User Tag List

17 sonuçtan 1 ile 17 arası

Konu: boost saati ve afr göstergesini

  1. #1
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    boost saati ve afr göstergesini

    boost saatini nasıl bağlarım ?

    mekanik bendeki

    elimde saat + hortum + T var

    aracım passat

    hortumu emme de hangi hortuma t vasıtasıyla bağlarım?

    2. sorumda saatin elektriğinni kontaktan mı almak lazım yoksa parklardan mı ?

    afr saati de manuel

    arabanın kendi o2 sensöründen okuyacak bu nedenle başka bir sensör yok.

    bunuda nasıl bağlarım ? bunun elektiriğinide kontak mı yoksa parktan mı almamız gerekiyor
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  2. #2
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vites in ordaki küllüğü iptal ettim çıkardım.boost ve afr yi koyacağım
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  3. #3
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afr gostergen autometer ise o bir ise yaramıyor malesef
    boostuda emme manifoldundan bir hortmdan T yi kullanarak yapabilirsin
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  4. #4
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    afr glowshift.

    elektriği nerden alcaz? kontak?park?
    bide boostun T sini n75 e yakın bir yere mi takayım ..
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  5. #5

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    boost saatini nasıl bağlarım ?

    mekanik bendeki

    elimde saat + hortum + T var

    aracım passat

    hortumu emme de hangi hortuma t vasıtasıyla bağlarım?

    2. sorumda saatin elektriğinni kontaktan mı almak lazım yoksa parklardan mı ?

    afr saati de manuel

    arabanın kendi o2 sensöründen okuyacak bu nedenle başka bir sensör yok.

    bunuda nasıl bağlarım ? bunun elektiriğinide kontak mı yoksa parktan mı almamız gerekiyor

    daire icindeki sensörden cekilicek, ismi Lambdasonde , bu sönseörde 4 tane kablo var 2 si 12V ( emin degilim ama biri siyah digeri düz beyaz ), digerleri ise cizgili beyaz ve gri. sen göstergeyi gri olana seri baglaman gerekli. kabloyu sadece biraz siyir ve göstergenin kablosunu siyirdigin yere lehim yap.


    dikat edilmesi gereken, gösstergenin kabllosunu mümkün oldugu kadar kisa tut ve sensöre olabildigince yakin olsun, cünkü ölcüm yaptigi voltaj araligi 0.3 - 0.8V arasi.

    birde, genisband ( wideband ) göstergesini öneririm . ama fiyat olarak biraz fark vardir.





    turbobasinc göstergesi icin ise, gene resimdeki isaretledigim yerde kisa bi hortum var, emmemanifoltun ile benzinbasic ayarlayicisi arasinda, o hortumu ortadan kes , T yi araya ekle.

    dikat etmen gereken, göstergenin hortumunu iceriye cekerken, hortumun bükük ,ezik olmamasi gerekli. yani hortum manifolttaki basinci rahat göstergeye tasiyabilmeli.



  6. #6
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı semihx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daire icindeki sensörden cekilicek, ismi Lambdasonde , bu sönseörde 4 tane kablo var 2 si 12V ( emin degilim ama biri siyah digeri düz beyaz ), digerleri ise cizgili beyaz ve gri. sen göstergeyi gri olana baglaman gerekli.


    dikat edilmesi gereken, gösstergenin kabllosunu mümkün oldugu kadar kisa tut ve sensöre olabildigince yakin olsun, cünkü ölcüm yaptigi voltaj araligi 0.3 - 0.8V arasi.

    birde, genisband ( wideband ) göstergesini öneririm . ama fiyat olarak biraz fark vardir.





    turbobasinc göstergesi icin ise, gene resimdeki isaretledigim yerde kisa bi hortum var, emmemanifoltun ile benzinbasic ayarlayicisi arasinda, o hortumu ortadan kes , T yi araya ekle.

    dikat etmen gereken, göstergenin hortumunu iceriye cekerken, hortumun bükük ,ezik olmamasi gerekli. yani hortum manifolttaki basinci rahat göstergeye tasiyabilmeli.


    Ok çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun valla. zaten ileride aem wideband alıcam. ( maddiyattan dolayı şuan analog almak zorundaydım.)
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  7. #7
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu NB gostergeyi takmak, orjinal sensorun kablosunu kesip boşa parazit yaratmaktan ve yanlıs olcum yapmasını saglamaktan baska hiçbi.oka yaramaz.. gosterge olsun mantıgıyla takılmaz boyle seyler ** adicek bişey yok..

  8. #8
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi aklıma birşey geldi. afr nin kesinkez doğru ölçüm yapabilmesi için orjinal o2 sensörünün yerine

    http://cgi.ebay.com/ebaymotors/AEM-B...Q5fAccessories

    bu linkteki AEM Bosch Wideband UEGO O2 Sensor Kit 30-2001 sensörü alsam olur mu ?
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  9. #9
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    glowshift'in narrowband olanı da var wideband olanı da var bu arada...
    sizdeki hangisi? doğal olarak fiyatları da farklı tabii...
    Tesla Model Y Sr

  10. #10
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    glowshift'in narrowband olanı da var wideband olanı da var bu arada...
    sizdeki hangisi? doğal olarak fiyatları da farklı tabii...
    bendeki bu linkteki : http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll...=STRK:MEWNX:IT
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  11. #11

    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Bad Honnef
    Mesaj
    230
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ok çok teşekkür ederim çok yardımcı oldun valla. zaten ileride aem wideband alıcam. ( maddiyattan dolayı şuan analog almak zorundaydım.)
    sorundegill, bende de aynisi var, birde ek olarak eksozgazi sicakligi ölcümü yapiyorum. banada lazim genisband sensörü ama seninkiyle ayni sebebten bende beklemedeyim .
    Batuhan M. Ince

  12. #12
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wideband değil , narrowband bu
    glowshift'in wideband modelleri 100$'ın üzerinde
    narrow gerçekten takmaya değmez , sana vereceği veri bir işine yaramayacak
    illa gösterge olsun istiyorsan başka bir gösterge tak bence
    cidden sensörün kablosunu kesmeye değmez
    Tesla Model Y Sr

  13. #13
    ilkerrrrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    41
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    578
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu NB gostergeyi takmak, orjinal sensorun kablosunu kesip boşa parazit yaratmaktan ve yanlıs olcum yapmasını saglamaktan baska hiçbi.oka yaramaz.. gosterge olsun mantıgıyla takılmaz boyle seyler ** adicek bişey yok..
    Parazit hakkında bir soru sormak istiyorum.
    aem widebandi arabama kendim bağladım. Lakin elektriğini farklı yerden almama (kontağın 2. kademesi) ve şaseyi de ayrı vermeme rağmen teyipte çok ince bir ses yapıyor (widebandın kabloyu çekince ses gidiyor) neden olabilir?

  14. #14
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 8.000rpm Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    wideband değil , narrowband bu
    glowshift'in wideband modelleri 100$'ın üzerinde
    narrow gerçekten takmaya değmez , sana vereceği veri bir işine yaramayacak
    illa gösterge olsun istiyorsan başka bir gösterge tak bence
    cidden sensörün kablosunu kesmeye değmez
    kablo kesmicem de. AEM Bosch Wideband UEGO O2 Sensor Kit 30-2001 sensörü alsam olur mu ? sonuçta orjinal sensörden daha yüksek V 'li 1- 2 aylığına kullancam sonra aem wideband alcam ..
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  15. #15
    8.000rpm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    47
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    6.729
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    16 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    madem 1-2 ay , bence bekle bişey yapma , direkt aem wb al
    sensöre kaç para vereceksin? o da az buz bişey tutmayacak
    sitede birsürü aem wb ilanı var , takip et bence
    Tesla Model Y Sr

  16. #16
    flexamin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    4.169
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    64 dolar sensör ebayde eğer bu sensör sayesinde kesinkez doğru ölçüm yapıcaksa elimdeki gösterge, bu sensörü alayım ama değişen bişe olmucaksa aem wideband için beklerim. bu EM Bosch Wideband UEGO O2 Sensor adlı sensörü aracın kendi (orjinal) sensörünün yerine taktığımda doğru ölçüm yapar diye düşünüyorum
    Rs Racing Garage
    MK2 Ford Focus Silver Bullet
    BSİ Tercüme ve Danışmanlık Hizmetleri

  17. #17
    TechTurkey Maxi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    4.931
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    53 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı flexamin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    64 dolar sensör ebayde eğer bu sensör sayesinde kesinkez doğru ölçüm yapıcaksa elimdeki gösterge, bu sensörü alayım ama değişen bişe olmucaksa aem wideband için beklerim. bu EM Bosch Wideband UEGO O2 Sensor adlı sensörü aracın kendi (orjinal) sensörünün yerine taktığımda doğru ölçüm yapar diye düşünüyorum
    aracın kendi lambdası yerine tek başına wideband lambda sensörü takamazsın,
    wideband sensörlerin kendi elektronik devreleri olmak zorundadır.
    Bu şu demek: tek başına wideband sensörü bir işe yaramaz .

    http://www.techturkey.com/forum/showthread.php?t=69516

    bu arada o elindeki NB lambda göstergesini mahalledeki çocuklara ver oynasınlar
    bir işine yaramaz
    denildiği gibi boşu boşuna sensörün kablosunuda kesme .

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •