User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
55 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Ep3 turbo projesine önerileriniz..

  1. #20
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bi dogbox parası cebinde dursun kişisel önerim kırman çok sürmeyecek çünkü

  2. #21
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya yılmaz sevmim ben sti evo

    bide onlara okadar para vermem.60 lira 65 lira.ben 65 lira total maliyetle ep3 ü öyle bi yaparımki sabah beni görünce selamın aleyküm sahip der
    ,

  3. #22
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şu cihanda en son kişilerden biriyimdir ben araba kırıcak

    tarzanca bi yanlışlık ihmal yapmadığım sürece.

    benden sakin esnaf performans arabası sahibi ya 3 kişidir ya 5
    ,

  4. #23
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RSX type-s son dişlisi öneririm 4.3 olursa daha iyi olur turbo vs.. için.

  5. #24

    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.293
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tek tavsiyem sat aracını hazır al

  6. #25
    emre.aksu
    Misafir
    Alıntı Tolga-R Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    10 psi da o yakıtla 400 whp çok zor. biz 15 psi da rbc kelebek vs ile zar 400 whp aldık

    stock k20+ rbc + 70 lik kelebek + 1 bar 400 whp hakkıdır.
    ben jeff evansın yalancısıyım valla

    buda baska bi rsx full race gt30r stock kelebek stock intake manifold stock yakıt sistemi rc750cc http://forums.clubrsx.com/showthread...push+full+race

    15psi 93 oktan


    buda full race gt30r rbc 1000cc donuslu yakıt sistemi http://forums.clubrsx.com/showthread.php?t=713232
    16psi 93oktan


  7. #26
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    s.a. esnaf

    kaç KM de aracın ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  8. #27
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı YH199 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şu cihanda en son kişilerden biriyimdir ben araba kırıcak

    tarzanca bi yanlışlık ihmal yapmadığım sürece.

    benden sakin esnaf performans arabası sahibi ya 3 kişidir ya 5
    Kişinin kendi hatasıyla kırılacak diye bi şart yok

    Bi bakmışın sıkarken bi anda kırılmış anlatabildim umarım bu kadar ciddi güçler planlıyorsan dogbox parasını kenarda tut bence tabi sen bilirsin. Turboyu taktım bitti olmuyor.

    Ayrıca orjinal şanzımanla nasıl yere tutunacaksınız bunu da düşünün, bi şekilde oranları uzatmanız lazım.

  9. #28
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    s.a. esnaf

    kaç KM de aracın ?
    101 500 km de

    101 bin km ye kadar tamamen stock idi.ne yay ne filtre ne kat iptali

    araba ilk sahibinden alındı 7 binde bir bakıma girmiş bir araç servis kayıtlarından öğrendik.hep aynı serviste uygulama görmüş.

    aracın performansı mükemmel.hiç bir sıkıntı yok.şuanda.

    egsantrikler cam gibi parlıyor subap ayarı yaparken meşhur 131 turbonun sahibi raif usta demişti kondisyon olarak elimizden geçen 9 adet typerın hiçbirisi ile mukayese edilemez diye.

    aracın mazisi bu yönde.ama yinede sanırım bi bakınmak gerekli.sonuçta filtre takmıyoruz arabaya

    birde bişeyi merak ediyorum

    arabamda headers egsoz 70 mm düz boru aem cai varken ***** arıza ışığı yanıyordu

    şimdi araca 70 mm kelebek ve rbc taktım arıza ışığı yanmıyor 40 km civarıda gazladım ettim.

    nedir izahı ?
    ,

  10. #29
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Egzost gazı ile alakalı şimdi daha fazla hava aldıgından yakı karışımın da ona göre düzeldigi için arıza yanmıyor

    gelelim turbo mevzusuna

    101 bindeki aracın

    eger stock yapıcam dersen

    yag pompasını yenile

    ana - kol yataklarını acıp bir kontrol yap

    sonra bas üzerine basıncı

    bu arada GT30 ile 1.5 bar basabilirsin methanol de basmak şartı ile

    benim tavsiyem GT35 ile 1 bar yada SC6262 ile 1 bar

    Ayrıca lütfen su fullrace den kit almıyalım gelen hiç bir parca cuk diye oturmuyor

    klendi sanayilrimzde daha uyguna daha güzel interooler boruları yaptırıyoruz

    boşa koli şişirip paranızı çöpe atmayın

    alın bir manifold 1 turbo 1 intercooler 1 set enjektor yakıt pompası map sensoru WG bov

    gerisini burda halledin

    birde bu dyno sheetlere cok takılmayın her arac aynı gücü vermez

    şimdiden kolay gelsin
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  11. #30
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Egzost gazı ile alakalı şimdi daha fazla hava aldıgından yakı karışımın da ona göre düzeldigi için arıza yanmıyor

    gelelim turbo mevzusuna

    101 bindeki aracın

    eger stock yapıcam dersen

    yag pompasını yenile

    ana - kol yataklarını acıp bir kontrol yap

    sonra bas üzerine basıncı

    bu arada GT30 ile 1.5 bar basabilirsin methanol de basmak şartı ile

    benim tavsiyem GT35 ile 1 bar yada SC6262 ile 1 bar

    Ayrıca lütfen su fullrace den kit almıyalım gelen hiç bir parca cuk diye oturmuyor

    klendi sanayilrimzde daha uyguna daha güzel interooler boruları yaptırıyoruz

    boşa koli şişirip paranızı çöpe atmayın

    alın bir manifold 1 turbo 1 intercooler 1 set enjektor yakıt pompası map sensoru WG bov

    gerisini burda halledin

    birde bu dyno sheetlere cok takılmayın her arac aynı gücü vermez

    şimdiden kolay gelsin
    Fr dan gelen kitler anladığım kadarı ile acura için


    Bencede Tek tek toplayın
    manifoldu kesinlikle full race yada afi almanı öneririm
    Full race alırsanda 2.tip manifoldu al çünkü yüksek hızlarda silgeçlerin ordaki plastik malesef ısıdan eriyor.Ve manifold ağır takacağın saplamaları bile kaliteli olarak satın al bence orjinalini kullanma .Manifoldu aldığında 44 ve 60 mm olarak wastegate flanşı seceneğin var.Eğer motor içinede girerim diyorsan bence 60 lık al.GT35 R yada 3076 r gibi bi turboda işini görecektir.
    Greddyninki gibi turbo manifoldu alacak olursa eğer yer problemi yaşıyorsun bilgin olsun birde büyük turboları montajlamak usta için uzun ve delirtici saatler geçirtiyor.
    İntercooler seçimini full raceinki gibi yap çünkü boruları daha az ve karmaşık bi görüntüden kurtuluyorsun
    1000 cc ve hondata beyin güzel olur zaten belirtmişler
    Yağ pompası bence hondalarda problemli bu konuda yada ben çok kılım bilemicem.Ama eğer yataklarını v.s kontrol ettireceksen bi yağ pompası al ama kesinlikle orjinal olarak al daha performanslı bi yağ pompası istiyorum dersen Erl de k20 ye s2000 yağ pompası k24 yağ karteli gönderiyorlar onu tavsiye ederim.
    Şuan sana yazdığım speclere çoook benzeyen izmirde değerli bi abimizin typerda turbolanıyor.Bizzat araştırdık inceledik ve tartıştık.
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  12. #31
    Ertan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    İnfaztim gel.rotrex stg3 yap tek ol farklı ol

  13. #32
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ertan typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnfaztim gel.rotrex stg3 yap tek ol farklı ol
    Aynı paraya daha fazla güç

    Hangisi mantıklı ertan ?
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #33
    Ertan-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Kocaeli-Gebze
    Mesaj
    1.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynı paraya daha fazla güç

    Hangisi mantıklı ertan ?
    Benim görüşüm bu kanka zevk işte.Güç olarak demedim farkın olsun dedim.Ben sc veya atmo seviimm.

  15. #34
    type-RRR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2006
    Yaş
    46
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    426
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı egeturbo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Fr dan gelen kitler anladığım kadarı ile acura için


    Bencede Tek tek toplayın
    manifoldu kesinlikle full race yada afi almanı öneririm
    Full race alırsanda 2.tip manifoldu al çünkü yüksek hızlarda silgeçlerin ordaki plastik malesef ısıdan eriyor.Ve manifold ağır takacağın saplamaları bile kaliteli olarak satın al bence orjinalini kullanma .Manifoldu aldığında 44 ve 60 mm olarak wastegate flanşı seceneğin var.Eğer motor içinede girerim diyorsan bence 60 lık al.GT35 R yada 3076 r gibi bi turboda işini görecektir.
    Greddyninki gibi turbo manifoldu alacak olursa eğer yer problemi yaşıyorsun bilgin olsun birde büyük turboları montajlamak usta için uzun ve delirtici saatler geçirtiyor.
    İntercooler seçimini full raceinki gibi yap çünkü boruları daha az ve karmaşık bi görüntüden kurtuluyorsun
    1000 cc ve hondata beyin güzel olur zaten belirtmişler
    Yağ pompası bence hondalarda problemli bu konuda yada ben çok kılım bilemicem.Ama eğer yataklarını v.s kontrol ettireceksen bi yağ pompası al ama kesinlikle orjinal olarak al daha performanslı bi yağ pompası istiyorum dersen Erl de k20 ye s2000 yağ pompası k24 yağ karteli gönderiyorlar onu tavsiye ederim.
    Şuan sana yazdığım speclere çoook benzeyen izmirde değerli bi abimizin typerda turbolanıyor.Bizzat araştırdık inceledik ve tartıştık.
    k20 den sorumlu devlet bakanı yapıcam seni
    rüyalarını gerceklestirmenin en kolay yolu uyumaktır

  16. #35
    doush - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Kebap
    Mesaj
    4.196
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ertan typer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim görüşüm bu kanka zevk işte.Güç olarak demedim farkın olsun dedim.Ben sc veya atmo seviimm.
    Ben de SC yi takınca bile atmosferik hissi veriyor..
    Alıntı DeNNis Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen iskender ustaya git 51lik borudan beyin kıvırsın sana

  17. #36
    egeturbo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    59
    Şehir
    İzmir|Bornova
    Mesaj
    2.714
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı type-RRR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    k20 den sorumlu devlet bakanı yapıcam seni
    k20 de ustam kim yaa
    Alıntı doush Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben de SC yi takınca bile atmosferik hissi veriyor..
    tabi ya aşırı besleme dediğin bence illa turbo
    çatara patara yürücen
    www.egeturbo.com
    Turbo asker

  18. #37
    Dou - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Toronto / Istanbul
    Mesaj
    5.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bence de sc her zaman n/a karakteristiğine daha yakın gibi geliyor. Her ne kadar karşı çıkan çok olsa da bu benim görüşüm. Alttan itibaren sürekli tork var ve her şekilde daha lineer tork eğrisi sunuyor (vgt li turbolara nazaran bile.)

    6000 de dolduracak 8500-9000 de cutoff a giricek, 3000 devir öküz gibi yürüyecem anlamı kalmadı

  19. #38
    Tolga-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2006
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkistan
    Mesaj
    1.678
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Dou Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence de sc her zaman n/a karakteristiğine daha yakın gibi geliyor. Her ne kadar karşı çıkan çok olsa da bu benim görüşüm. Alttan itibaren sürekli tork var ve her şekilde daha lineer tork eğrisi sunuyor (vgt li turbolara nazaran bile.)

    6000 de dolduracak 8500-9000 de cutoff a giricek, 3000 devir öküz gibi yürüyecem anlamı kalmadı
    Typer da her ikisinide kullanmış biri olarak turbo diyorum ... ne demek istediğimi ancak 5 vitesde kadranı devir gibi indirirken anlarsın
    cheap & fast = not reliable
    reliable & cheap = not fast
    fast & reliable = not cheap

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •