User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
29 sonuçtan 20 ile 29 arası

Konu: zengin karısım?

  1. #20
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    @ aLEXander sorun olabilir Airtemp in delirmiş olabilir havalar soğudu bir ara uğrarsan hemenccik hallledebiliris

    @utku araba s2k turbo Rc750 cc
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  2. #21
    Selcuk_RoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    7.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı yan53 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arac rolantide 10. afr ise sıkıntı var demektir..
    bnm bıldıgım rolantıde afr 14.5 15 arası oynar ...
    ailemizin AFR cisi

  3. #22
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pekı dıp gazda 11- 10.9 arası normal mı.

  4. #23
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal sayılabilir sorun yok
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  5. #24
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı KMR2-GT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    pekı dıp gazda 11- 10.9 arası normal mı.
    typer içinse hayır
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  6. #25

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    typer içinse hayır

    S2000 ıcın ılk calısmada 10.2 filan biraz zaman gecınce 13 e kadar cıkıyor bu bir sıkıntı mı,bi de engine ışığı yandı bazen 6000 sonrası sanki vsa yı kapamamısım gbı durduruyor arac kendını acab koruma modu dedıklerı bu mudur?

  7. #26
    yan53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    1.861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ino205 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ilk calıstırmada arada patlama yapması neyın göstergesidir ?
    ben ilk calıstıma anlamında sormadım patlatma felan varmı dıye benzın pompası bozulmus ıse yaga benzın karıstırdıgında patlatma yapıyormu dıe sordum basıma geldıgınden dolayı sordum..

  8. #27
    utkuselamoglu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    C:\WINDOWS\Microsoft.NET
    Mesaj
    1.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gasoline AFR değeriniz pompa benzininde olsun başka tip yakıtlarda olsun ve araçtaki silindir basıncı ve sıkıştırma oranlarına göre her zaman farklı değer iyi olucaktır.. bazı arkadaşların dediği gibi sogukken 10 11 olup sonra 14 pound hava karışımı olması normal ama modifiye edilmiş arabalar için bu böle değil. her arabanın kendisine göre değişiklik göstermesi beklenir. bu uzun bi konu.

    genel olarak s2k için konuşalım mesela

    750 cc enjectorler yuksek omajlı oldugu için akü şarj değerine göre tekrar offset değiştirmek lazım. bunu yaptık tan sonra da pop pop diye patlamayapıyor ise AFR ye bakmak gerekiyor. Büyük enjectorlü araçlarda eğer 1.00 ms den daha kısa zamanda(enjektor açıp kapatmasa süresi) bir ayarlama yapılması gerekiyorise rölentide 13 14 optimum hava karışımı yalamak için mutlaka biraz daha zengin karışık yaparak patırdamayı düzeltmelisiniz. bunu max s2k için 12 iyi yapmak ideal olur. sorun bu yüzden ise azalır hatta biter ve bu şekilde zengin olarak algılanmamalıdır, normali bu aracın setup ına göre budur diye düşünmek gerekir. ama çok ciddi makinalarda normal benzin ilen 11 lerde gezmesi de normal sayılmaktadır.


    ama patırdama çok rahatsız edici değilse o şekilde binilmesinde bir problem olmaz. bu patırdama sorunu enjectörler büyükce arta bilir. burda benzin basıncı da büyük etken. düşük omajlı enjectorlerde 1000 cc 1200 cc 1600cc olup iyi bir driver almak rölentideki motorun patırdaması sorununu büyük ölçüde giderir ve zengin çalıştırmayı gereksinimini çok aza indirir...

    bü tür araçların motor yağını çok fazla beklemeden değiştirmesi motor ömrümü arttırır. ama zaten mofiyeli araç kullanan arkadaşların çogu 3000 4000 km olmadan değiştiriyorlar.
    yani yağa benzin aşırı karışmadan gene motor temizlenmiş olucaktır.

    standart bir type r ın sıkışıtırma oranlarına göre özgünün dediği gibi 11 Pound hava fazla olur.

    her araba için farklı düşünmek lazım, bu rölenti sorunu genelde büyük enjectorlü araçlarda
    daha fazla görünür. normal düşük flow lu enjectorlerde çok fazla anlaşılmaz.
    utku selamoğlu

  9. #28
    Spook - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.272
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Büyük enjektörden kastımız kaç cc ?

  10. #29

    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    106
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    @ aLEXander sorun olabilir Airtemp in delirmiş olabilir havalar soğudu bir ara uğrarsan hemenccik hallledebiliris

    @utku araba s2k turbo Rc750 cc

    Abi bi ara uğrıycam şu muayneden bi geçeyim yanındayım hem Nos la ilgili senin önerilerine ihtiyacım var

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •