User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
44 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: crx e turbo önerileri ?

  1. #20
    Frank - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    Afyonkarahisar
    Mesaj
    687
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 16EC813 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bakalım can kısmet gelin ata binmiş yaa nasip demiş

    ben zaten komple motor indirdim ,parçaları da tamamen oem olarak kullancam ,
    yag pompasının çakmasının tadını iyi bilirim oradan girenlerle içerde plaj olmuştur
    yag pompamı ve filtremi servisten orijinal yamada aldım ilk iş ordan başladım zaten

    bilgilendirmen için teşekkürler kardeşim
    oem pompayı erkut abıye (bladerk) gonderın gereklı işlemleri yapıp gonderır yaglama konusnda sıkıntınız olmaz
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hacı ben bildiğin su bardağı ile shot atıyorum

  2. #21
    Günkut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    edirne
    Mesaj
    4.997
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.5te dyno cıktınmı can abi kac hp aldın acaba bizim musada turboladı rexi sizin o taraflarda oda biraz yürüdü filan sonra vermiş aracı 250+ oda galiba cok iyi 4e kadar sarıyorum filan diyordu

  3. #22
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    0.5 de dynoya çıkmadım
    daha dorusu hiç dynoya çıkmadı crx
    şuan 14 psi basıyo sanırım, daha bugün kullanmak nasip oldu son ayardan sonra. biraz eksiklerim var ama proje işi böyle sanırım hiçbir zaman bitmez..
    yanlız ön takım problemlerim var sanırım çünkü 3ü bitirene kadar sürekli geziyo araba yolda,güçle alakalı da olabilir. 4 yapmadım ama msutafa abi ayarda kullandı,sürekli bi gezme söz konusu..ben alışığım gerçi gezmesine

    bu arada yanlış anlaşılma olmasın bilirkişi yada usta falan değilim sadece 2 senedir hasbelkader uğraşıyorum turbo ile başıma gelenleri,edindiğim tecrübeyi yazıyorum sadece

  4. #23
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ön takım arka takım ,komple alttakıma 2000 tl gömdüm
    degerli bilgilerin bana ışık vercek can

    teşekkürler
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  5. #24
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    O zaman gezinme hayatta olmaz sende.
    Abi madem motoru komple indiriyosun
    En azindan bi kol piston alip oyle toplasan daha iyi olmazmi, 0.8 barda 250+ bg sorunsuz dertsiz binersin dartonsuz 300 civarina cikmani tavsiye etmem, o guclerde orj. Gomlekler diyarbakir karpuzu gibi catliyor tecrubeyle sabit

  6. #25
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Daha tecrübe etmedim fakat şunu bilir şunu söylerim eğer turbo işine girecekseniz illaki ileride biraz daha açalım basıncı yok biraz daha derken motor kucak. Darton mid sleeve takmadan D16 ile fazla oynamayın derim.

  7. #26
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jehuty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Daha tecrübe etmedim fakat şunu bilir şunu söylerim eğer turbo işine girecekseniz illaki ileride biraz daha açalım basıncı yok biraz daha derken motor kucak. Darton mid sleeve takmadan D16 ile fazla oynamayın derim.
    benim çok acı tecrübelerim var bu konuda
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  8. #27
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DaRkNeSs- Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    O zaman gezinme hayatta olmaz sende.
    Abi madem motoru komple indiriyosun
    En azindan bi kol piston alip oyle toplasan daha iyi olmazmi, 0.8 barda 250+ bg sorunsuz dertsiz binersin dartonsuz 300 civarina cikmani tavsiye etmem, o guclerde orj. Gomlekler diyarbakir karpuzu gibi catliyor tecrubeyle sabit
    kol piston bi girdimi gerisi gelir ,sonra içerde plaj olur ya laa yada tüfek omza
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  9. #28
    hazar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    TR-Ankara
    Mesaj
    354
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim bildiğim d serisinin kolları çok zayıf. 6-7 psi'ın üstüne çıkılcaksa kol almakta fayda vardır kanımca.
    vırt zort

  10. #29
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    D16A9 kolları benim serçe parmaktan az kalın

  11. #30
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Jehuty Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    D16A9 kolları benim serçe parmaktan az kalın
    çıbık kraker
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  12. #31
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim orjinal kollar duruyo hala evde aynen serçe parmaktan hallice
    0.6 bar gezindik çok olmasa da yine de bi istanbula gidip geldik izmirde gazladık yine bi 1500 km oldu.
    kollar sağlam hala belki de üst limittir kollar için 0.6 fazlası cidden kumar...

    bu arada dartonsuz kurcalama konusunda da haklı tolga,dartonsuz karpuz gibi yardım 1. silindir gömleğini...
    ayar yaparken wastegate hortumu sıcaktan erimiş, anlık olarak 25 psi gördü araba,gömlek orjinal olaydı yine kırılırdı

  13. #32
    Jehuty - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    35/Alsancak
    Mesaj
    946
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Radar Mehmetin 1.5 civic vardı turbo yapmıştı , oda orjinal internal ile 0.5 bar çok uzun süre takıldı sonra tabii indir kaldır kas yaptı

  14. #33
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi ne diyonuz üflüyoz mu

    bende si le bi sefer sıkabildim ,ilk ve son oldu kol omuza
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  15. #34
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    abi iş biraz ayarda bitiyor. ayarı güzel yaptın mı stock makinan temiz ise 0.5 bar üfle gitsin. keyfi farklı gerçekten...

  16. #35
    erdemx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    285
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    7800 devirin üstüne çıkılmamalı bence

  17. #36
    elpadre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    45
    Şehir
    paristanbul
    Mesaj
    11.610
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Atmosferik devam abi yol tutuşunu çözdüm
    cok merak edıyorum ve soruyorum ?

    sanal alemın kablosuz delıkanlıları klavyenın hangı tusu ates edıyor ? ?

    tuned by : gürsel canpolat (16ec813)

  18. #37
    dc_crx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.085
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    rada-r mehmet'in aracıda d16 biliyorum Si'dı 1.5 değildi die hatırlıorm beyaz renk şuan araç 1.0 barda geziyor daha sorunu yok.. tabi bu zamana kadar kaç kere indirdi motoru onu bilemem..
    Onurcan Korkmaz
    Bemaps Chiptunıng

  19. #38
    DaRkNeSs- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    Türkiye İzmir
    Mesaj
    2.760
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdemx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    7800 devirin üstüne çıkılmamalı bence
    7800 devir stock makina için çok yüksek bence
    subap yoksa arabada yataklar ve yağ pompası modifiyeli değilse hiç o kadar devir dönmemeli...
    yağ pompam modifiyeli orjinal pompa,yataklarım acl race
    subap yok ben devir kesiciyi 7200 devire indirdim zarar vermemek için

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •