User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
77 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 106 gti

  1. #20
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51 lik ile de alt devirler kötü olucak çok bekleme yani ışıklarda isteksiz kalkışlar vs. tabiki spor bir araçta bunlar olur. ama olmasın dersen biraz üst devirlerden gidecek ama 100 hücreli spor katalizör taktırabilirsin. yanlız yurt dışında 300 sterlin.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  2. #21
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    51 lik ile de alt devirler kötü olucak çok bekleme yani ışıklarda isteksiz kalkışlar vs. tabiki spor bir araçta bunlar olur. ama olmasın dersen biraz üst devirlerden gidecek ama 100 hücreli spor katalizör taktırabilirsin. yanlız yurt dışında 300 sterlin.
    söktüğümüz katı 300 sterlin verip tekrar takmak olmaz sanırım yaw remap ile alt devire müdahele edilebilir mi acaba? hiç anlamıyorumda

  3. #22
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tabiki böyle bir şans var ancak devir bandını kısaltırsan sanırım tatmin edici bir sonuca ulaşırsın alt devirlerle alakalı... böyle oluncada araçtan pek zevk alabiliecğini sanmıyorum.. altlar ölü olucaktır ama hiçte tahmin ettiiğin gibi bişi olmıcak emin ol.. kolay gelsin..

  4. #23
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabiki böyle bir şans var ancak devir bandını kısaltırsan sanırım tatmin edici bir sonuca ulaşırsın alt devirlerle alakalı... böyle oluncada araçtan pek zevk alabiliecğini sanmıyorum.. altlar ölü olucaktır ama hiçte tahmin ettiiğin gibi bişi olmıcak emin ol.. kolay gelsin..
    çok saol..bundan önceki arabam 306gti dı.. onun hacminden ve vites aralıklarından dolayı (özellikle 3'ten sonra) soluksuz gidişine hayrandım, onun için merak ediyorum dolu bi 106nın nasıl olacağını..çok saolun herkese teşekkür ederim paylaştıkları bilgiler ve yönlendirmeler için..

  5. #24
    M U R A T - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    34
    Mesaj
    2.757
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunun da ilk 3 vites te gidişine hayran olacaksın.

  6. #25
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    51mm düz boru yeterlı olur.üst kapak port polısh.eksantrik.yay.şapkalar.subaplar.beyin.cai.k ısa.ince conta.bide valeo nun baskı balatası var.çok ii olur bayagı ii olur hemde.157hp çıkıor dynoda.

  7. #26
    rsozkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    44
    Şehir
    ıst
    Mesaj
    149
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    60 lık duz boru uygundur megane 1.6 uyguladık hıcbır problem olmadı sesde gayet
    guzeldı....
    megane 1.6 16v 2003
    2.0 ıde f5r swap
    60mm duz boru otto son susturucu
    aem ıntake
    _____________________________________________
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  8. #27
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    alt devirlerinin ölmemesi için headers ve 51lik komple boru tavsiye ederim ankaradaymışsın şaşmazda overboost mete usta war 34. sokakda onun yanına bi uğra sana yardımcı olur

  9. #28
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    headers ın faydası oluo ancak zaten orjinalinde 4-2-1 olan bir sisteme daha kaliteli bir malzemeden yapılmış 4-2-1 uyguluyorsunuz.. ( boru çapları hemen hemen aynı) çok seri araçlar aslında 3. vites aşığı olup olmıyacağını bilemem ancak 6 ileri olan 306 nın seri olma avantajını bundada yakalarsın.. dolu bir 106 yada saxo varsa biraz gezin derim

  10. #29

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ortalama 155 fılan cıkarır bence ustude olabilir bilemem
    51 boru ve 13 59 sanzımanla alt devir işi hallolur bence.. kısa olunca alt devirde pek kalmıcaksınya o bakımdan dıorum devamlı 7000ler rulez
    valla gusel bi tımıngle böle bi106 306yı 220ye kadar aratmaz

  11. #30
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    alt devirlerinin ölmemesi için headers ve 51lik komple boru tavsiye ederim ankaradaymışsın şaşmazda overboost mete usta war 34. sokakda onun yanına bi uğra sana yardımcı olur
    comboyu yakinen tanıyorum çok saol götürücem bakalım eğer olursa..

  12. #31
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    headers ın faydası oluo ancak zaten orjinalinde 4-2-1 olan bir sisteme daha kaliteli bir malzemeden yapılmış 4-2-1 uyguluyorsunuz.. ( boru çapları hemen hemen aynı) çok seri araçlar aslında 3. vites aşığı olup olmıyacağını bilemem ancak 6 ileri olan 306 nın seri olma avantajını bundada yakalarsın.. dolu bir 106 yada saxo varsa biraz gezin derim
    walla dolusuna çok denk gelmedim, yani pt52 yada c&b 282lik bir alete ama kısalı chipli 106 saxo kullandım hakketen keyifliler, zaten ondan dolayı heyecanlıyım umarım dediğin gibi olur..çok saol gerçekten çok yardımcı oldun, başını ağrıttım..

  13. #32
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ortalama 155 fılan cıkarır bence ustude olabilir bilemem
    51 boru ve 13 59 sanzımanla alt devir işi hallolur bence.. kısa olunca alt devirde pek kalmıcaksınya o bakımdan dıorum devamlı 7000ler rulez
    valla gusel bi tımıngle böle bi106 306yı 220ye kadar aratmaz

    merakla beklemedeyim, umarım güzel olacak bakalım çok saol çok teşekkür ederim..13/59 fazla kısa değilmi? 14/60 ideal deniliyor ama? yani yarışlara katılmayacağımı göz önünde bulundurursak..

  14. #33

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    merakla beklemedeyim, umarım güzel olacak bakalım çok saol çok teşekkür ederim..13/59 fazla kısa değilmi? 14/60 ideal deniliyor ama? yani yarışlara katılmayacağımı göz önünde bulundurursak..
    doru aslında caddede 14 60 daha mantıklı, ama rollınglerde pat pat vıtesler bitsin, araba sağlam yurusun ıstıosan ben 13 59 derım sonucta 8000e kadar guc ureten makınen olucak...

  15. #34
    ...... Sefa_vts - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    36
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.734
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla dolusuna çok denk gelmedim, yani pt52 yada c&b 282lik bir alete ama kısalı chipli 106 saxo kullandım hakketen keyifliler, zaten ondan dolayı heyecanlıyım umarım dediğin gibi olur..çok saol gerçekten çok yardımcı oldun, başını ağrıttım..
    İnan öyle olur.. sonuçta iyi bir timing ile 306 gti ları geçen 106 lar saxo lar mevcut.. senin onlara oranla daha iyi güç üreteceğini biliyoruz.. ona dayanarak söyledim.. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. Tekrar hayırlı olsun..

  16. #35

    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    6.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ııde zaten 106 306 yı hep gecıyodu benmı yanlıs bılıyorum.

  17. #36
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tünayK Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ııde zaten 106 306 yı hep gecıyodu benmı yanlıs bılıyorum.
    çoğu zaman evet tünaycım ama benim 306 tuhaftı oldukça..stock motoruyla neler yapıyodu inanamazsın..hatta peluş ve mertcan biliyo benim 306yı..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  18. #37
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Sefa_vts Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    İnan öyle olur.. sonuçta iyi bir timing ile 306 gti ları geçen 106 lar saxo lar mevcut.. senin onlara oranla daha iyi güç üreteceğini biliyoruz.. ona dayanarak söyledim.. Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. Tekrar hayırlı olsun..
    çok saol çok teşekkür ederim tekrar
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  19. #38
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    doru aslında caddede 14 60 daha mantıklı, ama rollınglerde pat pat vıtesler bitsin, araba sağlam yurusun ıstıosan ben 13 59 derım sonucta 8000e kadar guc ureten makınen olucak...
    benim eşim istanbullu olduğundan dolayı ve hemen hemen 2 haftada bir istanbul yapıyoruz, 13/59 yorar gibi geldi bana hatta bi arkadaş 5'i uzatmayı deniyor saxosunda sanırım farklı bir oran yapıcak..1-2-3-4 kısa 5 uzun gibi..bakalım çıkarsın kurcalıycaz o da olabilir
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •