işçilik yanlış yapılırsa atmosferikte önemli olan hava akış emme ve çıkış açıları bozulabilir bazı araçlarda benzinin portta atomizasyonu için tasarlanmış olan pürüzlü enjektörün patternine göre yerleşmiş port yüzeyi de ellenirse fabrika hesaplarının dışına çıkılabilir. aşırı beslemeyse her türlü hava kütlesi alabileceğiniz kesiti büyütüyorsunuz yinede fabrikasyon hesapları çok riske atmak bana mantıklı gelmiyor. ha kendimde yaptırdım bugüne kadar tüm araçlarımda kapak söküldüğünde elle uygulamalar

ama profosyonel şekilde hesaplanıp cnc de işlenmediği sürece hepsi afaki uygulamalar biraz yapana biraz şansa bakıyor. bir insanın gözü ölçü cihazı ne kadar hassas olabilirki aşındırarak genişlettiği 4 adet yüzeye birbirinin birebir aynı işlemini uygulasın? profosyonel üretici tarafından yapılmış mühendislik hesapları çöpe atmak gibi geliyor bana elle port işlemek. sıkıştırma artmadığı timing ve egzantrik verileri değişmediği sürece bence ellememek daha mantıklı temizlik ve parlatma yeterli.