User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
51 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: A3 1.8T için filtre kiti

  1. #20
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ewt o gun bende vardım , arkadasın arabada zaten hand made bi filitre kiti var anladıgım kadarıyla, birde içine cok guzel bi filitre takıldı tam oldu.
    Eger oyle olmasaydı cok guzel 2 kit var 1i karbon digeri de 2 farklı yrden soguk hava tasıyan bi sistem fakat ucuk paralar. oyuzden hiç gerek yok
    Filitre 10 numara oldu

  2. #21
    SlpMrt
    Misafir
    eyw kardeşim saolasın. senin dump valve sesini ben nasıl alabilirim güzel bir ses çıkyo çok hoşuma gitti, forge düşünüyorum ne dersin önerir misin?

  3. #22
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SlpMrt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlaşılmasın biz kimseyle dalga geçmiyoruz anlamıyosun falan diye, hatta çok teşekkür ederim araştırıp bilgi sunmuşsun STeaM...
    yok alınmadım, çünkü doğuş grubu araçları çok iyi biliyorum hatta bir çok arabayı iyi biliyorum hepsinin yayını filtresini jantını lastiğini ve bodykitlerini satıyordum eskiden sadece göz yanılması yada akıl karışması

    doğuşmotorspordan bir arkdaşımla konuştum (kapanan doğuş motorspor)
    Söylediği; araç fazla hava emisyonu yapacağından sensörün kayıtlı okuma değerlerinin üzerine çıkacağından çakışma olacak, okunan değerlerde artış olduğu için maf ve ISC valve bozulma ihtimali çok yüksek. Bunu uygulayabilmek mümkün mü evet mümkün ama yazılımdaki değerleri değiştirmek suretiyle. Bize maf ı bozuk çok araç geliyodu dedi. Ayrıca DMS( Doğ.mot.spor) da biz bu işlemleri yapıyorduk ve garantide veriyorduk dedi.

    Golf IV 1.8T ile motor uyumuna gelince, daha önceden benmde yaşadığım bir sorunu hatırlattı. VW de özellikle golf serisinde 1.6 olup aynı yılda üretilmiş bile olsalar birbirinden farklı 6-7 motor koduna sahip araçlar olabiliyor ve kutuiçi filtreleri bile uymayabiliyordu. 1.8T içinde aynısının olduğunu söyledi. Motor kodu birbirinden farklı olan araçlar söz konusu. 8L ile golf IV uyumu %100 denemiyor.

    Golf IV motor kodu 1.8T : ARX, AUM, AWD
    A3 8L motor kodu 1.8T : ARZ,AGU,APG,AJQ,APY,AQA (A3 te yazılım değişikliği baya bi zor olacak )


    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    lem sezai sacamalamısın hıcbırı bızım yaptıgımız aracın kıt ı deıl. bu aracta deısık bır okuyucu sensor var. o yuzdn dıorum aem de uretım yok dıe. aem getırıoz bos konusmuoz burda kardesım. artıstlık yapma dagıtırım bak

    beni tuning etme basarım tükkanını
    Olm biliyoz AEM i getirdiğini nerdeyse B20 yi AEM’le kaplayacaktın kocaman yazmışın ehe he he eh he . Neyse hayırlı satışlar kardeşim

  4. #23
    SlpMrt
    Misafir
    çünkü doğuş grubu araçları çok iyi biliyorum hatta bir çok arabayı iyi biliyorumGolf IV motor kodu
    1.8T : ARX, AUM, AWD
    A3 8L motor kodu 1.8T : ARZ,AGU,APG,AJQ,APY,AQA (A3 te yazılım değişikliği baya

    Kardeşim madem öyle sana bi soru sorcam, aklıma takıldı ve herkesten farklı şeyler duyuyorum, benim ruhsatımda 163 hp yazıyo. Şimdi 1.8T motorun araştırdığım kadarıya altı türü var güç bakımından:

    1.8T 110KW-150PS 1.8T 120KW-163PS 1.8T 132KW-180PS

    1.8T 140KW-190PS 1.8T 154KW-210PS 1.8T 165KW-225PS

    benim arabam 1.8t sport değil bu durumda 150 lik sınıfına giriyor ama ruhsatta 163 yazıyor. Bilgin varsa yardım edersen sevinirim kardeşim...

  5. #24
    STeaM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    2.437
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SlpMrt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çünkü doğuş grubu araçları çok iyi biliyorum hatta bir çok arabayı iyi biliyorumGolf IV motor kodu
    1.8T : ARX, AUM, AWD
    A3 8L motor kodu 1.8T : ARZ,AGU,APG,AJQ,APY,AQA (A3 te yazılım değişikliği baya

    Kardeşim madem öyle sana bi soru sorcam, aklıma takıldı ve herkesten farklı şeyler duyuyorum, benim ruhsatımda 163 hp yazıyo. Şimdi 1.8T motorun araştırdığım kadarıya altı türü var güç bakımından:

    1.8T 110KW-150PS 1.8T 120KW-163PS 1.8T 132KW-180PS

    1.8T 140KW-190PS 1.8T 154KW-210PS 1.8T 165KW-225PS

    benim arabam 1.8t sport değil bu durumda 150 lik sınıfına giriyor ama ruhsatta 163 yazıyor. Bilgin varsa yardım edersen sevinirim kardeşim...

    1.8 T Sport larda 150 - 225 Hp aralığında, k03/k04 şeklinde 2 farklı turbo kullanılıyor. K04 daha güçlü olanı 210-225 Olanları K03 kullanıyorlar. seninki kaç vites bilmiyorum ama bunlar 6 ileri şanzımanlıymış. 163 Hp olarak sadece A4 1.8T lar var gözüküyor. bende anlayamadım açıkcası?

  6. #25
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    "AGU" Motor 150 BG'dir ve Avrupa Golf 4 GTI/Audi A3 1.8T 1997-2001 aralığındaki modellerde kullanılmıştır. 1.8T derseniz, bende az bucuk bir tecrübeliyim de..

  7. #26
    SlpMrt
    Misafir
    Alıntı TorqueTuning Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    "AGU" Motor 150 BG'dir ve Avrupa Golf 4 GTI/Audi A3 1.8T 1997-2001 aralığındaki modellerde kullanılmıştır. 1.8T derseniz, bende az bucuk bir tecrübeliyim de..
    Biliyorum bülent abi az çok tanıyorum seni, 1.8T hakkında güven sonsuz sana
    abi aklıma gelmişken söyliyim kutu içi filtre aldım HKS, ne artısı olucak bana, ya da sadece turbo sesinin biraz artması mı?

  8. #27
    SlpMrt
    Misafir
    Alıntı STeaM Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1.8 T Sport larda 150 - 225 Hp aralığında, k03/k04 şeklinde 2 farklı turbo kullanılıyor. K04 daha güçlü olanı 210-225 Olanları K03 kullanıyorlar. seninki kaç vites bilmiyorum ama bunlar 6 ileri şanzımanlıymış. 163 Hp olarak sadece A4 1.8T lar var gözüküyor. bende anlayamadım açıkcası?
    dorğu biliyosun bende öyle duymuştum 163hp A4'te varmış..

  9. #28
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı SlpMrt Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eyw kardeşim saolasın. senin dump valve sesini ben nasıl alabilirim güzel bir ses çıkyo çok hoşuma gitti, forge düşünüyorum ne dersin önerir misin?
    Geç cevap için özür dilerim.
    Forge gayet iyi daha once denedim, eger alırsan yay ları degişeni al eger chip yada k04 yaparsan basıncına gore degiştirirsin

    Ayrıca bnm arabada 1.8t için hks bov var direk dump valve yerine takılıyo, dump valve gibi hava geri donusumu yapabiliyosun arza ısıgı yakmadı bende, istersen arabanda deneyebilirsin.

  10. #29
    SlpMrt
    Misafir
    Alıntı G_TT_I Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Geç cevap için özür dilerim.
    Forge gayet iyi daha once denedim, eger alırsan yay ları degişeni al eger chip yada k04 yaparsan basıncına gore degiştirirsin

    Ayrıca bnm arabada 1.8t için hks bov var direk dump valve yerine takılıyo, dump valve gibi hava geri donusumu yapabiliyosun arza ısıgı yakmadı bende, istersen arabanda deneyebilirsin.
    forge nin bov'u var onu almayı düşünüyorum ne dersin, dv mi dedim hayır bu ürün bov görevi görüyo dedi satan çocuk. ama çok az derecedede olsa bi basınç kaybına yol açar dedi... bu arada HKS yi nasıl deniycez?

  11. #30
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    musait oldugumuz bi zaman miniklerde yada vw tech de deneyebiliriz

  12. #31
    TorqueTuning - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2006
    Yaş
    50
    Şehir
    İstanbul/Türkiye
    Mesaj
    986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Yapmayın arkadaşlar, 1.8T'ye BOV yaramaz hiçbir şekilde ve hiçbir marka/modeli. Ben zamanında GFB'nin hybrid BOV'unu bile takıp denedim. Onda sistemdeki havanın ayarına göre min %25'i geri basılınca bile yine de güç kaybı oluyordu... MAF sensörünü yavaş yavaş bitirmesi de cabası.

  13. #32
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet 1.8 t lerde bovda güc kayıplarının oldugu kesin

    ama illede bov sesi almak istiyorum diyen adam için de yapılmaz diye bişey yok bülent

    eger cok ucuk setuplar olmuycaksa bov takılablinir diye düşünüorum
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  14. #33
    G_TT_I - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    42
    Şehir
    Driftwood
    Mesaj
    2.431
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hks Recirculation kit ile fark yok diyebilirim.
    forge da re kit için guzel slikon boru kiti cıkartmış
    en kotu 2 tane kelepce altı ustu gazlıcagın zaman sokebilirsin.

  15. #34
    SlpMrt
    Misafir
    bov işini sana sormuştum zaten bülent abi, sen olmaz dedin bende vazgeçtim hatırlarsan.. O kadar çok araştırdım ki bu konuyu anlatamam en son noktayıda bu forum koydu, konu açık filtre kitinden bov'a döndü ama iyide oldu artık daha eminim bu konuda...

  16. #35
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150HP 1.8T, 180HP 1.8T ve 225HP 1.8T modellerindeki bu güç farkı sadece yazılım mı? yoksa turbolar da değişikmi? yoksa başka birşeylermi var? Bilgi alabilirmiyim?

    1.8T motora stock pistonlar ile kaç bar basılabilir? 150'lik ya da 180'lik makina 225'liğe çevrilebilir mi?

  17. #36
    Juggernaut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    İstanbull
    Mesaj
    2.842
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    150 ve 180 likte k03 225 likte k04 turbo var.

  18. #37
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı IMPREZA MANIAC Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    150 ve 180 likte k03 225 likte k04 turbo var.
    Diğer farklarda yazılım o zaman?

  19. #38
    Tayfun-E30 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    37
    Şehir
    Bodrum/İstanbul
    Mesaj
    1.032
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    225HP'lik versiyonds Turbo farklı k04 var.Bu üç versiyon motor arasında belli ki başka farklarda var....ECU'ların farklı olduğu kesin, bunun dışında diğer farklar neler?

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •