200hp gayet keyifli oluyor bence simdilik bununla yetin derim...
Intercity Istanbul Park
Caterham Türkiye
OMP Türkiye
Pist Günleri
Intercity Endurance Cup
Intercity Clio Cup
Intercity Megane Cup
Intercity Caterham Cup
valla sizin kim olduğunuzu bilmediğim için bişe diyemiycemama bana söylenen herşeyiyle tam bir kitti, hatta 1,8T'ye uygulanmış diye hatırlıyorum yalan olmasın... bu arada turbo kitinin içinde yazılım, egzost ve işçiliğin olmadığını herkes bilir ki bende öyle bişe idda etmedim kardeşim yanlış anlaşılmasın
bu işler ucuz olsaydı zaten ben girmesdim alırdım bi tane 50-60hp araba takılırdım kafama göre çünkü burdaki maksat farklı olmak değil mi? o zamanda ben farklı olurdum 300-500hp'lerin arsındamaksat ucuza kaçmak değil ki zaten öyle olsaydı arabamda kalitesiz ve ucuz ürünler olurdu...
gt 2871r turbo,forge ıntercooler ,650 cc enjektör,komple egsoz sıstemı,büyük hava akışmetre vss bi kaç parca degıserek 300hp aldık leon cupradan ama bu bızı tatmın etmıor çünki yazılımda probelem olduğunu düşünorum :S yaptık bi hata amatöre iş yaptırdık sırf bu yüzden forged kol,piston vss getırdım almanyadan bakalım masraf 15000 den gidior umarım benım düştüğüm hataya düşmessın kardeş ! (Unitronic yaptırmayı düşünüorum bakalım )
Unitronic güzeldir
bu projen için sana tavsiyem;
VWTECH Bostancı San. Sit G Blok No:2 0216 575 11 49 ( ilkan )
"Hiçbir ülke yoktur ki, kendi içerisinde bizim kadar hain yetiştirebilsin.."
k04 le orjınal manıfold olur.flansla degıl ,k04un egzoz salyangozunu degıstırerek olur.ha ne kadar verımlı olur ona bısı dıyemem ama olurılla 300hp degılde 250-260la yetıneceksen enjektorede gerek yok.fpr nı degıstırırsın yeterlı olur.motor ıcıne zaten 400lere kadar gırmeye gerek yok.yazılım guzel secılmelı wımmer,unıtronıc yada revoda olabılır.superchıps kotu degıl ama bunların yanında soft kalır.orjınal fıltre degısecekse tek tercıhın aem dry flow yada varsa benzerı bı yagsız fıltre olsun.gerısı maf a yaramıyor malesef.egzozun komple turboback 60mm yeterlı olur asırı sesten de basın agrımaz.baskı balata ıster aftermarket bısı al ıstersen bronz yaptır.stock bıle yeter aslında ama arabayı guclendırıpte yavas kullanmayacagın ıcın stock cok uzun omurlu olmaz.maf housıng ve ıntake komple 3ınc olabılır.ıntercoolerda yetmeyecegı ıcın onuda degıstırmen buyuk fayda saglayacaktır ama borulandırmayı yaparken havayı mumkun oldugunca kısa dolastırmaya bak.
ıyı forumlar.
passat 1.8 t 280 hp ye çıkarmak için 2300 $ harcadım 2006 da
Direksiyonda eşek varsa, motor kaputunun içinde kaç beygir olduğunun hiç bir önemi yoktur. SÜRÜCÜ:
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)