User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
86 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: Civic ies + Turbo = ?

  1. #58
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    seviyeli olalim beyler, kavgaya gerek yok!
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  2. #59
    SubieGuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    Turan Lowlands
    Mesaj
    379
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Tool'cugum, kavga ettikleri yok, gayet guzel tartisiyorlar. Sen ne zaman geliyorsun? Bize tavuk gogsu getirecek misin onu soyle...

    Konuya donmek gerekirse, piston uzerinden tepeleme 1mm gibi malzeme almak yapilacak en sakat islerden biri. Hem yuzeydeki sertlestirilmis tabakayi siyiriyorsun, hem de segman kanallarini inceltip catlatmaya davet cikariyorsun. Ama ozellikle subaplar icin ay sekilli acilmis yuvalar varsa, ve altinda yeterli et kalinligi varsa bunlari gelisleterek kullanan gordum, boostu makul seviyelerde tuttuklari surece problem yasamiyorlar. Burada anahtar kelime "makul seviye". Ne yazik ki sabit boost ile yetinebilen cok az. Herkes bir alyan ile wastegate ayari yapip birkac Psi birkac Psi daha derken diger parametreleri unutup sonra guzelim arabasini sanayilerde yatiriyor.
    Bir isi dogru yapmak varken, bunun recetesi belli iken, gidip dolambacli yollarda dolasmanin alemi yok. Bugun biraz paradan kacip yapmadigin , salladigin bir parca yarin tum sistemi kirip, senin o ana kadar harcadigin tum parayi cope attigi gibi, yeni masraf acar.
    Sitede ev odevini iyi yapip, parcalarini hazirlayip , cok guzel sekilde yuruten arkadaslarimizin sayisi artiyor. Ornek almak isteyenler icin canlisi karsilarinda. Eskiden sadece yurtdisi setup'lara bakip ic cekerken simdi otobanda yan yana cekisiyoruz, sonr saga cekip kaput acip saatlerce setuplari konusuyoruz. Bu sansi iyi kullanan, sorup dinleyen ve dersine iyi calisan kazanir...

  3. #60
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SubieGuy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tool'cugum, kavga ettikleri yok, gayet guzel tartisiyorlar. Sen ne zaman geliyorsun? Bize tavuk gogsu getirecek misin onu soyle...

    Sitede ev odevini iyi yapip, parcalarini hazirlayip , cok guzel sekilde yuruten arkadaslarimizin sayisi artiyor. Ornek almak isteyenler icin canlisi karsilarinda. Eskiden sadece yurtdisi setup'lara bakip ic cekerken simdi otobanda yan yana cekisiyoruz, sonr saga cekip kaput acip saatlerce setuplari konusuyoruz. Bu sansi iyi kullanan, sorup dinleyen ve dersine iyi calisan kazanir...
    iste senin gormedigin sirada 1-2 mesaji ucurmak zorunda kaldim...
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  4. #61
    Mrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    881
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kısaca stok bi motorda gereken parcalar
    turbo
    intercooler
    safc
    egt boost vs
    manifod
    egzos
    vs vs eksiyim varsa ekleyin bunları aldık dielim 0.5 0.6 bar basacagız maliyet ne olur güvenli olur mu bide dielim ii bi piston fazla ucmadan kaç para ortalama

  5. #62
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yukarda yazmışlar zaten yaparsın bir gün oturursun gaza çat gider bütün zevkin kaçar, en aşğı 5.000 usd ayırıcaksın kenara her zaman önce internallar derim korkarak gezmektense en azından emin ve güvenli bir şekilde gezersin bu ay yapacağıma yavaş yavaş bekler 6 ay sonra 8 ay sonra yaparım ama tam yaparım stock motora 0.4 0.6 gezen arkadaşlarım benimde var 1 seneye yakındır kullanıyorlar problem yaşamadılar ama bu yaşamayacakları anlamına gelmez daha arabasının çıktığı güne patlatanları bilirim 1 sene kullanan arkadaşımda daha ne kadar gidecek bilinmez oda farkında topluo ufak ufak parçaları yani benim fikrim herşey kuralına göre olmalı tamam bende isterim düşük basınçla biraz gezeyim maliyeti az olsun ama arkadaşlarında belirttiği gibi sonu yok biraz daha biraz daha derken işin ucu kaçıyo birde artık biraz daha profesyonel yaklaşmak gerek diye düşünüyorum hem internallarınızı değiştirdikten sonra olaki kötü bir durum oldu tekrar eski parçalarınız hazır kenarda tekrar para biriktirene kadar standart gezebilirsiniz

  6. #63

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    önce internaller deil önce ayarlar..

    İstersen içindekiler titanyum dan olsun, düzgün ayarlar olmadan gene gümletirsin motoru

  7. #64
    Maxiboost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    4.266
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayar kısmı zaten tartışılacak bir konu değil ki

  8. #65
    BaMBaM
    Misafir
    1.6 ies
    garrett t3 with 8psi henüz kırmadım ama heran kırılabilir korktugum oluo gecen gun otobanda gıderken sabrım tastı o bızım arabalardakı kadran sanırım son 230 gosterıo ama ben sansımı zorladım (sadece 1 kes basıp cektım hemen) tahmınımce bı 245 fln yaptı cok tehlıkelı bılıorum ustume gelmeyın benim araba maalesef 190.000 km de
    Allah tan kol pistonum gelmiş durumda en kısa zamanda
    istanbula gelip işlemlere başlıycaz insallah
    pistonlar wiseco teflon kaplı kolların ne oldugu ıle ılgılı bı fıkrım yok ama benım gordugum kadarıyla honda bu ıse cok yatkın we dayanıklı dıger markaları gorup duyuyorum etraftan baya bı kıran war saygılar..

  9. #66
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaMBaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 ies
    garrett t3 with 8psi henüz kırmadım ama heran kırılabilir korktugum oluo gecen gun otobanda gıderken sabrım tastı o bızım arabalardakı kadran sanırım son 230 gosterıo ama ben sansımı zorladım (sadece 1 kes basıp cektım hemen) tahmınımce bı 245 fln yaptı ..

    EGT saatini kontrol ettin mi ne civardaydi?
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  10. #67
    BaMBaM
    Misafir
    ewt tabıkı gozum hep onda zaten 700 e geldı bende bıraktım zaten bana werılen son sınır 650 ydı zaten dedımya bıraz sansımı zorladım bıde benım anlam weremedıgım bı olay oluo arabada 4.viteste gıderken eger dıp gaz yapmassamda yawas yawas basarsam egt 500 de cakılıp kalıo vıtes bıtene dek bunun bı anlamı warmı acaba hatta yawas yawas dustugude oluo benım hızlanmama ragmen??

  11. #68
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    moruk ateşleme olmuosa eger sıcaklık düşer
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  12. #69
    BaMBaM
    Misafir
    ıyıde atesleme nasıl olmazkı araba hızlanırken

  13. #70
    TechTurkey ef186 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    47
    Şehir
    İstanbul / Newjersey
    Mesaj
    11.691
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    146 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaMBaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.6 ies
    garrett t3 with 8psi henüz kırmadım ama heran kırılabilir korktugum oluo gecen gun otobanda gıderken sabrım tastı o bızım arabalardakı kadran sanırım son 230 gosterıo ama ben sansımı zorladım (sadece 1 kes basıp cektım hemen) tahmınımce bı 245 fln yaptı cok tehlıkelı bılıorum ustume gelmeyın benim araba maalesef 190.000 km de
    Allah tan kol pistonum gelmiş durumda en kısa zamanda
    istanbula gelip işlemlere başlıycaz insallah
    pistonlar wiseco teflon kaplı kolların ne oldugu ıle ılgılı bı fıkrım yok ama benım gordugum kadarıyla honda bu ıse cok yatkın we dayanıklı dıger markaları gorup duyuyorum etraftan baya bı kıran war saygılar..
    Dayanıklılık konusunda Alman derim Vw Audi 1,8T makina stock halde 350-400 hp aralığında sorunsuz dolaşıyo ... doğru ayarlarla ile gazlıyarak hemde

  14. #71
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık konusunda Alman derim Vw Audi 1,8T makina stock halde 350-400 hp aralığında sorunsuz dolaşıyo ... doğru ayarlarla ile gazlıyarak hemde
    1.8T disinda baska ne var dayanikli, ben sana stok motorla 1000hp alan 2jz diyim ortalik karissin
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  15. #72
    speed - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    55
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    1.614
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ef186 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dayanıklılık konusunda Alman derim Vw Audi 1,8T makina stock halde 350-400 hp aralığında sorunsuz dolaşıyo ... doğru ayarlarla ile gazlıyarak hemde
    1.8 t makina zaten turbo olarak üretilmiş bir makina....yani stok dediğiniz bir makinanın stoğuda turbo....büyük ihtimalle sıkıştırması düşük, piston ve kolları forged ....normal atmosferik 1.8 motoruna turbo uygulanmış halini baz almak daha uygun olabilir karşılaştırma açısından....mesela düz 1.6 golfle honda 1.6 ies gibi

  16. #73
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 t makina zaten turbo olarak üretilmiş bir makina....yani stok dediğiniz bir makinanın stoğuda turbo....büyük ihtimalle sıkıştırması düşük, piston ve kolları forged ....normal atmosferik 1.8 motoruna turbo uygulanmış halini baz almak daha uygun olabilir karşılaştırma açısından....mesela düz 1.6 golfle honda 1.6 ies gibi
    bencede burda kıyaslama yapılacaksa 1.6 atmosferik olanlar karşılaştırılmalı. hele 8 subaplı golf motoru d16 nın yarısı kadar bile dayanmaz heralde.

  17. #74
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaMBaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıyıde atesleme nasıl olmazkı araba hızlanırken
    buji çakmassa ateşleme olmaz tek silindirin calışmaz 3 ü calışrı ne bilim amaaaan boşverr
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #75
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı speed Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 t makina zaten turbo olarak üretilmiş bir makina....yani stok dediğiniz bir makinanın stoğuda turbo....büyük ihtimalle sıkıştırması düşük, piston ve kolları forged ....normal atmosferik 1.8 motoruna turbo uygulanmış halini baz almak daha uygun olabilir karşılaştırma açısından....mesela düz 1.6 golfle honda 1.6 ies gibi

    Olaya noktayı koymuşun speedim benim

  19. #76
    gencay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    TÜRKİYE/Ankara
    Mesaj
    95
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.8 T ler cok verimli makinalar ama denilenlere katılıyorum, sonuçta atmosferikten turbo değil, fabrika çıkışı turbo bir araç ile 1.6 ies turboyu karşılaştırmak yanlış...

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •