User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
86 sonuçtan 77 ile 86 arası

Konu: impreza sti 18g & 20g hakkında yardım

  1. #77

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    35
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Aynen.

    hangi motorların ne kadar dayanıklı olduğu biliniyor zaten her defasında tartışmak yersiz.

    30lu set-up ile de 207'ye hiçbir nane olmaz.ayar-mayar zart,zurt vs vs düzgün olduktan sonra.

    hüseyinin arabayı almış olsaydım direk 30takar geçerdim.hüseyin 30tak kırarsan krank,piston-kol ben alacam sana
    ...

  2. #78
    hsyn_çvk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dark ghost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Aynen.

    hangi motorların ne kadar dayanıklı olduğu biliniyor zaten her defasında tartışmak yersiz.

    30lu set-up ile de 207'ye hiçbir nane olmaz.ayar-mayar zart,zurt vs vs düzgün olduktan sonra.

    hüseyinin arabayı almış olsaydım direk 30takar geçerdim.hüseyin 30tak kırarsan krank,piston-kol ben alacam sana
    30 ar'da masraf çok artıo amacın dışına çıkıyorum enjektörler buyucek bu sefer kendı beynı yetmıcek beyın alıncak rotated turbo oldugundan egsoz sıstemıne mudahale edılecek fln fılan ısler cok uzucak yanı
    seni unutmuycaz ALİDAN

  3. #79

    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    35
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    evet dünde söylemiştin.

    18g ile çok çok zevk alıcaksın daha da örselemeye gerek yok

    kazasız belasız tekrardan maşallah bebek gibi bir sti aldın
    ...

  4. #80

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    33
    Şehir
    Baltık State
    Mesaj
    1.172
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı TaGo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tekrar ediyorum. wrx ve gt de 1 bar üstü tavsiye edilmez diolar. 1.2 le dolaşan kırmayanda var ama genelinin durumu ortada. wrx ve gt lerin stok basınçla bile şanzımanlarını peynir gibi doğradığı şu dünyada, vf43 le 1.6 bar basıp draglara giren ve kırmayan araçlarda mevcut.

    İstisnalar kaideyi bozmaz. Tüm ej207 ler bu denli iidilerse neden bugüne dek forgedlendi birçoğu?

    İddiaya götürmeye çalışmıyorum konuyu, sadece yıllarca krırılan motor seyredipte şimdi 10-10luk ne yapsan kırmassın kelimelerini bünye kabul edemio

    bi düzeltme yapalım da. insanlar bişeyleri kafasında canlandırırken soru işareti kalmasın.
    zamanında 1.6 bar diye belirttiğim değerler yanlışmış. evc yi yanlış okumamdan kaynaklanıyormuş.
    draglara 15 PSİ ile girdim. yani 1 bar civarı. dyno ya da 1.0 bar ile girdim. 285 HP cıktı. maximum değerim ise 20 PSI. bu da 1.34 lük basınca tekabül ediyor. ayrıca wastegate taktıktan sonra 220 yi eskiye oranla çok çok daha hızlı gördüğümü farkettim. herkes üst devirlerin yavaş olur dedi . henüz saniye ölçümü yapmadım ama eskiye göre ibrenin 180 den sonra daha hızlı döndüğünü gördüm. su an sehir icinde 14 psi ile gazlıyorum ve 2.vitesde boost geldigi anda araba utanmasa pati cekicek psklojik mi bilmiyorum ama scoop u büyütmek bile fayda ediyo, her ne kadar kaba dursa da.

    bu arada khan ın da yazılarından takip edebileceğimiz gibi 96-97-98 gt ler bi kenara, 99-00 lar bi kenara

  5. #81
    cem06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    38
    Şehir
    06
    Mesaj
    1.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben olsam 18g 20g yerine bolton 3076 ayarında setup yaparım...

  6. #82

    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    35
    Şehir
    İzmir l Bornova...
    Mesaj
    752
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ozan'ın kırdığı araç ej257'di.
    senin kayınpederinin aracıda ej257 diye hatırlıyorum.
    gc'lerin alayıda ej205.

    düşük kalite yakıt, yanlış vizkozite yağ seçimi, ayarsız arabalarla gazlamaca...
    e bırakta kırsın.

    ej207 makina ile diğer serileri karşılaştırmayın.
    bak japon amcalara ej207 dışında birşeye biniyorlarmı?
    Alıntı Mfactory Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Torque = Acceleration. Torque is your best friend.

  7. #83
    bektas-15 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    Burdur
    Mesaj
    47
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    18 g ile saydığınız setupu aynen kullanıyorum aracım 2001 wrx. Çokta keyif aldım. external westgate kesinlikle olmalı. Methanol ve hydra beyin de olmalı. 400 hp yi geçiyor diye biliyorum. İntercol STİ stock ıc kullanıyorum. 1.8 barlarda bikaç defa hata yaptığı oldu bunun dışında intercol yeterli diyebilirim.
    GTX3582 R PROJECT 06TOT07 BUGEYE FULL RACE....................!!!

  8. #84

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    huseyın setup bıtıkten sonra vıdeo ısterım ve dusuncelerını merak edıcem su an benım araba
    tomei hedars
    downpıpe
    uppıpe
    76 lık ara borular
    76 lık hks


    gayet memnunum gercekten ustunu ıstemıyorum ama gel gelelımmm senın setupa cok eglencelıyse yoldan cıkarız

  9. #85
    hsyn_çvk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    427
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Orkun_06 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    huseyın setup bıtıkten sonra vıdeo ısterım ve dusuncelerını merak edıcem su an benım araba
    tomei hedars
    downpıpe
    uppıpe
    76 lık ara borular
    76 lık hks


    gayet memnunum gercekten ustunu ıstemıyorum ama gel gelelımmm senın setupa cok eglencelıyse yoldan cıkarız
    orkun zaten senin aracındaki setup benim aracımda mevcuttu bendede

    tomei headers
    tomei uppipe
    hks downpipe
    greddy 80 mm sti cat back
    hks kutu içi filtre

    vardı ok 2 ve 3.vites iyide 4 ün ortalarında herşey bitmeye başlıyordu bu hali ile 100-200 ölçtüm 14.1 saniye çıkarıyordu

    benim araba 28.000 km'de diye bolt-on bişeyler yapmaya çalışdım ve bolt-on olarak yapılabileceğin en iyisini yaptığımı düşünüyorum;

    blouch 18gxt turbo
    tial 44 mm mv-r serisi external wesgate
    inivdia 76 mm downpipe
    tomei headers
    tomei uppipe
    greddy 80 mm catback egsoz
    perrin turbo inlet
    aem cold air intake
    ngk bkr8ex buji
    rc 750 cc enjektör
    walbro 255lb benzin pompası
    defi 4 lü gösterge+kontrol ünitesi
    hks evc 6
    aem afr
    blitz turbo timer
    hks blowoff

    beklediğim güç 400 hp civarı bakalım bu hafta bitiyor bugün marş yaptık haftaya ayar yapılcak tekrar ölçücem 100-200 burdan paylaşırım verileri
    seni unutmuycaz ALİDAN

  10. #86

    Üyelik
    May 2010
    Şehir
    ANTALYA
    Mesaj
    4.121
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    blouch 18gxt turbo
    tial 44 mm mv-r serisi external wesgate
    inivdia 76 mm downpipe
    tomei headers
    tomei uppipe
    greddy 80 mm catback egsoz
    perrin turbo inlet
    aem cold air intake
    ngk bkr8ex buji
    rc 750 cc enjektör
    walbro 255lb benzin pompası
    defi 4 lü gösterge+kontrol ünitesi
    hks evc 6
    aem afr
    blitz turbo timer
    hks blowoff

    kankam sen net ezmıssın ya

    hadı hayırlısı bende senden ornek alıyım barı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •