User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
23 sonuçtan 20 ile 23 arası

Konu: 3.30 ci SUPERCHARGER

  1. #20
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar düz e çevirme şansımızda var sorun değil mercedes parçacısı zaten kankam araçta onun.düzede çeviririz herbişeyede.

    ama şunu merak ediyoruz eğer 330 350 hp lerde triptronik şanzuman sorunsuz olucaksa işimiz olmaz düz vitesle falan.

    bende biliyorum manuel daha keyifli olur.
    ,

  2. #21
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    100 kişiden 90 ı yapma diyo 10 u yap diyo 10 u işi bilen adam 90 ı ihtimal yürütüp kulaktan dolma forumlardan okuduklarına göre yorum yapan adamlar diğer konuda son sayafaya bakarsan nedemek istediğimi anlarsın
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  3. #22
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    konunun özeti

    Alıntı mbulur Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    BMW nin M olmayan E46 larda kullandığı SMG sistemi ne SMG I olarak adlandırılır nede SMG II. 330 yada 325 'lerde kullanılan SMG sistemi M serilerinde kullanılandan tamamen farklıdır ve çok daha basittir ve Magneti Marelli üretimidir.
    Motorun gücüne SMG dayanırmı diye sorulmuş ve cevap olarakta 350 bg filan gibi güçler söylenmiş ki buda balon. Çünkü manuel şanzuman ne kadar güce dayanırsa SMG'de o kadar güce dayanır. Netice olarak SMG zaten düz bir vites kutusudur. Sadece vites değişim işlemi yapılırken vites kolunu ve debriyajı sizin yerinize kullanan bir mekanizmanın var olduğunu düşünün hepsi bu. Zaten yedek parça kataloğuna bakarsanız SMG'nin de debriyaj balatasına sahip olduğunu görürsünüz ki bu debriyaj baskı ve balatasıda manuel şanzumanınkiyle aynıdır.
    SMG sisteminin sorun çıkarmadığı sürece manuele çevirilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Zaten kullanmasını bilerek kullanırsanız sorun yaşatmaz. Hidrolik ünitenin yağına dikkat edin, zaman zaman adaptasyon ayarını yaptıran ve sistemi bilinçli kullanan kişiler bu sistemlerle hiçbir zaman sorun yaşamaz.
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  4. #23
    YH199 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    43
    Şehir
    bu-R-sa
    Mesaj
    871
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyv eray

    biz ozaman girişelim bu işe.

    hani olurya sıkıntımı oldu triptronik şanzuman çeviririz düze.
    ,

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •