User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
33 sonuçtan 20 ile 33 arası

Konu: A3 tfsi icin nasil egsoz?

  1. #20
    MuratGürakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.343
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G.T.I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aracınız dizel değil mi

    Alıntı MuratGürakan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tam tersi
    Eski arabam 150 lik sport bravo idi. İlk egzoz takanlardanım 76dp 70 düz boru vardı. EGzoz filtre yazılım vardı araçta özellikle 2000-5000 arasında muhteşem bir ivme vardı sonra stoka çevirdim şu anda standart egzozla babam biniyor. 2000-5000 arası eskisine göre iğrenççç. Ve araba en az 5 boy geriden gidiyor. İşe yaramıyor diyene bravo Alt devirden kastın 1000-2000 ise bilmem ama standarttada araba 1800lerde dolmaya başlıyordu. Egzozlada 2000 lere geldi peek değerleri muhteşemdi ve dediğim gibi 2000-5000 arasında muhteşem keyifli idi.
    sanırım açıklayıcı olmuştur.
    Huzur Spec ---> 1.6 TDI S-LINE A3 8VS

  2. #21
    hks35
    Misafir
    tekrar söliyim komple SS diyorum ben. hiç bir sıkıntı çıkarmaz orjinal gibi gezersin işte. devirlendikçe inler devirlendikçe inler.

  3. #22
    R-Turbo
    Misafir
    Alıntı onur_26 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araç chipli zaten ankarada nevzat usta varmış d.pipe için.iyimidir?

    Nevzat ustaylada bi konuş istersen

  4. #23

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    birde downpipe olunca headers neden olmuyor cahilliğimi mazur görün?subarularda yapıyolar da ondan sorayım dedim

  5. #24
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı G.T.I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Headers; eğer replica yada sanayi işi kalitesiz bir ürün olacaksa tavsiye etmem, eminim diğer arkadaşlarda etmez.Bildiğiniz tanıdığınız ün yapmış ustalara güvenirseniz, tabi yaptırın.Son susturucu olarak HKS tipi tocaman şeyler bence hoş durmaz, çift çıkış sade krom başlık yeterli olur, marka olarakta Remus, Milltek, Eisenmann tarzı fabrikasyon işi birşeyler düşünün derim.Boru için; chip yaptırırım derseniz 60'lık, yok yaptırmam sadece sistem diyorsanız 51lik yeterli olacaktır, kat. iptal edin fakat orta susturucuya dokunmayın zira turbo araç, back-preassure ayağınıza bağ olur (araç nefes alamazsa zararı büyük olur yani).Ama performans istiyorsanız kesinlikle chip düşünün.Egsozdan çok daha verimli bir yatırım olur.Kolay gelsin
    Orta susturucunun iptalinin ne gibi zarari olabilir?Turbo araclarda en iyi egzoz susturucusuz egzoz degilmidir?Turbonun back pressure a ihtiyaci varmdir?Benim bildigim bu araclarda orta susturucuyu cikarmadan ses almak olanaksiz bir arkadasim yaptirmisti ordan biliyorum son susturucuyu tamamen sokup yola cikmisti susturuculu halinden hic bir fark yokdu sadece biraz daha fazla hirliyordu.Bilgilendirirseniz sevinirim.

  6. #25
    OMTech - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    672
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Öncelikle orta iptali biraz fazla ses artışına sebep olur.Arkadaşında yazdıklarına bakarsanız fazla gürültü istemediğini belirtmiş buna binaen söyledim.Ayrıca şuda var ki trafik polisleriyle fazla haşır neşir olmakta var. Dediğim gibi atmosferik araçlarla uğraştım şu ana kadar turbo konusunda bildiklerimi yazdım sadece hatam varsa tabiki düzeltilebilir.Back Preassure ters basınç olarak motorun içindeki ve atmosferin dış basıncının dengelenmesi, gereği ve dolayısı ile turbonun gereksiz zorlanmasını engeller.(En azıdan bilgim bu yönde, yanlışım varsa tabi ki düzeltebilirsiniz).Ben bu olaya nefes almak dedim. Susturucuyu sökmenin zaten bi getirisi olmuyor.araç neydi nasıl yapıldı bilmiyorum ama kabaca videoyu örnek vereyim ;

    1.8T Golf GTI No Exhaust ; http://www.youtube.com/watch?v=CYopWiYr5tA
    1.8T Golf GTI with Exhaust ; http://www.youtube.com/watch?v=leWrFN3CJE4

    Umarım yardımcı olabilmişimdir.Dediğim gibi hatam varsa..

  7. #26
    coskan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    38
    Şehir
    ist/yesilköy
    Mesaj
    90
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tesekkurler.

  8. #27
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onur performans mı ıstıosun görsel bi eksoz mu???
    performans ıstıosan cıkan sesede katlancaksın..
    tsi araclardan haywanı ses alabılene daha rastlamadım...
    arkadasımın leonunda cat back 60lık war hks son war ole rahatsız edıcı bı ses yok...
    performans gayet ıyı..
    bende turbo back war yıne rahatsız edıcı asırı bı ses yok performans cok ıyı...
    yok ben görsel ıstıorum dıosan al bı son susturucu tak performasn ıstıorum dersen turboda en ıyı eksoz no eksoz

  9. #28

    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    -
    Mesaj
    3.671
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    turbo back ne catback ne oluyor ? turbo back turbodan itibaren komple düz,otekisi de kattan itibaren düzmü ?

  10. #29
    GökhanÖzkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewet aynen bırı turbodan bırı cattan sora olan boru...

  11. #30
    dirk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Şanlıurfa - Ankara
    Mesaj
    3.090
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu newzat usta nerde nasıl ulaşabiliriz... polislerle uğraşmadan güzel bi egzozda ben yapayım olmazsa
    Aquila non captat muscas!

    b16vtecturbo#gizlituning #hondateam#cilacılaranlamaz

  12. #31

    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    bhcshr/ist
    Mesaj
    652
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı hks35 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tekrar söliyim komple SS diyorum ben. hiç bir sıkıntı çıkarmaz orjinal gibi gezersin işte. devirlendikçe inler devirlendikçe inler.
    ben komple supersprint kullanıyorum..sesinden gayet memnunum.ne rahatsız edici bir gürültüsü var ne de polis le dert.
    orta susturucu ve kat. olamamsına rağmen normal kullanımda stocktan biraz sesli.
    ayrıca son susturucunun ve boruların üzerinde TÜV damgası oldugu için muayeneden de geçti
    Only Flying is Better...

  13. #32
    GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    Orası burası şurası
    Mesaj
    675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dirk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu newzat usta nerde nasıl ulaşabiliriz... polislerle uğraşmadan güzel bi egzozda ben yapayım olmazsa
    nevzat usta şaşmaz oto sanayide koç egzos proshopun iki yada üc sokak altında olması lazım
    Stock

  14. #33
    TYPERHAKAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    52
    Şehir
    ist
    Mesaj
    1.420
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    komple süpersprint var turboback,downpipe ile birlikte pırıl pırıl. 2000 tl. tel;0533 6554244.
    zd9000 cupra

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •