User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
37 sonuçtan 20 ile 37 arası

Konu: Bolt-on Turbo

  1. #20
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şanzıman manuel allahtan

  2. #21
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bro gidiceksin bastasa...

    tdo4 turbo
    kalın conta
    custom intercooler
    enjektör
    walbro.
    beyin...
    manifolt tmm işte bitti gitti...

  3. #22
    overblack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    51
    Şehir
    honda16.com
    Mesaj
    2.248
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yalnız ben şöyle bir şey gözlemledim.honda marka kazalı araçların %70'i city ve jazz.city kullandım yolda güven vermeyen bir araba,jazz kullanmadım.
    90 hp lik arabaya 40-50 hp arası yüklenmek istiyorsan önce güzel yol tutuş ve frenaj için gerekli tadilatları yaparsan can ve mal güvenliğin açısından iyi olur
    komançero garage

  4. #23
    Emir_b16a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı overblack Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yalnız ben şöyle bir şey gözlemledim.honda marka kazalı araçların %70'i city ve jazz.city kullandım yolda güven vermeyen bir araba,jazz kullanmadım.
    90 hp lik arabaya 40-50 hp arası yüklenmek istiyorsan önce güzel yol tutuş ve frenaj için gerekli tadilatları yaparsan can ve mal güvenliğin açısından iyi olur
    abi jazz lar sadece yayla bile çok güzel tutuş elde edebilio ama zıplama eğilimi oluyo biraz tutuş pek sorun olmaz da nası durucak
    atın iyisine ''Doru'' yiğidin iyisine ''Deli'' derler.

  5. #24
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yarı slik lastiklere kuru asfaltta antalyayı bilen bilir dedeman pastacıma 120 130 giriyorum viraj yapmayı biliyorum tabi yoksa 90dan fazla girilmez oraya yaylarım war 205 te lastik tabanı var yol tutusum güzel daha hiç duramıcagım bi araya girmedim olurda gücü yükselttikten sonra baktık frenaj yeterli gelmiyor bi stoptech wilwood ne bilim brembo gücümüz yettiğincede durura tabiki yönelmek gerekli araç gittiği kadarda durmalı herzaman..

  6. #25
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bro gidiceksin bastasa...

    tdo4 turbo
    kalın conta
    custom intercooler
    enjektör
    walbro.
    beyin...
    manifolt tmm işte bitti gitti...
    baştaşa pek güvenemiyorum kardeşim ilk başlarda tam bi baştaş fanatiğiydim erkan & serkan usta çalısan eleman çağataydı sanırm selahattin serdar abi olsun cok iyi insanlar ama bi kaç hatalı işini gördüm agzına güvendiğim insanlardan duydum ortaya saçıcak fazlada param olmadıgı için çok temkinli olmak zorundayım anlıyomusun

  7. #26

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapılan iş ağırlıklı custom bir iş olcak , makul basınçlarda istediğin değerlere ulaşırsın diye düşüyorum, Garaj olarak Bms yi öneririm.

  8. #27
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bolt on turbo yapmak da inanılmaz maliyetli olabiliyor, evdeki hesap çarşıya uymayabilir. kit alsan bile extra şeyler çıkıyor.arkadaşlar yazıyor turbo, manifold, enjektör vs... diye liste ama bunun tornacısı var, gerekli sarf malzemeleri var. liste gün geçtikte kabarıyor.
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  9. #28
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek aracım oldugu için şehiriçi kullanıcam yanı soft bi yükleme düşünüyorum 0.5 yada max 0.8 bastırırsak kaç hp alabilirim maximum ?

  10. #29
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bullet07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tek aracım oldugu için şehiriçi kullanıcam yanı soft bi yükleme düşünüyorum 0.5 yada max 0.8 bastırırsak kaç hp alabilirim maximum ?
    turbosuna göre değiştirir. güzel bi gt25 veya ayarı bir turboyla 200hp leri alman mümkün. 0.8 de
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  11. #30
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    içinide soyarsam pistlerde görüşürüz artık :P

  12. #31
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Horlatalım Konuyu..

    bolt-on SC bulduk okan kardeşimle +/-'lerini öğrenebilirmiyim??

  13. #32

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Exhaust manifoltunu falan ellemiyorsun. Tüm işin emme tarafında kalıyor. Normalde custom yapacak olsan mountlarını falan yapmak başlı başına bir dert oluyor. Ama bolt-on olduğuna göre onun tüm ekipmanı vardır zaten. Bu durumda montaj açısından turboya nazaran daha az sıkıntılı. Yağ şuradan aldım, basıncı azdı çoktu gibi dertlerin yok. Hangi devirde ne kadar flow verecebileceğini biliyorsun. Arabaya takmadan sonucun ne olacağınıda üç aşağı beş yukarı tahmin edebilirsin.
    Ama kısıtlı denilebilir. Upgrade etmek istersen herşeye yeniden başlaman lazım. Flanşları falan birbirine uyan SC yok gibi birşey neredeyse.

    Düşük güçle tatmin olacaksan, alt devirlerde daha keyifli olması sana yetecekse 7bin deviri şöyle geçecem falan gibi fantazilerin yoksa SC daha pratik olabilir. Yakıt tüketimi turboya nazaran daha fazla. Çünkü marşa basmandan itibaren sürekli flow üreten ve dolayısı ile motorun gücünden çalan bir makine. Ama öyle abartılı fark var denebilirmi bilmiyorum. O farka değermi? Bence değer.
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  14. #33
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  15. #34
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turboda en az SC kadar sağlıklı olabilir biraz daha araştırmakta fayda var ama bence SCde alt devirlerden itibaren güç gelmesi baya keyif yapar

  16. #35
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    uzun vadede yakıt konusunda sıkıntılar yasanabilir diye dusunmeye basladım typeR gibi yakıp typeR kadar gidememek koyabilir :P Okan 3500 dd leri geçmeden normal ies boost başladıgında turbo ies gibi mi yakıyosun yakıtın nasıl ??

  17. #36

    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    1.349
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O kitteki rotrex SC. Hatırladığım kadarı ile bunların flow mapleri eatonlarda olduğu kadar lineer olmuyor. Birde rotrexlerde de turboda olduğu gibi yağlama gerekiyor. Onun içinde o resimde gözüken kocaman yağ soğutucusunu falan kullanıyorlar. Onun için yer falan lazım sonuçta. Gerçi senin baktığın kitte bu zaten olduğuna göre illaki yer vardır.

    10psi ciddi basınç bence. Kompresyon düşürmeden o kadar (0.7 bar) basmak.. Ne biliim... Ben tırsarım..
    Hakikat aramakla bulunmaz ancak bulanlar hep arayanlardır. / Bayezid i Bistami

    --..-.----.-..

  18. #37
    Bulut Y. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    Antalya
    Mesaj
    3.868
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/T3-T4...Q5fAccessories


    burda dalga mı geçiyolar bana mı öyle geliyo anlayamadım :S :S :S

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •