User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
63 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: d16 mı b16 mı turbo?

  1. #39
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı slave Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    evet haklısn yurtdışı olayını biraz araştırmam lazım parça sorunu olucağını çok zannetmiyorum ama iyisini almak istiyorum mümkün olduğunca
    Projenin ne olacağını kesin belirledikten sonra bulabildiğin uygun parça olursa tr den forumlardan alırsın. Kalan parçalar da mecburen yurtdışı artık. İyi fiyalı ürün denkgetirdin mi kaçırma.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  2. #40
    sülüman
    Misafir
    aslında benim acmak istedigimde konuydu aklıma takılan bi ikibişiler vardı???

    şimdi baştan sona kadar okudumkonuyu genelde yatk problemi olan bi araç daatron ile halldedild piston kolda tama işletim sistemide oldu daha neler lazım saglıklı ve gündelik kullanabilmek için yag pompası ???turbo ne önerebilirsiniz ??? manifolt nasıl olucak hazırı varmı yoksa yapılacakmı?? yaptık güzel oldu nasıl duracak???nasıl yoltutacak bunlar için asagı yukarı fiyatları nedir illaki intercolerolacak borulaı nasıl yapılacak ayrıyetten bov var ??bu gibi şeyler ile bize yaklasık 5,000 yl yi bulurmu tune hariç??

    şimdiden tsk ederim

  3. #41
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sorular için çok teşşekürler

  4. #42
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sülüman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aslında benim acmak istedigimde konuydu aklıma takılan bi ikibişiler vardı???

    şimdi baştan sona kadar okudumkonuyu genelde yatk problemi olan bi araç daatron ile halldedild piston kolda tama işletim sistemide oldu daha neler lazım saglıklı ve gündelik kullanabilmek için yag pompası ???turbo ne önerebilirsiniz ??? manifolt nasıl olucak hazırı varmı yoksa yapılacakmı?? yaptık güzel oldu nasıl duracak???nasıl yoltutacak bunlar için asagı yukarı fiyatları nedir illaki intercolerolacak borulaı nasıl yapılacak ayrıyetten bov var ??bu gibi şeyler ile bize yaklasık 5,000 yl yi bulurmu tune hariç??

    şimdiden tsk ederim
    Komple gireyim dersen 5.000ytl'yle kurtulman biraz zor Yaptın durmak için komple fren kiti alabilirsin o da 1000-1500$ civarı tutabilir marka ve modele göre, turbo=hedeflenen güç ve aracın karakterine bağlıdır kişiye göre değişir bu seçim, intercooler ve borular direkt kit olarak alınabilir, yol tutması için coilover + yapılacak spec'e,güce uygun jant+lastik takımı alınmalı, yağ pompası ve enjektörler gene istenilen güce göre alınır, 500hp b serisi bir motor yapılacaksa örneğin 880cc enjektör güzel olurken 220-250hp için 370cc fazlasıyla yetebilir, yağ pompası araca uygun spor bir model seçilir... Tune dahil bu tür komple girdin mi alacağın parçaların kalitesine ve hedeflenen güce göre 10-12binytl'den başlar bir setup, 25-40 arasına kadar çıkar hatta daha da fazla, dediğim gibi önemli olan hedeflenen güç,spec
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  5. #43
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evdeki hesap çarşıya hiç bir zaman uymaz zaten evet işi detaylı düşünürsek maddi miktar çok çıkıyor

  6. #44
    sülüman
    Misafir
    d serisi diyelim 200 250 vivarı diyelim tune hariç bütün malzemelri ortalama ?????

  7. #45
    1.6 VTi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    1.682
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    açıkcası fiyatlar olarak özellikle şuanki fiyatlar hakkında hiçbir fikrim yok yanlış yönlendirmek istemem ama 200-250 d serisi bir 1.6 ies turbolamıştı bir arkadaşım daha önce yazdığım gibi orj. fren sistemi kullanıyordu, koni amortisör+yay vardı güzel güzel kullandı, böyle bir setupın maliyeti 5-6.000ytl civarındadır tahmin ediyorum...
    Beni sallamayanları ARTIK ben de sallamıyorum. Muhattap olmaya tenezzül etmeyenlere selam olsun, siz olmasanız da olur, GERÇEK DOSTLARIM bana yeter.

  8. #46
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BEYLER 4 sayfadır biz boşa yhazıyorus bakın ucuz etin yahnisi güzelolmazz baqin burda 3-4 milyara araba yapaprsınız deyip insanları yanıltmayın kimderse ucuza maaal ederim yanılır açık sölemek gerekirse baqin herşey parfa demek özel yatak
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  9. #47
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    BEYLER 4 sayfadır biz boşa yhazıyorus bakın ucuz etin yahnisi güzelolmazz baqin burda 3-4 milyara araba yapaprsınız deyip insanları yanıltmayın kimderse ucuza maaal ederim yanılır açık sölemek gerekirse baqin herşey parfa demek özel yatak özelyağ pompası özelıvır zıvır bunların hepsi para gömlek o bu şu ondan dolayı heycanlanmayın sonucu hüsran olur 1000 dolardan kaçarken 5000 dolarllık olmayın ben söleyeyim
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  10. #48
    coolvtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    54
    Şehir
    Urla - İZMİR
    Mesaj
    3.645
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    14 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ben de stock motora 6-7 milyar diye başladım, en az 10 kere liste güncelledim, bir vtec parasını geçti şu an. Satılan turbo kitler buz dağının sadece 1/3 'ü gerek miktar gerek fiyat olarak.
    Full-Time TeacheR
    Part-Time TradeR
    Part-Time DJ

  11. #49
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Izmir 35½
    Mesaj
    3.708
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Zamanın bolsa bence hiç acele etme d16 turboluycaksan.Herşeyin kalitelisini kullanmaya çalış ucuz parçalar ve yöntemlerle basma.Piston,kol,gömlek seçimini ona göre yap piston kol yapmadn basma sonra içinde " aman basmayım kırar mı? " korkusu olmasın.Paranı biriktir hiç acele etme.Ucuza kaçma hiç bişeyde.Sonra zırt pırt manifoldum çatlıyorda demeyesin Öreneğini çok yakın bir arkadaşım yaptı çünki.Şimdiden kolay gelsin başarılar.

  12. #50
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet ii bir karar vermem gerekiyordu ve verdim zamana bağlı kaliteli bir şekilde parçalarımıtoplıcam kısmet ne zaman biter garaja gireriz bilmiyorum ama herkesle paylaşıcam yardımınızı isticem çok saolun

  13. #51
    sülüman
    Misafir
    galiba benim sorum yanlış anlasılmış benkalkıp yarın yapmayacım sadece biligi amaçlı sordum özel derken gömlekten bahsetmişşsin özgün abi heralde demek istedigim bi araç yaptınmı liste hazırlıysun tamam bunun contsası tornacısı rekteiyecisi haortumu kelepcesi ıvır zıvır geçer evdekihesap hiç bi zman carsıya uymaz onun bilincindeyim

  14. #52
    Rockford - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Mugla
    Mesaj
    1.223
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zc için hangi firmalar güvenilir yatak üretio?

  15. #53

    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    36
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    3.042
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ya birisi BaMBaM'ı ve TURBOCİVİC'i çağırsa ya şuraya anlatsınlar eğrisi doğrusu nedir

  16. #54
    slave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    37
    Şehir
    türkiye
    Mesaj
    1.298
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle doğru bir karar bri bize yardımcı olsunnnnn markalar hakkında bilgi isteriz isteriz

  17. #55
    TechTurkey Oz` - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    43
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    8.559
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    15 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eyrisi doğrusu yok konuşulan civic Si motoruda sizin düşündüğünüz d16 deil extradan civic 1.6ies in emre resmini koysunda serce parmağınız kadar ince kolu olan arabaya naaptınızı düşünün
    www.drecu.com
    Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!

  18. #56
    mr.korhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    890
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konunun Başından Bu yana Pek Çok mesaj Geçmiş Arkadaşlar
    Konu ile ilgili Ufak bi kaç tavsiyede benden size , Söz Konusu B18 Turbo olduğundan yazma gereksinimi duydum Türkiyenin İlk Turbo İntegrasının Sahibi Olarak yani.
    Bunu söylememdeki amaçta reklam değil, tecrübeyle baki olan şeyleri söyleyeceğimdendir..

    Öncelikle Oz'un dediklerine Katılıyorum, kesinlikle ucuza kaçmayalım ve 4-5 milyara bitirirsiniz gibi laflar konuşmayalım, o işin o kadar extrası çıkar ki şaşkınlıkla bakarsınız sadece duruma..Kaliteli Malzemeler Kullanılmaya özen gösterin mümkün mertebe.
    Ve Muhtemel kafanızda tasarladığınız bütçe ne ise, onun 1000-2000 YTL Fazlasını kafanızda hesap edin sürekli.

    SAFC Konusunada Gerek yok bence, neden derseniz Si beynine yazılım ile müdehale edilebiliyor, gereksiz bir maliyet olur bence.

    Debriyaj Konusuda Kesinlik gerektiren bir parça. olmazsa olmaz diye tabir edilebilecek seviyede önemlilik taşıyor. zira sıkıştırırsanız yüksek devirlerde yani turbonuz dolu dolu üflerken , kaçırmaya başlarsınız

    Bu arada değinmeden geçemiycem B18 Turbo, Yüklü type-r ın telaffuzuna ,yani yüklü kelimesinin içerdiği setuplara bağlı olmakla birlikte hondata lı bir K20 nin yanından 0,5 le geçebiliyor

    yazdıklarımın tümü acısıyla tatlısıyla başta da söylediğim gibi tecrübeyle bakidir.
    duyum yada varsayım değil gerçeklerin kendisidir
    Saygılar..

  19. #57
    TechTurkey cem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    40
    Şehir
    Istanbul / Izmir
    Mesaj
    6.513
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    20 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı mr.korhan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Bu arada değinmeden geçemiycem B18 Turbo, Yüklü type-r ın telaffuzuna ,yani yüklü kelimesinin içerdiği setuplara bağlı olmakla birlikte hondata lı bir K20 nin yanından 0,5 le geçebiliyor
    Ben bunu dedigimde selçugun msjını bir daha hatırlayalım

    Alıntı cem Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Beyinli bi Typerla denense güzel olur kanısındayım.
    Alıntı STP Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    beyınlı bı typer fazla gelır cem naptın beyınlı dedıgın typer nerden baskan 240tır en kotu headers egsoz caısıyle

    " If everything seems under control, you're just not going fast enough. "

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •