User Tag List

Sayfa 5/8 İlkİlk ... 34567 ... SonSon
142 sonuçtan 77 ile 95 arası

Konu: Turbo Seçimi

  1. #77
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende hepsını al paran varsa 10 numara sıstem fıyatıda gayet duzgun

  2. #78

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fullrace kıt ıcın gereksız demek bence gereksız. tak tak tak dosuyorsun herseyını kalıestınden emınsın sorunsuz 10 numara sıstem. para varsa bu tur almak kacınılmaz olmalı

    bosa harcanan para bence biraz bilgin varsa ve zaman ayırabiliyorsan daha iyisini daha ucuza toparlayabilirsin o yuzden gereksiz yoksa parası olup zamanı olmayan adam alsın ona kimse bisey demez bu arkadas ztn ekonomik biseyler yapmaya calısıyor ne gerek var?

  3. #79
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    50
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    manifold ii marka al tayfun uraşma sonra onu paranın alabiliceği en iyisini pahalısı değil en iisini al..
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  4. #80
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Nasip kısmet işi tabi almak için çok düşündüm çok istedim başkası alırsa kısmet almaz ise illaki değerlendirmek gerek.

    Hiç cebinde 10.000 tl olupta lank turbo yapan kaç işi kaldıki bu devirde.

  5. #81
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bosa harcanan para bence biraz bilgin varsa ve zaman ayırabiliyorsan daha iyisini daha ucuza toparlayabilirsin o yuzden gereksiz yoksa parası olup zamanı olmayan adam alsın ona kimse bisey demez bu arkadas ztn ekonomik biseyler yapmaya calısıyor ne gerek var?
    fullraceın manıfoldundan daha ıyısı varmı ? gt 30 turbo var daha ıyısı varmı? full race ın ıntercoolerının daha ıyısı varmı? daha ıyısını daha ucuza maleedermısın bana model ve marka fıyatı vererek? bu kıtı cat cat takıp dosemek varken ugrasmakda basa beladır.

  6. #82

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fullraceın manıfoldundan daha ıyısı varmı ? gt 30 turbo var daha ıyısı varmı? full race ın ıntercoolerının daha ıyısı varmı? daha ıyısını daha ucuza maleedermısın bana model ve marka fıyatı vererek? bu kıtı cat cat takıp dosemek varken ugrasmakda basa beladır.
    manifoldun aynısı yapılabilir imkansız değil... turboya gelince o resimdeki kitin icindeki turbo Gt30 değil intercooler dert edilecek bisey değil bunu sende gayet iyi biliyorsun illa full race olmasına gerek yok maliyet olarak daha ucuza o kiti sana toplarım turboda T3 olmak kaydıyla bahsede girebilirim... ama zaman ayırmam lazım

  7. #83
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tekrar söylüyorum konuyu takip edenler için, Segman problemim var yağ yakıyorum ve turbo bir araç'a binmek istiyorum. Aşırı bir güç beklentisi yok hergün kullanıyorum arabamı. Buna göre bir uygulama yapmak istiyorum.

    Yoksa bitakım piston bi takım yatak alıp takarım arabama devam ederim.

  8. #84
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bı takım 8150 pıston bı kol alıcaksın kapatcaksın ana kol yatak degısıp makınenı sonrası kolay

  9. #85
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bı takım 8150 pıston bı kol alıcaksın kapatcaksın ana kol yatak degısıp makınenı sonrası kolay
    Evet tam niyetimde bu şekilde. Yakın zamanda piston+kol alıp motor içini bitirmek.

  10. #86
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet tam niyetimde bu şekilde. Yakın zamanda piston+kol alıp motor içini bitirmek.
    ıcı bıtır dısını cemle sana uygun yollu buluruz bız kafanı yorma. o bahsettıgım kollarıda al ıkıncı el sıfır sorunsuz kullanırsın...

  11. #87
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bı takım 8150 pıston bı kol alıcaksın kapatcaksın ana kol yatak degısıp makınenı sonrası kolay
    bencede sonraşehir içinde 0.5 lerde gez roll gecelerindede basınç açarsın olur biter benim düşüncem
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  12. #88
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  13. #89
    sword - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    İstanbul Üsküdar
    Mesaj
    4.548
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    piston kol yatak yağ pompası 2000tl mınımum
    rektifiye+işcilikte 1500 tutar
    acılmışken yay şapka koy ilerde egzantrik gömersın üstten
    turbo manıfolt enj beyın wasgate bow göstergeler egsoz sıstemı cooler borular contalar yağlama borular ıvır zıvır 4000-4500mınımum +ayar

    8500+1500 yedeğin olsun 10000tl ohh mıs zaten satmaya nıyetın yok turbo halı satınca masrafını karşılamaz. keyıfle bınersın hayırlı olsun

  14. #90

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MiaMi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tekrar söylüyorum konuyu takip edenler için, Segman problemim var yağ yakıyorum ve turbo bir araç'a binmek istiyorum. Aşırı bir güç beklentisi yok hergün kullanıyorum arabamı. Buna göre bir uygulama yapmak istiyorum.

    Yoksa bitakım piston bi takım yatak alıp takarım arabama devam ederim.
    motor icini hallet sonrada T4 turbo custom borular custom intercooler vs vs calıs aracın honda bence o kadar dert etmene gerek yok...

    stock motor ustune 3000 liraya bitirdiler hersey icinde 0,6 barla sorunsuz yuruyor arac... 220 hp guclerde...

  15. #91
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manifoldun aynısı yapılabilir imkansız değil... turboya gelince o resimdeki kitin icindeki turbo Gt30 değil intercooler dert edilecek bisey değil bunu sende gayet iyi biliyorsun illa full race olmasına gerek yok maliyet olarak daha ucuza o kiti sana toplarım turboda T3 olmak kaydıyla bahsede girebilirim... ama zaman ayırmam lazım


    manifoldun aynısını yapabilmen kalite olarak burada zor hem malzeme hem kaynak açısından

    ayrıca intercooler var intercooler var kanatçık yapısı etkinliği vs vs kimse aptal değil aslında ebay cooler varken garrett corea para dökecek ama kullanımda nasıl fark olduğu çıkıyor ortaya
    körler sağırlar

  16. #92

    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    5.957
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manifoldun aynısını yapabilmen kalite olarak burada zor hem malzeme hem kaynak açısından

    ayrıca intercooler var intercooler var kanatçık yapısı etkinliği vs vs kimse aptal değil aslında ebay cooler varken garrett corea para dökecek ama kullanımda nasıl fark olduğu çıkıyor ortaya
    o kadar ince detayları 400 500 hp+ guclerdeki otomobillerde hissedebiliriz ama değil mi? sonucta gunluk kullanım bir arac yapılacak ultra profosyonel parcalara ihtiyacımız yok ki...

  17. #93
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    manifoldun aynısı yapılabilir imkansız değil... turboya gelince o resimdeki kitin icindeki turbo Gt30 değil intercooler dert edilecek bisey değil bunu sende gayet iyi biliyorsun illa full race olmasına gerek yok maliyet olarak daha ucuza o kiti sana toplarım turboda T3 olmak kaydıyla bahsede girebilirim... ama zaman ayırmam lazım
    o manıfoldun aynısını burda yapman ımkansız bosuna tartısmayalım robot kaynakla yapılan urunler . resımdekı kıtın ıcındekı turbo nasıl gt30 deıl? kskdakı kıtın turbpsu gt3076, ıntercooler dert edılecek bırsey deılmı buna sadece gulerım. bende cın malı ıntercoler vardı .. onu degıstırıp yerıne yonaka taktıgımda spooldan baslayara arabanın kaderı degıstı amma basıte ındırgedın ıntercoolerı ucuza toplama konusunda bence yanlıs kısılerle ıdda edıyorsun

  18. #94
    STP - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    15.347
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    107 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kadar ince detayları 400 500 hp+ guclerdeki otomobillerde hissedebiliriz ama değil mi? sonucta gunluk kullanım bir arac yapılacak ultra profosyonel parcalara ihtiyacımız yok ki...

    oyle sallabas yapıcaksan 2 bın lıra yetıo mera etme hemde dolu dolu gıdıyo araba . ornegı canlı canlı gazlıyo su ara

  19. #95
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ahmet3425 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o kadar ince detayları 400 500 hp+ guclerdeki otomobillerde hissedebiliriz ama değil mi? sonucta gunluk kullanım bir arac yapılacak ultra profosyonel parcalara ihtiyacımız yok ki...

    ultra profesyonel parça değil abartmaya gerek yok kullandıkları metal ve kaynaktan kaynaklanan durum tabiki kaliteli üretilebilir ama bu manifoldları üretirken CFD programları kullaarak tasarlıyorlar ar/ge si vs vs gerçekten uzun yıllar süren şeyler o yüzden fiyat aslında uçuk değil zaten şu an indirimde t4 ts si falan

    eğer zaten hissedemiceksek döküm manifold kullanalım emin ol ki hissedersin yeterki uygun parçaları bir arada kullan
    körler sağırlar

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •