User Tag List

Sayfa 1/2 12 SonSon
23 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: E36 M3 S50B30 286 için Supercharger

  1. #1
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    E36 M3 S50B30 286 için Supercharger

    Arkadaslar

    E36 M3 3.0 286lık icin Supercharger kit önerileriniz paylaşırmısınız..

    Lütfen Sc takma değmez yazık olur ya da hiç orjinalliğini bozma gibi söylemler yapmayınız.Burda tamamen teknik detaylarını getiri ve götürülerini konuşalım..


    Teşekkürler..
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  2. #2
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rabbim Sinan'a yuru ya kulum deyince...


    ESS / Active Autowerke. Garantili, servisi cok iyi, fiyatlari normal, bana yakin
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  3. #3
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Rms için ne diyorsun isim değilde kitleri paylaşalım müttefikim..
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  4. #4
    ReßeL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    New York - Maçka/IST
    Mesaj
    1.675
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    RMS cok koklu ve seveni cok ama etrafimda hic kullanan olmadi.


    Stage 2 bence en mantiklisi. Kit olarak ihtiyacin olan hemen herseyle geliyor. Stage 1 zaten harcadigin paraya degecek bir kit degil AA'de. O kadar para harcayacagim madem, dogru duzgun bir kit, guzel bir guc egrisi, dolu dolu tork isterim.
    http://store.activeautowerke.com/act...lower-p28.aspx

    Rotrex blower kullaniyorlar ki vortech kadar basarili oldugu soyleniyor kullanicilari tarafindan. Benim gordugum dyno grafikleriyle beraber en saglam kitlerden biri de Vortech SC kitleri.

    Vortech V-1 T-Trim Supercharger | Vortech Superchargers

    Saglikli 440bg de yuruyen euro S50B30'lar cok.
    ///Mürüvvette endaze olmaz.

  5. #5
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vortex alıp ıkendin yapabilirsin bence ayaklarını vs burada kestirirsin istediiğin kapasitedeki bir scyi kullanabilirsin
    körler sağırlar

  6. #6
    dedebeto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    653
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    niye turbo değilde sc?..
    nazar duası بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِِ وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ حُسْنا"" وَوَصَّيْنَا الْإِنسَانَ بِوَالِدَيْهِ ح

  7. #7
    gurcell - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Papua Yeni Gine
    Mesaj
    2.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Makinende hacim var. Gt30 serisi bir turbo ile sc gibi alt devirde dolarsın.

    benim s50b30 makinede bile gt35 2700 devirde 15 psi veriyor.

  8. #8
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    2700 de deil 3700 log tipi manifold ile
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #9
    VteC_MaNiaC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    3.052
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla scharger ında farklı bi tadı var JDMworks ten mert bilaloğlu uygulamış kendi arabasına gerçekten çok güzel olmuş... turbo gibi hardcore bi güç yok daha kullanılabilir güç bandı oluşmuş bence

  10. #10
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ReßeL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    RMS cok koklu ve seveni cok ama etrafimda hic kullanan olmadi.


    Stage 2 bence en mantiklisi. Kit olarak ihtiyacin olan hemen herseyle geliyor. Stage 1 zaten harcadigin paraya degecek bir kit degil AA'de. O kadar para harcayacagim madem, dogru duzgun bir kit, guzel bir guc egrisi, dolu dolu tork isterim.
    Active Autowerke E36 M3 Supercharger Kit Level 2 Complete (Rotrex C38 Blower) -- Active Autowerke Online Store

    Rotrex blower kullaniyorlar ki vortech kadar basarili oldugu soyleniyor kullanicilari tarafindan. Benim gordugum dyno grafikleriyle beraber en saglam kitlerden biri de Vortech SC kitleri.

    Vortech V-1 T-Trim Supercharger | Vortech Superchargers

    Saglikli 440bg de yuruyen euro S50B30'lar cok.

    Ben bu cok aracları goremedım bu orneklerıde buraya koyarmısın bılgilenelım
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  11. #11
    KAAN_M3 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    338
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    amerikada malesef bizim motorlu arac cok az var kitler hep usa m3 lere göre RMS firmasi hariç kimsede yok onunda yürüyen bi arabasinin videosu yok yapan kimse bişi yazmamiş....

  12. #12
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dedebeto Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    niye turbo değilde sc?..
    Turbonun daha teferruatlı ve supriz oldugunu dusunuyoruz..

    Sc kitleri bolt on olması ve sonuclarının bilinmesi acıkcası ısın saglama alınması yonunde tercih sebebi..Dipsiz kuyu istemiyoruz
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  13. #13
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı senna Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vortex alıp ıkendin yapabilirsin bence ayaklarını vs burada kestirirsin istediiğin kapasitedeki bir scyi kullanabilirsin
    bi vortex al orda buktur orda kaynatdan ziyade bir hazır kit emme manifoldlu falan daha profosyonel olmazmıydı?

    Alıntı gurcell Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Makinende hacim var. Gt30 serisi bir turbo ile sc gibi alt devirde dolarsın.

    benim s50b30 makinede bile gt35 2700 devirde 15 psi veriyor.
    aracınızda neler var siz niye sc yi tercih etmediniz bir daha yapma şansınız olsa yıne ne yapardınız?

    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    2700 de deil 3700 log tipi manifold ile
    Özgün senin fikirlerinde onemlı
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  14. #14
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sinancım benolsam Turboyu seçerim Sc gereksiz bişi geliyor bana güzel bir isko manifold ile 30r çok sıkıntıız gezebilirsin benim düşüncem bu 30r ciddi m3 te altta geliyor çok yüksek basınc basmıyıcaksan çok eylenceli bir araban olur
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  15. #15
    CC+ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Italia / Torino
    Mesaj
    300
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Oz` Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sinancım benolsam Turboyu seçerim Sc gereksiz bişi geliyor bana güzel bir isko manifold ile 30r çok sıkıntıız gezebilirsin benim düşüncem bu 30r ciddi m3 te altta geliyor çok yüksek basınc basmıyıcaksan çok eylenceli bir araban olur
    Tamam 30r dıyelım aracı kırmamak ıcın napıcaz?Narın hassas makına olunca 2 kere hep dusunuyoruz?
    302 Maderiaschwarzmetalic E36 ///M3 Cabriolet

  16. #16
    senna - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    -
    Mesaj
    7.430
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CC+ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi vortex al orda buktur orda kaynatdan ziyade bir hazır kit emme manifoldlu falan daha profosyonel olmazmıydı?



    aracınızda neler var siz niye sc yi tercih etmediniz bir daha yapma şansınız olsa yıne ne yapardınız?



    Özgün senin fikirlerinde onemlı
    turbo yerine s/c düşünüyorsanız dediğiniz kaynağı bükmeyi sadece firma yapıyor siz satın alıyorsunuz burada daha kaliteli şekilde belki imal edebileceksiniz o ürünleri o yüzden söyledim,

    bende olsam turbo yapardım daha güzel olurdu kırmadan kullanabilirsiniz
    körler sağırlar

  17. #17
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    S50B30 ve B32 makinaları gayte saglıklı vede saglam

    zaman aşımına ugramış kranklı aracları saymıyorum

    ama madem SC yapma fikriniz var egerki krank ınız std ölçü ise stock engine 1 bar sorunsuz Gt30 yada GT35 ile yürütebilirsiniz aracınızı tabi gene de alttan yatakları kontrol etmek gerekirse yenilemek ve yag pompasını da degiştirmekte fayda var

    ama gel gelelim bu zamana kadar düzgün bakımları yapılmış S50B30 ve B32 bulmak güç zamanla hepsi thribata ugramış ve fabrikanın imkan sundugu şekilde 0.25 0.50 yada 0.75 kranklar taşlanmış bu şekilde sorunsuz NA olarak kullanılıyorlar

    işte bu tip araclara eger bu uygulamalar yapılcaksa eger sıfır krank almakta fayda var işi oluruna bırakmaktansa saglama baglamak gerekir

    birde BMW pistonlarının nekadar saglam olduklarını hepimiz biliyoruz cok yüksek basınclara cıkmadıkca orjinal kollar da sorun cıkartmıcaktır

    Amacınız ne olursa olsun ben turbo tavsiye ederim

    SC de ısınma derdi fazla olur mecbur sogutma ekipmanları takmak zorundasınz bunlarla beraber nerdeyse turbo fiyatına gelir

    insanlara turbo pahalı sc ucuz geliyor oysa hiç alakası yok iki kiti ayrı ayrı koyun kenara

    turbo yapınca gösterge alıyorsunuz SC yapınca almıcakmısınız öncelikle

    ECU
    Göstergeler
    bunları ayrı hesab edin daha sonra turbo kiti ve SC kitinin geldigi rakamları hesbalayın

    ikisine de enjektor lazım
    pompa lazım
    bov lazım
    cooler yada aftercooler lazım

    birine kasnak lazım basınc için birisine stock motor oldugu için WG press yayı yeterli

    her ikisinede egzost lazım filitre lazım

    SC yapıcaksınız headers lazım

    TC yapıcaksınız turbo mani lazım

    geriye ne kalıyorki

    bir turbo farkı birde SC farkımı

    mantıklı olanı secin Turboyu tercih edin

    aynı paralara daha fazla güç elde etmek varken neden daha azı ile yetiniyorsunuz

    herkese bunu acıklamaya calışıyorum ama nedense bazıları hala inat SC de artık USA de bile cogu Muscle car turboya dönüyorken bizim bu SC hastalıgımız nerden geliyor ?

    şimdiden başlıyacagın projende başarılar dilerim Allah kolaylık versin
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  18. #18
    basar13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.598
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Turbo kesinlikle.........

    Not: Deneme amacli yapiyorsaniz kesin coupe yapin agir arabayi yurutmekle ugrasmayin, bireysel kendi keyif amacli ise sorun yok...

  19. #19
    RUF50 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    49
    Şehir
    türkiye ankara
    Mesaj
    374
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende ıkıncı el rotrex var ıstersen
    ruf50 m3

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •