak en hayırlısı olucak.

    bencede yenisi sonucta orjinali çatlamış yani kaynak yapsan çare değil tekrar başka yerden yine çatlıcak düzgün bir çıkma derim

  9. #28
    Ryhn
    Misafir
    Başka bir turbodan uydurma lazım bana

  10. #29
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    bulabildiğim en iyi fotoğraf açıklayabilecek

    core assembly maça

    drag ve cope pattern ise kalıplar
    körler sağırlar

  11. #30
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Biraz alakasız olucak ama elimde bir tane T25 rover 220ti turbosu var turbine housing kısmında çatlaklar var. Buraya kaynak yapmam mumkun mu? Zaten WG i iptal edicem orayıda kaynaklamayı planlıyorum. Birde compressor housing kısmında DV yi söktüm ve ihtiyacım yok onuda bir şekilde kaynaklamam mümkün mü?
    ben blokları kaynatan burda bi abimiz var ona götürüp yaptırıyorum .Orjinali kadar ömürlümü derseniz hayır değil ama uzun bi süre idare ettiriyor.Ama mustafa abinin dediği gibi içe doğu cok gittiyse yapacak birşey yok.Ama bana kargolama gibi bi şansın varsa yada turbonun resmini koyarsan sana uygun bi salyangoz varsa dükkandan vereyim işin görülsün.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  12. #31
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CKN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olum yapsana bnm turboyada bi ameliyat..
    sıraya geç şu arlar baya yoğun bu yaptığım işlem ama sana bi kıyak yaparım merak etme sanada yaparım en kocamanından
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  13. #32
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben blokları kaynatan burda bi abimiz var ona götürüp yaptırıyorum .Orjinali kadar ömürlümü derseniz hayır değil ama uzun bi süre idare ettiriyor.Ama mustafa abinin dediği gibi içe doğu cok gittiyse yapacak birşey yok.Ama bana kargolama gibi bi şansın varsa yada turbonun resmini koyarsan sana uygun bi salyangoz varsa dükkandan vereyim işin görülsün.
    Önümüzdeki hafta resimlerini eklerim elinde olmasa bile ne alıcamı sölersen aramaya başlarım. Turbo Rover dan çıkça Garrett T25 yanılmıyorsamda boyut olarak GT2554R ile aynı olması lazım fakat bunlar BB değiller.

  14. #33
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Önümüzdeki hafta resimlerini eklerim elinde olmasa bile ne alıcamı sölersen aramaya başlarım. Turbo Rover dan çıkça Garrett T25 yanılmıyorsamda boyut olarak GT2554R ile aynı olması lazım fakat bunlar BB değiller.
    şimdi satışa girecek ama bende o salyangozdan var
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  15. #34
    Ryhn
    Misafir
    Eheheh yok canım sonuçta ben sordum yardım istedim. Ama işte bu turbonun üstünde WG yok bende internal WG e para vermektense Ex. WG yapim dedim. WG kısmı kapalı bir salyangoz bakıyorum.

  16. #35
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ryhn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Eheheh yok canım sonuçta ben sordum yardım istedim. Ama işte bu turbonun üstünde WG yok bende internal WG e para vermektense Ex. WG yapim dedim. WG kısmı kapalı bir salyangoz bakıyorum.
    sole kolay bi yöntem var boşuyna para vermemen için söylüorum turbonun internalinin bağlı olduğu hortumunu cek ve iptal et ben öyle yapıyorum ama çok kıllatanlar olduğunda internali söküyorum ve o kelebeğin çevresini kaynak ile kapatıyorum
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  17. #36
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Akın oynama şu araba ile . Zaten 3000 devir altında deli gibi ölü bir arabadır q4, turboyla oynayıp, yazılıma dokunmadığın her zaman senin için dezavantaj olacaktır..

  18. #37
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Akın oynama şu araba ile . Zaten 3000 devir altında deli gibi ölü bir arabadır q4, turboyla oynayıp, yazılıma dokunmadığın her zaman senin için dezavantaj olacaktır..
    araçta yazılım var gürsel abi yapılmış zaten akın abi söyledi
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  19. #38
    Ryhn
    Misafir
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sole kolay bi yöntem var boşuyna para vermemen için söylüorum turbonun internalinin bağlı olduğu hortumunu cek ve iptal et ben öyle yapıyorum ama çok kıllatanlar olduğunda internali söküyorum ve o kelebeğin çevresini kaynak ile kapatıyorum
    Benim düşündüğümde öyleydi. İnternal WG zaten yok üstünde. O kelebeği ve çatlakları kayntıp kullanmak gibi niyetim vardıda şimdi onun yerine kullanabileceğim salyangoz bulursam drek değiştirmeye karar verdim.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •