User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: Turbo Ceketi gerekli mi?

  1. #20
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    günlük kullanımda sorun çıkarır o tip bi işlem ama dersenki hani günlük bimlyırum belki bi kaç işlemle yapılı çünkü yapıyorlar üzerine hava kanalı açılır

    @Antalyalogy komple sarın onu daha güzel olur üst sensör kısımlarını vs kesersiniz güzelce açık kalmasın tam sarın
    körler sağırlar

  2. #21
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    günlük kullanımda sorun çıkarır o tip bi işlem ama dersenki hani günlük bimlyırum belki bi kaç işlemle yapılı çünkü yapıyorlar üzerine hava kanalı açılır

    @Antalyalogy komple sarın onu daha güzel olur üst sensör kısımlarını vs kesersiniz güzelce açık kalmasın tam sarın
    Tamamdır patron ilk gittiğimde sökelim yapalım..
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  3. #22
    RCpower - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    ist - erenköy
    Mesaj
    301
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    özgür dur tahmin edeyim,
    egt & afr için delik açacaksın ısı kalkanını da delmek istemiyosun doğru mu?

  4. #23
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCpower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    özgür dur tahmin edeyim,
    egt & afr için delik açacaksın ısı kalkanını da delmek istemiyosun doğru mu?
    hahahah daha o da var ya.. Kanka ne zaman bitecek benim bu arabayla işim ya...

    ps:Bitmesin bitmesin yoksa ben ne yaparım
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  5. #24
    TechTurkey Ranthor - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 1970
    Yaş
    43
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    6.318
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    100 Post(s)
    Tagged
    3 Thread(s)
    bence israf olacak..
    Built to fall....

  6. #25
    Antalyalogy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    47
    Şehir
    Özgür --> Antalyalogy
    Mesaj
    6.533
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ranthor Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bence israf olacak..
    israf benim göbek adım...

    Bu devirde turbo benzinliaraca binip bir de daha çok yaksın diye uğraşıyoruz ya

    Semih in dediğini yapacağım (sadece dp nin alt ve üstüne)
    '' Detaylı Araç Bakımı, Temizliği ve Boya Koruma '' :

    http://detayciyim.blogspot.com/

  7. #26
    RSCosworth
    Misafir
    Arkadaşlar, ısınan hava yükselir, hava tahliyesi olmayan kaputlarda motor içi hararet iyi değildr.Motor içindeki tesisatın ömrünü kısaltmakla beraber, turbo araçlarda intake manifold derecesinin 40 ila 60 derece arasında tutulması gereklidir. Bu nedenle özellikle sonradan takılan veya imal edilen paslanmaz intercoolor ve emiş borularının seramik yünü bazlı "Thermotec" ürünleri gibi sarılması motorun verimini ve ömrünü uzatır. Turbonun emiş salyangozu ( Turbine housing ) sarılması , buradan motor içine yayılan 500-900 derece Celcius ısının etrafa verdiği zararı düşünün. Aynı şekilde Headers manifolt uygulamalarında bu ısı yayılmasını kontrol altına almak motorunza ömür katacaktır. Bazı arkadaşlarımız İntercooler büyütüp boruları turboya çok yakın geçiriyorlar ve sonuçta soğuyan hava emme manifoltuna girerken tekrar ısınıyor. Amerikalılar bir çok Turbo uygulamalarında Turbocharger'ları aracın altına ve arka diferansiyel yanına mote ediyorlar. Tabiki Amerikan arabalarında hacim (C.C) büyük ama küçük 1.8-2.0 motorlardada bu uygulamalara rastlanıyor.
    Kısaca her türlü ısı kalkanı motor içindeki ve etrafındaki tesisatın ömrünü uzatır...

  8. #27
    fatiii - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    AnkarA
    Mesaj
    4.821
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hoşgeldiniz bu arada


    benim turbom radyatöre cok fazla yakın buda sanırım radyatörü asırı dercede ısıtıyodur diye düşünüyorum böyle bi malzeme alıp taksam motorunda daha gec ısınmasını saglıyabilirmiyimki acaba?

    bana göre suyun daha zor ısınmasını vede daha cabuk sogumasını saglar?
    remaps.tr & Turbo Zone Garage

  9. #28
    RSCosworth
    Misafir
    Selam herkeze,
    Motor içi ısı = güç kaybı + malzeme yıpranmasını arttırmaktır. Turbo, manifold,cold air intake sargısı downpipe, elektrik kabloları gibi izolasyonlar eğer doğru yapılırsa araca performans ve kaput altı aksama uzun ömür getirir.. bknz : http://www.turbomotorlar.com/asp/menu_items.asp?ID=26

  10. #29
    onurdestan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.147
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    k03 te bu asla ziyan değil kat iptali yapılmış k03 lü arabam roll yapıp kaputu açtığımda gece lambası gibi yanıyor bu sargıyı bende düşünüyorum zaten akışmetre ve filtre hemen turbonun üstünde en çok passat ve a4 lere yarar sanırım

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •