User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
77 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: 106 gti

  1. #58
    i_could - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    618
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    combo kendininkini turbolasın önce turbo benim işim değil, atmosferik olsun 100hp eksik olsun ama sorunsuz olsun ben sonradan yapılma turbo işine karşıyım oldum olası

    görüşlerimizin bu kadar paralel olmasının kullandıgımız araclarla bi ilgisi olabilir mi acaba
    her neresinden bakarsanız bakın otomobil güzeldir...

  2. #59

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.518
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 60 lı şöle bi video koyup olayı noktalıyım
    kesıcıde 217 km gibi bi hız yapıyor 106 görulduğu uzere..
    http://www.youtube.com/watch?v=9XQzoeHgOuA&feature=user

  3. #60
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı i_could Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    görüşlerimizin bu kadar paralel olmasının kullandıgımız araclarla bi ilgisi olabilir mi acaba
    bunun tek cevabı var +306 sende kıyamazdın dimi aykutcum?
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  4. #61
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    14 60 lı şöle bi video koyup olayı noktalıyım
    kesıcıde 217 km gibi bi hız yapıyor 106 görulduğu uzere..
    http://www.youtube.com/watch?v=9XQzoeHgOuA&feature=user
    paylaşım için saol, bakalım görücez bizde..
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  5. #62
    i_could - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Izmir
    Mesaj
    618
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bunun tek cevabı var +306 sende kıyamazdın dimi aykutcum?
    Yok abi kıyamazdım kuzuya gerci simdi bindigim arac da turbo ama onun turbosu bahsettigimiz turbodan sayılmaz heralde...Saka bi yana eger komple kit yoksa günlük kullanım icin custom kit turbo bi cok problemi de beraberinde getiriyor bu da benim gibi biri az bi rolanti dengesizliğini bile problem eden biri icin baya büyük soru isareti demek...
    her neresinden bakarsanız bakın otomobil güzeldir...

  6. #63
    Şahan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    45
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    1.306
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı i_could Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok abi kıyamazdım kuzuya gerci simdi bindigim arac da turbo ama onun turbosu bahsettigimiz turbodan sayılmaz heralde...Saka bi yana eger komple kit yoksa günlük kullanım icin custom kit turbo bi cok problemi de beraberinde getiriyor bu da benim gibi biri az bi rolanti dengesizliğini bile problem eden biri icin baya büyük soru isareti demek...
    aynen benim içinde kardeşim, zaten nazik ve hassas aletler, egzost bile patlatmaya kıyamazken turbo girmek, bana imkansız geliyo
    Zihin fukara olursa, fikir ukala olur..

  7. #64

    Üyelik
    Jan 2008
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    14 60 lı şöle bi video koyup olayı noktalıyım
    kesıcıde 217 km gibi bi hız yapıyor 106 görulduğu uzere..
    http://www.youtube.com/watch?v=9XQzoeHgOuA&feature=user

    Lvt de 2001 modeldi sanrım dedğim gibi 7150 de 215 civarı 7250 217 filan paylaşım için sağol

  8. #65
    pug35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    TR/izmir/çeşme/bostanlı
    Mesaj
    329
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    61 ile sanırım alt devirler ölü olacak..peki alt devirleri güçlendirmek için, boru çapı değişmeden ne yapılabilir?
    bende aracımda 60 lık kıllanıyorum ,evet 3500d/d bandına kadar zayıflama gerçekleşti fakat 4000d/d sona alt devirdeki açıklığı fazlasıyla kapattı
    [SIGPIC][/SIGPIC]

  9. #66
    burak_01
    Misafir
    o arabaya yapılacak işlerm olarak.hafif volan ve 1.4 baskı balata tavsiye ederim (quick silver volant ve baskı balata) arabanın alt devrini dahada güçlendirir.fakat bu arabaya 13/59 ayna mahruti eklediğin zmn.araban çok sıkı olacaktır.tavsiyem şudurki uzun ömürlü olması için 14/60 kullan yada arabayı aşiri sıkıştırma 8000 devir üstü gereksiz.
    hayırlısı olsun.

  10. #67
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Şahan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    combo kendininkini turbolasın önce turbo benim işim değil, atmosferik olsun 100hp eksik olsun ama sorunsuz olsun ben sonradan yapılma turbo işine karşıyım oldum olası

    combonunki bayadan beri turbolu eğer düzgün yapılırsa bence sonradan yapılmış fabrikadan turbolu çıkmış bi farkı yok ( bence ) tabiki tamamen zevk ve tercih meselesi kazasız belasız kullanman dileğiyle

  11. #68
    özgür_boost
    Misafir
    aracın güzel olur 13/59 u biraz zor bulabilirisn ama 14/60 da kötü bi şanzuman deil aracından geyet güzel bi performans alırsın 13/59 rolling yapabilirsin ama 14/60 ı hem sıfır hem de rolling de kullanabilirisin.

  12. #69

    Üyelik
    Jan 2007
    Şehir
    Türkiye-İstanbul
    Mesaj
    1.511
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Düşüncen nedir Şahan?Netleştirebildin mi?Arkadaşlar değişik öneriler sunmuş...tekrar tekrar aynı mevzuları telakki etmeye luzum yok..Bu arada Volkan kardeşim verimli güzel noktalara değinmiş..

  13. #70
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı özgür_boost Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    aracın güzel olur 13/59 u biraz zor bulabilirisn ama 14/60 da kötü bi şanzuman deil aracından geyet güzel bi performans alırsın 13/59 rolling yapabilirsin ama 14/60 ı hem sıfır hem de rolling de kullanabilirisin.
    ters olmuş. 13/59 u hem sıfır hem rolling de kullanabilirsin ama 14/60 ı rollingde kullanırsın.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #71
    mahmutb-16
    Misafir
    arkadaslar meraba ben kibrisdan bana 106 gti egsantrik milleri lagzim yardimci olursaniz sevinirim ve ayna martu

  15. #72
    SİNANN007 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    manavgat/ANTALYA
    Mesaj
    316
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    böle bı araba yapacaksan alt devirleri çok ta düşünme zaten yürüyecegin araba yanı rakıp olarak gene hondalar olacak onlarında doğuştan kötü alt devirleri

  16. #73
    samhain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    T.C
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    en cok kullanılan sehır ıcı kullanım ve drag ıcın ıdeal olan 14.60...
    pejo partner ve cıtroen berlıngo 1.9d lerin ayna mahrutisi birebir uyar...
    ayrıca max speed düşmemesi için saxo 1.4 yada 106 xs 5.vites dişlisi öneririm...

    boru çapı kesinlikle 51 olsun...60+ için slincer lı son susturucu almassan sıkıntın çok büyük olur...

  17. #74
    samhain - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    T.C
    Mesaj
    270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Demir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Düşüncen nedir Şahan?Netleştirebildin mi?Arkadaşlar değişik öneriler sunmuş...tekrar tekrar aynı mevzuları telakki etmeye luzum yok..Bu arada Volkan kardeşim verimli güzel noktalara değinmiş..

    konuya demir abi geldiyse saygı sevgi ile selamlar söz dinlerim

    abi konuş dinliyoruz...

  18. #75
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    14 60 ideal bence veya arkadaşn dediği gibi 13 59 ve uzun 5. vites dişlisi yapabilirsin

    61mm lik ara boru çok fazla , bnm arabada 51 lik ara boru ar kat ve orta yok arabada 3500 ün altı ölü ama 3000-3500 geç deliriyor

  19. #76
    Pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Denizli
    Mesaj
    1.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sehir icinde gunluk kullanacaksan 13/59'u dusunme derim sahsi gorusum budur .. Daha kisa & 14/60'a nazaran daha serilestirebilir araci ama .. Durmadan vitesle oynayacaksin sehir ici trafiginde ister istemez .. Bunun seneye yayarsak baski balatanada etkisi olucak .. Soyle dusun normalden kat kat debriyaja bas cek yapacaksin .. 14/60 'da bu bir nebze de olsun azdir ..
    Women are like Buddhist , They're worship ox.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •