rover 220 sahibiyim. ayrıca satıyorum.
kazasızını almalısın bir.
yükleneceksen orj. pistonları değiştirip forgetliceksin(dandik parça kullanmayacaksın motorun içinde ve standart kullanıcaksan da çipleyip 1.1 barın üstüne çıkmayacaksın piston kol kapak dağılır) iki.
emme ve egsoz portlarını büyüttürüceksin sübapları büyüteceksin, paran varsa egsoz manifoldu yaptırmalısın yoksa sadece komple egsoz yaptırmalısın yoksa 350bg hayal üç.
turbosu dayanıksız değiştiriceksin gt28 yada t3-t4 vs. gibi dört.
350+bg ler için enjektör almalısın 550cc ve üstü. 750cc verimli olur beş.
bronz balata yapmazsan yürümez altı. (orj. baskısı üstündeyse en iyisi o. AP marka. valeo vs. ise çıkma AP alıcaksın onu bronzlucaksın yoksa olmaz)
17" üstü jant takmayacaksın ve lastikler 205 40 17 olacak. daha büyüğü sürter yedi.
3 cmden daha fazla alçaltırsan bi tümsekte şanzıman takozunu bırakırsın sekiz.
standart kollar 350bg e dayanır dokuz.
bunları yapınca custom çip gerekir standart bir çiple verim alamazsın on.
radyatörü değiştiriceksin büyük alacaksın fanları da büyüteceksin. yoksa soğutmaz conta yakarsın. contası çelik conta ama 2-3 defadan sonra cortluyor onbir.
72amper akü kullanırsan voltaj problemi olmuyor aşağısı kurtarmıyor (şarj dinamosunun voltajını ölçtür almadan 12.5 üstü göstermeli yoksa 450tl bayılırsın) oniki.
parçası bulunuyor ama ucuz değil. alacağın aracın altına bakmadan alma arkada da viraj demiri varmı bak. mümkünse almadan en iyisi bir şaseciye götür baksın. şu an sahibinden de satılık yeşil bir tane var bildiğim araç boyasız. conta yaktı. yapıldı. çok iyi durumda 12000tl civarı bişidi...hayırlısı olsun...