User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
40 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Turbo Secimi?

  1. #20
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TURBO CİVİC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kanka bende altlarda gelen turbodan yanayım.sonucta cok devir cevirmiyoruz.ne kadar cabuk dolarsa o kadar keyifli olur gunluk kullanımda ses vs.

    aynen ayrıca yakıt tüketiminde olumlu etkisi var .... büyük turbo alacaksada bilyalı almasında fayda var bence

  2. #21
    izo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    San Francisco
    Mesaj
    2.213
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bro bnm gibi buyuk turbo takıp zevki oldrme, bn eskisini geri takmıstım...altlarda dlduran turbo iyidir devr cevrmedıın ıcın, kapagı fln da cortlamamıs olursun...su ankı gucu iyi az biras basıncını yag sogutucusu fln yap daha saglıklı bin...

  3. #22
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    t04z kullan verımlıdır bıraz
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  4. #23
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aklim karisti biraz ya

    internale girmek istiyorum acikcasi, hani öyle en güclü d series degil de, 0.8 falan korkmadan basabilecegim bir arabam olsun istiyorum. fazlasinda gözüm yok. ama yakın zaman icin yani en azindan bu yaz kalkinma planlarimda öyle bi durum söz konusu degil.. planim subat-mart gibi internal yapip havalar düzelene kadar rodaj tamamlamak

    suanki td04-16'da erken gelmiyor, neredeyse 4500-5000 gibi full boost yapiyorum. ama memnunum yani rollingde falan300-400 devir daha cevirsem daha iyi olacak gibi.

    td05 ya da t3 alsam internal yapinca 0.8de 1de kullanabilirmiyim? yoksa olm akıllı ol 3-5 kere turbo alma, suan üstündeki td04'e yaptır bakımını, internal yaparkan al 2860 falan otur oturdugun yerde mi dersiniz ?

    okan kanka musait olunca konusalim su isi
    00' Civic 1.6IES

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    06
    Mesaj
    5.495
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bencede bunla idare et motoru yapıcagın zaman turbonuda alırsın yoluna devam edersin cenkim en saglıklısı bu.
    " Kontrolsuz güç gerçek güçtür. "

    https://www.instagram.com/alpataktv/

  6. #25
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chaylak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aklim karisti biraz ya

    internale girmek istiyorum acikcasi, hani öyle en güclü d series degil de, 0.8 falan korkmadan basabilecegim bir arabam olsun istiyorum. fazlasinda gözüm yok. ama yakın zaman icin yani en azindan bu yaz kalkinma planlarimda öyle bi durum söz konusu degil.. planim subat-mart gibi internal yapip havalar düzelene kadar rodaj tamamlamak

    suanki td04-16'da erken gelmiyor, neredeyse 4500-5000 gibi full boost yapiyorum. ama memnunum yani rollingde falan300-400 devir daha cevirsem daha iyi olacak gibi.

    td05 ya da t3 alsam internal yapinca 0.8de 1de kullanabilirmiyim? yoksa olm akıllı ol 3-5 kere turbo alma, suan üstündeki td04'e yaptır bakımını, internal yaparkan al 2860 falan otur oturdugun yerde mi dersiniz ?

    okan kanka musait olunca konusalim su isi
    sentede sorun olabilirmi acaba?
    5binde full boost cok gec geldi acikcasi
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #26

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    5000 bana da çok yüksek geldi , basınç hattında kaçak vs , sentede atlama yok değilmi?

    bi kontrol ettirmelisin bence , o turbonun bir eşi bende var , 1.8 motorda 3000 de full boost görüyordum standart motorda

  8. #27
    TURBO CİVİC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.050
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    3000 gibi geliyor basınc ama tam verimi 4500 gibi alıyoruz.
    tabi 1.6 olmasınında etkisi vardır 1.8 gore ama dediginiz gibi baska birseyde olabilir.
    o kadar teknik bilgim yok.
    en son ben manifold degistirirken mertcanla turboyu sokmustuk temizlemistik.sokukken resimleri var aksam eklerim ise yararsa
    Fuck The System !!!

  9. #28

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bir de düşük basınçta gidiyormuşsun . ben 3200 de 0.8 bar alıyorum ..

    bence bir bilene kontrol ettirmelisin . senin dediğin cont. basıncı çok daha aşşağıda tutması lazım

  10. #29
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bosluk falan yoksa bunu kacirmazdim
    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=54707
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  11. #30
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tool Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sentede sorun olabilirmi acaba?
    5binde full boost cok gec geldi acikcasi

    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    5000 bana da çok yüksek geldi , basınç hattında kaçak vs , sentede atlama yok değilmi?

    bi kontrol ettirmelisin bence , o turbonun bir eşi bende var , 1.8 motorda 3000 de full boost görüyordum standart motorda
    vallahi subap ayarlarim falan kacik bu hafta akhisar dolayisi ile tükkanda yer yok (swapcenter) haftaya subap ayarları vs yapılacak aracın. kacak var, blok ile manifoldun birlestigi yerdeki conta ile wg-manifold birlestigi yerin contaları mefta. ama, contalar saglamkende aynı sekildeydi..

    daha altlarda boost göstergesinde pozitife geciyorum neredeyse 2500 gibi, ama tam anlamiyla 4500 gibi full boost geliyor
    00' Civic 1.6IES

  12. #31

    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Newcastle Upon Tyne
    Mesaj
    3.839
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    contalar kaçırıyorsa eğer 4500 olması normal ... contalar toplanana kadar bence değiştirme turboyu. araban bi sağlıklu hale gelsin o zaman değiştirirsin . bir de turbon duman atmıyorsa zaten değiştirmene gerek yok

  13. #32
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    contalar kaçırıyorsa eğer 4500 olması normal ... contalar toplanana kadar bence değiştirme turboyu. araban bi sağlıklu hale gelsin o zaman değiştirirsin . bir de turbon duman atmıyorsa zaten değiştirmene gerek yok
    Duman yok ama ilk gazladigim zaman yag bastigini(?) ve koku yaptigini farkediyoruz. Ayrica sanirim pallerde bosluk var metal sesi benzeri bi ses var.
    Haftaya conta sorunlarim halledilince tekrar goz atcam. Ozmn konuyu tekrar guncellerim.
    00' Civic 1.6IES

  14. #33
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yani en azindan ben duman farketmedim ayrica videolardan bakabiliriniz duman yok.
    00' Civic 1.6IES

  15. #34
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir de düşük basınçta gidiyormuşsun . ben 3200 de 0.8 bar alıyorum ..

    bence bir bilene kontrol ettirmelisin . senin dediğin cont. basıncı çok daha aşşağıda tutması lazım
    Alıntı Spawn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    contalar kaçırıyorsa eğer 4500 olması normal ... contalar toplanana kadar bence değiştirme turboyu. araban bi sağlıklu hale gelsin o zaman değiştirirsin . bir de turbon duman atmıyorsa zaten değiştirmene gerek yok
    kendi konumu güncelleyim

    bugun manifoldu downpipe'i wg'yi falan komple söktük
    wg ile manifold arasındaki contanin bi tarafi yanmis
    blok ile manifold arasında conta sapasaglam ama zaman icinde oynamis sanirim biraz o yüzden kacirmis..

    üzerinde komple ingilizce yazilar bulunan bi egsoz ilaci sürdük kaciran yerlere, sivi conta mantiginda bisey sanirim, ısınınca kemk gibi oldu. suan sıfır kacirma.
    subap ayarlarımıda 20-25 yaptik..
    2500+ pozitife geciyorum, 3500+ gibi full boost oluyor

    bi süre daha bu turbo ile kullanacagim, internal yapinca yeniden turbo secimi adi altinda 2860 mi alsam 2871 gibi falan bi konu daha acarim insallah o günleride görürüz
    00' Civic 1.6IES

  16. #35
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benzer durum bende de vardı full boost 4500-5000 arası geliyodu
    motor yapılıyo şuan dediğin yerlere dikkat edelim bakalım değişçek mi açıkçası 5binde gelen boosttan bile keyif almıştım 3500de gelirse fena olur
    setup nedir özellikle manifoldun ne ramhorn mu döküm mü
    wg ne marka

  17. #36
    chaylak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.660
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benzer durum bende de vardı full boost 4500-5000 arası geliyodu
    motor yapılıyo şuan dediğin yerlere dikkat edelim bakalım değişçek mi açıkçası 5binde gelen boosttan bile keyif almıştım 3500de gelirse fena olur
    setup nedir özellikle manifoldun ne ramhorn mu döküm mü
    wg ne marka
    manifoldumun markasini unuttum valla döküm tipi ama degisik bi marka yaziodu üstünde wg'm çin markasız ya da markasi varsa bile bilmiyorum minikslerden almistim
    00' Civic 1.6IES

  18. #37
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    setuplarımız benzermiş
    bende de xs power wg ve döküm blox manifold var
    manifold üstündeki wg bağlantı yeri 4boğazın birleştiği yerde mi yoksa bir boğazın üstünde mi?
    demek ki iyi kurcalayım araba toplanrken sağını solunu bende 3500-4000lerde full boost doldurabilirim

  19. #38
    mitsubishi_boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    32
    Şehir
    Sivas / Ankara
    Mesaj
    286
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    GT40R falan fena gider
    30R işini görür. Diğeri de Volvo turbosu değil. EvoVIII turbosu. İşini rahatlıkla görür. Impreza GT'ler de kullandı. Wasteli bi td05 vardı birinde.satılmadıysa işini görür

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •