User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
50 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: A kasa vectra turbo projesi ile ilgili yardım

  1. #20
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Garaj38_EMRE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    teşekkür ederim abi,böyle çok riskli olacak olursa orası kesin,motoru toplamayı pek düşünmemiştim,bu şekilde ya turbolarım,yada senin dediğine uygun bir SFI GT alırım
    öyle yapman senin açından çok daha mantıklı calibra turboda düşünebilirsin tabii ama fiyatları ve ne kadar az deforme olduklarını bilemiyorum. bu ohv motora turbo işini zamanında çok denemişlerdi olmaz diye birşey yok ama harcıycağın paraya 156lık alır chipler binersin en azından c20let altyapısına sahip olursun. ilerde imkanın olunca parça toplar let yaparsın.
    şimdi turbo yapman baya çileli ve masraflı karar senin

  2. #21
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    öyle yapman senin açından çok daha mantıklı calibra turboda düşünebilirsin tabii ama fiyatları ve ne kadar az deforme olduklarını bilemiyorum. bu ohv motora turbo işini zamanında çok denemişlerdi olmaz diye birşey yok ama harcıycağın paraya 156lık alır chipler binersin en azından c20let altyapısına sahip olursun. ilerde imkanın olunca parça toplar let yaparsın.
    şimdi turbo yapman baya çileli ve masraflı karar senin
    evet abi temiz bişey bulmak gerekli,istelince temiz araç bulunabiliyor,sadece biraz sabırlı olmak gerekiyor,senin tavsiyelerinden dolayıda bu konuda(turbolama konusunda) biraz sabırlı olacağım

  3. #22
    palamut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Garaj38_EMRE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet abi temiz bişey bulmak gerekli,istelince temiz araç bulunabiliyor,sadece biraz sabırlı olmak gerekiyor,senin tavsiyelerinden dolayıda bu konuda(turbolama konusunda) biraz sabırlı olacağım
    aynen acele edip çakma turbo yapıcağına atmosferiğin sağlamını yap.

  4. #23
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı palamut Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aynen acele edip çakma turbo yapıcağına atmosferiğin sağlamını yap.
    değerli yorumların için çok teşekkür ederim abi,allah tekerine zeval vermesin

  5. #24
    kRo_bOy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    Tokyo'nun içinden:)
    Mesaj
    932
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim elimdede var 20se kodlu motor seninkiyle aynı blok sanıyorum egzantriklerle piston sıkıştırmaları farklı kadett e koycam motoru bende fakat nissan projemden dolayı erteledim projeyi bikaç ay rektefiyecide duruyor motorum bakalım bende başlıcam bikaç aya inşallah seninkide iyi olur benim senden avantajım kadett baya bi hafif bakalım inşallah hayırlısı olur kolay gelsin
    Alıntı psikolojikdeli Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    her sx te bir sorun var benimkindede direksiyonu yanlış yere koymuşlar

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turboyla atmosferik sarışınla esmer gibidir..
    Hangisini alsan aklın öbüründe kalır

  6. #25
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kRo_bOy Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim elimdede var 20se kodlu motor seninkiyle aynı blok sanıyorum egzantriklerle piston sıkıştırmaları farklı kadett e koycam motoru bende fakat nissan projemden dolayı erteledim projeyi bikaç ay rektefiyecide duruyor motorum bakalım bende başlıcam bikaç aya inşallah seninkide iyi olur benim senden avantajım kadett baya bi hafif bakalım inşallah hayırlısı olur kolay gelsin
    teşekkür ederim,bende size başarılar dilerim,haberlerinizi ve önerilerinizi dört gözle bekleyeceğim

  7. #26
    0M42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    3.666
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    8 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O turbo sizin motora biraz ufak gelmezmi ? GT25 çok daha iyi bir seçim olur sanki ama alamam diyorsunuz.
    Ya örs olacak sağlam duracaksın, yada çekiç olacak zamanında vuracaksın..

  8. #27
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabanıı araya verme demezz
    çok istiyorsann
    swap turbo calibra motoruu
    olabilir

  9. #28
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanıı araya verme demezz
    çok istiyorsann
    swap turbo calibra motoruu
    olabilir
    genel düşünce bu motorla bu işin olmayacağı yönünde,güzel yorumun için teşekkür ederim abi

  10. #29
    1.24 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    15-42
    Mesaj
    450
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında çok güzel olur.0.5-0.6 barla.
    beyin megasquirt olursa çok şahane olur.maliyet azaltmak istersen headers yerine kendı manıfolduna flanş yaptırarak baglayabılırsın turboyu.yalnız intercool'ün kenarlarındaki plastik kazanları alumınyuma cevirmen şart bence.yoksa patlayabilir.enjektörlerini de iyi bi ayarla denemekte fayda var.o masraftan da kaçabilirsin.yapacagın masraflar pek fazla tutmaz.intercool hortumları-yağ hortumu,karter geri dönüş hortumu,başkada bişey lazım değil.en çok ugrasacagın şey beyın olur. bu masraflar dısında şimdilik yapacagın bişey yok.

    diyelim ki olmadı,elinde kalan malzemeleri sonra yıne kullanabilirsin.bence denemekte fayda var.ben yaptım oldu mesela.

  11. #30
    TaGo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    9.837
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    78 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    1.4 aracin 4500dd le maksimum kullandigi turbo 2000cc ve yaklasik 7000dd donen motora uygun olamaz.

    T3-t4-gt25 tarzi turbo ile, bunlarin yaninada regulator vs (tabi c20xe kapakla) olmayacak sey degil
    www.plasti-dip.com adresimizden tüm yeni ürünleri görebilir ve taksitli alışveriş yapabilirsiniz

  12. #31
    raptor_98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    Bodrum
    Mesaj
    296
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim c20let yada z20leh çok güsel olur fakat masrafı tabi..ama bana kalırsa al gusel bı dereceli,emme bide güsel bı yazılım takıl bu c20 nelerde gusel oluyo,ama derece yuksek olcak bıraz

  13. #32
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 1.24 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında çok güzel olur.0.5-0.6 barla.
    beyin megasquirt olursa çok şahane olur.maliyet azaltmak istersen headers yerine kendı manıfolduna flanş yaptırarak baglayabılırsın turboyu.yalnız intercool'ün kenarlarındaki plastik kazanları alumınyuma cevirmen şart bence.yoksa patlayabilir.enjektörlerini de iyi bi ayarla denemekte fayda var.o masraftan da kaçabilirsin.yapacagın masraflar pek fazla tutmaz.intercool hortumları-yağ hortumu,karter geri dönüş hortumu,başkada bişey lazım değil.en çok ugrasacagın şey beyın olur. bu masraflar dısında şimdilik yapacagın bişey yok.

    diyelim ki olmadı,elinde kalan malzemeleri sonra yıne kullanabilirsin.bence denemekte fayda var.ben yaptım oldu mesela.
    önerilerin için çok teşekkür ederim,turbo projesinden vazgeçtim,yaza arabayı değiştirebilirim(temiz bir SFI GT düşünüyorum),eğer değiştirmezsemde atmosferik yükleme yapmayı düşünüyorum
    turbodan vazgeçme sebebime gelecek olursakta,büyüklerim bu işin çok uğraştırıcı,zaman gerektireceğini ve maliyetinin yüksek olacağını söylediler,zaten kayseride böyle bişey yapmak oldukça zordu,bende vazgeçtim

  14. #33
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.4 aracin 4500dd le maksimum kullandigi turbo 2000cc ve yaklasik 7000dd donen motora uygun olamaz.

    T3-t4-gt25 tarzi turbo ile, bunlarin yaninada regulator vs (tabi c20xe kapakla) olmayacak sey degil
    abi ben vazgeçtim bu işten,seninde dediğin gibi bu turbo benim aracın motoruna küçük gelirmiş,diğer taraftan 8 valf OHV motorun turbo projelerinin pekte başarılı sonuçlar vermediğini öğrendim(araştırmalarımdan),tabi olmaz olmaz diye bişey yok,ama ben daha yolun başındayım,onun için ilk projemde bu kadar problemli bir işle uğraşmak istemiyorum

    Alıntı raptor_98 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kardeşim c20let yada z20leh çok güsel olur fakat masrafı tabi..ama bana kalırsa al gusel bı dereceli,emme bide güsel bı yazılım takıl bu c20 nelerde gusel oluyo,ama derece yuksek olcak bıraz
    abi teşekkür ederim yorumların için,bende atmosferik yükleme düşmeye başladım,tabi arabayı değiştirmezsem
    derecelide ne önerirsin,farklı düşünlerin varsa paylaşırsan sevinirim,şimdiden çok teşekkür ederim

  15. #34
    alperx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    Antalya - Polonya
    Mesaj
    544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya bu araca bu şekilde binmeni ya da bu aracı satmanı tavsiye ediyorum.
    Hayatta en hakiki mürşit ilimdir. - Mustafa Kemal ATATÜRK

  16. #35
    Emre İlbi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri
    Mesaj
    3.774
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ya bu araca bu şekilde binmeni ya da bu aracı satmanı tavsiye ediyorum.
    teşekkür ederim abi önerin için,bende değiştirmeyi düşünüyorum,ama satmazsam,atmosferik yükleme fikrim var,çünkü arabam oldukça temiz,özenle inip biniyorum,bu arada daha önceden tecrübeli gibisin abi

  17. #36

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    34
    Mesaj
    3.696
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    13 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu konudaki mesajlar bu foruma yakışmıyor ya..

    uğraşma
    değmez
    bırak elleme

  18. #37

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı XSi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu konudaki mesajlar bu foruma yakışmıyor ya..

    uğraşma
    değmez
    bırak elleme
    bir de farklı bir açıdan bakmayı dene..

    daha az para ile daha çok güç almak varken bundan ısrar etme demeye çalışıyorlar. iyi niyetlerinden kaynaklanan bir yaklaşım bence. ha bu araba ile devam etmek isterse onun da yollarını yazarlar ama erken teşhis diye birşey var bilirsin.. sonradan keşke şunu yapsaydım dememesi için böyle yazılıyor.

    ki bunları yazanlar konuya öylesine bakıp yazan kişiler değiller farkındaysan bu motorları artık ezberleyen ve nasıl daha iyi hale getirilir üzerine yıllar boyu kafa yormuş ve bu konuda yapılan eski projelerden bilgileri olan insanlar.

    misal 1.2 motorlu bir araç aldın ve tutturdun gt42 koyacağım buna diye.. demezler mi hacı yapma etme diye..

  19. #38
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Chatin Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bir de farklı bir açıdan bakmayı dene..

    daha az para ile daha çok güç almak varken bundan ısrar etme demeye çalışıyorlar. iyi niyetlerinden kaynaklanan bir yaklaşım bence. ha bu araba ile devam etmek isterse onun da yollarını yazarlar ama erken teşhis diye birşey var bilirsin.. sonradan keşke şunu yapsaydım dememesi için böyle yazılıyor.

    ki bunları yazanlar konuya öylesine bakıp yazan kişiler değiller farkındaysan bu motorları artık ezberleyen ve nasıl daha iyi hale getirilir üzerine yıllar boyu kafa yormuş ve bu konuda yapılan eski projelerden bilgileri olan insanlar.

    misal 1.2 motorlu bir araç aldın ve tutturdun gt42 koyacağım buna diye.. demezler mi hacı yapma etme diye..
    yurube kım tutar
    gt42 yı ben koyacam
    7000 de doldurup 7500 vıtes atacam
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •