User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
73 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Fakir !?

  1. #20

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ortada dediğim gibi yanlış bi şeyler war rölantide 12 civarı olması yanlış zaten rölantin 14.8 14.5 gibi olması lazım atmosferik olduğun yerlerde de 14 civarında olman lazım. İlk önce regülatörüne bağlı olan vakum hortumunu kontrol et. Sonra boost selenoidini kontrol et s14 te nasıl çalışıyo bilmiyorum ama s13 te atmosferikken regülatöre vacuum yolluyo ama boosta geçtiğinda regülatöre giden hortumu devre dışı bırakıyo. Anlatıklarına göre benece senin problemin regülatör we bunu bi benzin basınç saati bağlamadan bilemezsin.

  2. #21
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.690
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Benzin basınç saati ile kontrol et bi basıncı derim ben Elinde değerler olmadan ( benzin basıncı boost vs.. değerler gibi ) bunu çözmen pek zor olur bence ... sistemi kontrol et değerleri al bak zaten sorunlu olan nokta sırıtıcaktır
    Intercity Istanbul Park
    Caterham Türkiye
    OMP Türkiye
    Pist Günleri
    Intercity Endurance Cup
    Intercity Clio Cup
    Intercity Megane Cup
    Intercity Caterham Cup

  3. #22
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Arkadaslar cok tesekkur ederim fikirleriniz ve yardimlariniz icin , pazartrsi aksami yine bana maslak yollari goruntu bide bi ayarli yeni regulator almak zorundayim sanirim..
    regulator icin tavsiyeleriniz nelerdir? AEM mi? sitede satılıklar bölümünde SX diye bir marka var? 160 dolar?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  4. #23

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    91
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Senin arabana göre AEM regülatör yok hatta şöle söliyim senin fuel railine göre bitek nismo'da war, onun dışınd aalıcapın bütün universal regülaötler için apart yaptırman lazım, AEM iidr bence SX hakkında bi bilgim yok

  5. #24
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yani mesela HKS alsam fuel rail i rektifiye mi etmek gerekiyor? anlayamadim tam olarak?
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  6. #25
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkan git önce benzin basincini ölçtür,
    regulator deilse nolcak tövbeee..
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  7. #26
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    onur zaten illa bi regulator alıcam,ilerde boostu iyice actigimda diyelim orjin reg. yeticek mi? hayır..
    neyse ak-kara arabayı geri bırakıcam , hers eye baktırıcam , o zaman ortaya çıakr
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  8. #27
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    baskan nedir bu;
    karaduzen acacam regulatorden,
    ecu yokmu senin arabada, blu-box ne icin bekliyoki orda?
    saygılar...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  9. #28
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    e hafta içi baglicaz bluebox u da daha bismillah bişi yapamadan wideband i baglayinca beynimden vurulmus dondum
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  10. #29
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erkan dostum merhaba nasılsın ilk regulator almaktansa benzin basıncını ölç orjinal regulator taksanda gayet yeterli olucaktır saten sen nekadar basınc basarsan araban okadar+ benzin basıncı elde edicek kendini masrafa sokmadan orjinali ada mgibimi çalışıyor ona bak istersen


    Not: wallbrolarda bozulabiliyor aklında olsun
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  11. #30

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    widebandi baglarken, heater ve free air kalibrasyonlarını yaptınız mı acaba eger yapmadıysanız bir gozden gecirin....

    ozgune katılıyorum benzin basıncı ile ilgili bir sorun olabilir.

    rolantide zengin kalması arabanın orjinal o2 sensorunden kaynaklanıyor olabilir.

    birde araba yarım gazlarda yan vakumla yururken zaten 14.7 yi tutturmaya calısacaktır asagı yukarı onemli olan yukarlarda ve yuksek loadda nerelere geldigi.

    bir diger konuda hakkaten 370 cc ler cok yetersiz. bencede mutlaka cc eklemeniz lazım.

  12. #31
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şöle bişide eklemek isterim 200sxlerde şu var ilk gaza bastığında fakire gidip sonra zengine gidiyor sende o şekildemi oluyor yoksa direk ordamı kalıyor?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  13. #32
    FcX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    Aydın/İstanbul
    Mesaj
    484
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şöle bişide eklemek isterim 200sxlerde şu var ilk gaza bastığında fakire gidip sonra zengine gidiyor sende o şekildemi oluyor yoksa direk ordamı kalıyor?
    anlık bi fakire gidip gelme değil abi, 2000-2500 devirlerde gaza hafif basınca direk 15-16 lara gidiyor, orda kalıyor.

  14. #33
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki basınca geçince biraz olsun 13 ler gelmiyormu ?
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #34

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi kafamda netlesti biraz arıza. bence maf sensorunden kaynaklanıyor hatta daha onceki kırılmada ondan olmustur buyuk ihtimal.

    dogustan turbolu japon arabalarında kullanım kolaylıgı ve alt devirler icin maf sensoru kullanılır. bu sensor de 0-5v aralıgında ısınma prensibine baglı calısan gr. cinsinden flow olcen bir calısma prensibine sahiptir. enjektorlerin isemesi direk mafa baglıdır eger ki afr 15 lerin uzerine; 16,17 lere geliyorse belirttiginiz gibi, cok buyuk ihtimal maftan kaynaklanıyordur sorununuz. acil olcturup gerekiyorsa degistirin, ha temizletmek isterseniz wurth un balata spreyi ile uzerindeki oksitlenmeyi alırsanız bir parca olsun duzelecektir, ama illaki degisim gerekecek ileride. sizin arabanınz icinde ben std. maf yerine 300zx in 80 mm veya Q45 in 90 mmlik mafları tercih ederim. conversion kablolarıda satılıyor. bu maflarla okudugunuz flow daha yuksek olacaktır ve enjektorlerinizde ileriki asamalarda daha saglıklı calısacaktır. cunku sr20det in standart mafı bildigim kadarı ile 280 gr. maksimum oclebilmektedir ve bu degerin uzerindeki maf degerlerinde enjektorlerde bir ekstra iseme olmamaktadır. ha maptan okuyacaksanız ileride o zaman durum degisik.

  16. #35
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tesekkurler herkese
    bu aksam gittim biraktim
    maf-pompa-enjektor-regulator
    hepsi kontrol edilecek , problemi bulduktan sonra bi rahat edicem insallah ..
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  17. #36

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    guncel......

  18. #37
    killererkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    tr - ist
    Mesaj
    518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    henüz bir gelişme yok, incelenemedi araç, belli olduğunda buraya yazıcam
    .....Human At Sight , Monster At Heart.....

  19. #38

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    06
    Mesaj
    2.084
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ........ok

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •