User Tag List

Sayfa 6/7 İlkİlk ... 4567 SonSon
118 sonuçtan 96 ile 114 arası

Konu: Yellow Cupra 328 hp & 497 nm

  1. #96
    mmustu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    İstanbul / Levent
    Mesaj
    15.625
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende o yüzden sordum bi yanlışlık mı var diye

    tamam 2 bar peak basımş ve belli bir devirde o gücü almış ama ya sonrası ?

  2. #97

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapılan işin, güç eğrisinin altında kalan alan olduğunu hepimiz biliyoruz. Yani peak atan güç istenilen birşey değil.
    Araç maksimum gücünü 5000 devirde veriyor ve akabinde sürekli güç kaybediyor.5000 ile 600 devir arasında 100kw güç kaybediyor.

    Bu araç 6000 devirde sadece 200 hp, mühendisli okuyan birisi varsa brückner metodu ile ortalamasını alırsa ortalama gücünün yaklaşaık 260 hp olduğunu görebilir.

    260 hp yi homojen dağıtmış başka bir araç bu aracı geçer.

    Bence orta devirdeki peak basıncı kısıp üst devirleri baştan yazmalısınız.
    Saygılar
    Yazacaktım dilim donmedi katılıyorum

  3. #98
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    gayet ciddi bir konu, lütfen saptırmayın,
    silerim
    Built to fall....

  4. #99
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sürüş özellikleri nası böyle bir güç ve tork dağılımında? altlarda traction problemi üstlerde isteksizlik olmuyor mu?
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  5. #100
    Cupra03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mustafa teşekkür ederim dynoyu koyduğun için.260 hp bir aracın beni geçeceğini söylemişsiniz,ben kan 88 ile denedim (cabrio e 46 m3) stock da değil 360-370 hp arasıdır heralde.Paşaoğlunda 366 hp veren sti ile denedimİçimden geçmeleri gerekirdi ama olmadı.Sti 2 kişi ben tekdim bu arada.Bende merak ediyorum neden 5 binden sonra baş aşşa gitmiş.Bayramdan sonra Barborosa uğrıcam tekrar.
    Orçun sen hangi yazılımlı egzostlu cupra ile denedin ve geçtin??Ben sadece uğurun seni geçtiği videoyu seyrettim.Varsa video paylaş.
    Sc li taype r ile hakanın denemesi çok keyifli olur baya denk gibiler.

  6. #101
    Cupra03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    609
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sürüş özellikleri nası böyle bir güç ve tork dağılımında? altlarda traction problemi üstlerde isteksizlik olmuyor mu?
    Olmuyor ama üstlerde sanki bir düşüş var bu gece tiyatroya gidecem kağıthaneye bir tünel videosuda ben yapim belki orda alt üst devirler belli olurAltlar çok fena 4 de bile 3 bin devirde sarıyor..

  7. #102
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    Alıntı Cupra03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa teşekkür ederim dynoyu koyduğun için.260 hp bir aracın beni geçeceğini söylemişsiniz,ben kan 88 ile denedim (cabrio e 46 m3) stock da değil 360-370 hp arasıdır heralde.Paşaoğlunda 366 hp veren sti ile denedimİçimden geçmeleri gerekirdi ama olmadı.Sti 2 kişi ben tekdim bu arada.Bende merak ediyorum neden 5 binden sonra baş aşşa gitmiş.Bayramdan sonra Barborosa uğrıcam tekrar.
    Orçun sen hangi yazılımlı egzostlu cupra ile denedin ve geçtin??Ben sadece uğurun seni geçtiği videoyu seyrettim.Varsa video paylaş.
    Sc li taype r ile hakanın denemesi çok keyifli olur baya denk gibiler.
    Burda yanlış anlaşılma olmuş, ben şunu demek istedim, X bir araç değil.
    260 küsür hp olan ama eğrisi daha homojen bir cupra sizi geçebilir.
    Built to fall....

  8. #103
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    (serp dynoya itimat etmeyenler için)

    Mustafa, yanlış anlama da, benim o dynoya itimadım yok.
    Merak eden olursa kendi aracımın o dynodaki çıktılarını da yayınlarım.
    Sadece filtre ve egzozla 180 hp, tekerlekte 162 hp çıktı..
    Daha sonra yazılım ile 204 hp çıktı.. Tekerlekte 180 küsür.. Ama yazılımsızken denediğim araçlar ile yazılımdan sonra da aynı gidiyordum..
    Clio RS filtre egzoz ve yazılımla 200+ çıkamaz. İstediği kadar ciğerli olsun.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  9. #104
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Birçok kişinin kaçırdığı konuyu yukarda dile getirmişler, toparlamak gerekirse, bir aracı peak HP vericek şekilde ayarlamak ayrı bir olay, dolgun bir HP eğrisi ayarlamak farklı bir olay. Çok güzel peak bir değer alırsın fakat senden 20-30hp daha düşük bir araba yolda senden çok daha iyi gider.DYNO da rakam bakmaktansa eğriye bakmak çok daha işlevsel bir olaydır.

    Bizzat kendi aracımı ölçüme götürdüm, üst üste dynoya sokup 10hp fark görülebiliyorsa ne SERP e inanılır nede başka bir DYNO ya. Niyetim kimsenin işini baltalamak yada çamur atmak değil ama dyno gerçeği yansıtan bir olay değildir, RR testleri yine bir nebze daha iyidir ama hiçbiri tekrarlanabilir veri vermiyor malesef...

    Araca maşallah, nice beygir ve torklara
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  10. #105

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.522
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + 5000den sora ınanılmaz dusus mevcut cupranın dynosunda, öyle bı egrı olması ımkansıza yakın maalesef, ole olsa hıc cevırmez araba yolda, gıtmezkı gıttıgı anlasılıyor..
    e39 528İ Arctic Silver & e90 325i Sparkling graphit metallic

  11. #106
    brutal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    ank
    Mesaj
    729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ayrıca Türkiye Serp de çıkan grafik ile Yurtdışında başka bir dyno da çıkan grafik çok farklı, ikisi neredeyse farklı araçlar gibi. Peak HP Tork değerleri benzer olsada biri 3000rpm de veriyor diğeri 5000rpm gibi. Bu iki dynodaki araçlar aynı marka model ve aynı turboyumu kullanılyor? Sadece meraktan soruyorum yanlış anlaşılmasın.
    FastCare.com.tr
    detailing & mini onarım

  12. #107
    Ertan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Cupra03 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa teşekkür ederim dynoyu koyduğun için.260 hp bir aracın beni geçeceğini söylemişsiniz,ben kan 88 ile denedim (cabrio e 46 m3) stock da değil 360-370 hp arasıdır heralde.Paşaoğlunda 366 hp veren sti ile denedimİçimden geçmeleri gerekirdi ama olmadı.Sti 2 kişi ben tekdim bu arada.Bende merak ediyorum neden 5 binden sonra baş aşşa gitmiş.Bayramdan sonra Barborosa uğrıcam tekrar.
    Orçun sen hangi yazılımlı egzostlu cupra ile denedin ve geçtin??Ben sadece uğurun seni geçtiği videoyu seyrettim.Varsa video paylaş.
    Sc li taype r ile hakanın denemesi çok keyifli olur baya denk gibiler.
    merhaba.bkr cupra tek typer 2 kişi ve inan cupra ile 2 ye 2 deneyebildik video larda mevcut.aracımın headers degişti ve şuanda intercooler yapım aşamasında.hakan abi cupra tek ben iki kişi olursam denerim dediama bi türlü deneyemedik.belkide denk gideriz.http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=40368

  13. #108
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    konu serp dynoya kayıyor, sapıyor, bence kalibrasyonda hata vardır. Ayrıca dyno dinamics çıktısı da var (shoot out mode mu bilmiyorum)

    Ben gazihanın serpi ile savaşın vamagına çıktım tek fark yere verilen hp idi...

    Çıktılarını buraya koyabilirim.
    Built to fall....

  14. #109
    H22Power - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    2.331
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı udqhu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Mustafa, yanlış anlama da, benim o dynoya itimadım yok.
    Merak eden olursa kendi aracımın o dynodaki çıktılarını da yayınlarım.
    Sadece filtre ve egzozla 180 hp, tekerlekte 162 hp çıktı..
    Daha sonra yazılım ile 204 hp çıktı.. Tekerlekte 180 küsür.. Ama yazılımsızken denediğim araçlar ile yazılımdan sonra da aynı gidiyordum..
    Clio RS filtre egzoz ve yazılımla 200+ çıkamaz. İstediği kadar ciğerli olsun.
    senin sıkıntın dyno ile mi yazılım ile mi? eğer yazılım ile ise yazılımdan evvel ki gücünü koy sonrakini koy yazılımdan evvel 180 di de yazılımdan sonra 150 mi çıktın? yada stock 172 ps olan araban 300ps mi çıktı? ben orasını anlayamadım ranthor un dediği gibi konu serp dyno ya dönmeye başladı ben hiçbir zaman serp dyno en iyi dynodur sonucu birebir gerçektir demedim bunu demek zaten saçmalıktır tekrar tekrar söylüyorum biz serp dynoyu yazılımdan evvel yazılımdan sonraki gücü görebilmek çıktısını araç sahibine vermek yapılan işin psikolojik olmadığını göstermek için kullanıyoruz eklediğim resimlerdede serp e itimat etmeyenlerin diğer itimat edilen dynolarla aşağı yukarı aynı sonucu verdiğini görmesine yardımcı olmaya çalıştım saygılar sunarım....
    ..::PASSATURBO1::..

  15. #110
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı PASSATURBO1 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    senin sıkıntın dyno ile mi yazılım ile mi? eğer yazılım ile ise yazılımdan evvel ki gücünü koy sonrakini koy yazılımdan evvel 180 di de yazılımdan sonra 150 mi çıktın? yada stock 172 ps olan araban 300ps mi çıktı? ben orasını anlayamadım ranthor un dediği gibi konu serp dyno ya dönmeye başladı ben hiçbir zaman serp dyno en iyi dynodur sonucu birebir gerçektir demedim bunu demek zaten saçmalıktır tekrar tekrar söylüyorum biz serp dynoyu yazılımdan evvel yazılımdan sonraki gücü görebilmek çıktısını araç sahibine vermek yapılan işin psikolojik olmadığını göstermek için kullanıyoruz eklediğim resimlerdede serp e itimat etmeyenlerin diğer itimat edilen dynolarla aşağı yukarı aynı sonucu verdiğini görmesine yardımcı olmaya çalıştım saygılar sunarım....
    yazılımdan evvel 180, yazılımdan sonra 204 serp dyno sonucu.
    yazılımdan evvel 179, yazılımdan sonra 178 paşaoğlu dyno sonucu.

    sen karar ver sorun nerde. ben bulamadım
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  16. #111
    yavuz364 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Sahrayıcedid-Başakşahir
    Mesaj
    3.096
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence ikiside yanlış, hatta şuanda türkiyedeki dynoların mekanizması çok doğru ölçücek sistemler değil.. moment hesapları ile ölçülüyo ve farklı viteslerde farklı sonuçlar verebilir.. o yüzden yeni sistem bi dyno gelene kadar dynolar yalan
    Quattro...Torukcars ARGE & Kulvar.info.tr

  17. #112
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    dyno hakkındaki yorumları başka topiclere saklasak...
    dyno dinamics demi yalan? Anlamıyorum
    Built to fall....

  18. #113
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılıp konuşulucak çok konu var suanda arac tune ediyorum enkıs azamanda cvp yazıcam
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  19. #114
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    dyno yok die bişey yok o yanlış düşünce DYNO omlasa bile öncesi sonrası yaparsın olur biter değilmi
    correctionvermeden tabiki dynoya gelince cupranın dyno uğraşılırsa daha iyi olur tebrikler

    Dynodynamics i kullanan arkadaşlara bi önerim var shoot4F de ölçmeleri gerekir turbo bir aracı uyarırsak daha mantıklıo olur ama bakın egrisi güzel değil BENCE tork saçma salakca
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •