User Tag List

Sayfa 4/5 İlkİlk ... 2345 SonSon
78 sonuçtan 58 ile 76 arası

Konu: mk3 golf gti ..

  1. #58
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yağmurda içerden bir kaç foto çektim..



    low is low

  2. #59
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayırlı olsun detaylı resimlerimi bekliyoruz
    yakıt maşallah iyi yakmıs :S

  3. #60
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abf ciler..
    abf kr benzer makineler zaten, bir sorum var..
    yuksek skstirma icin piston olarak ne kullanmak gerek?
    12.5 12.7 cr falan icin?
    woessner falan disinda (fiyatlari *****) baska piston varmi?
    bi guncel ceksem ??
    skstirma lazim gunceli
    If you have no LAG, you have no turbo..

  4. #61
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araç ta orjinal filtre yok açık filtre takılı birde ilk çalıştırmada ısınma dan yürümüor..
    low is low

  5. #62
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hayırlı olsun...

    Orijinal filtre kutusu olmadığı gibi orijinal koltukları da yok, taban halısı da boyanmış sanırım?

    Düşük modelli bir GTi, sıkıntısı nedir soğukken yürümüyor dediğin?

  6. #63
    svtec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.451
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hayırlı olsun...

    Orijinal filtre kutusu olmadığı gibi orijinal koltukları da yok, taban halısı da boyanmış sanırım?

    Düşük modelli bir GTi, sıkıntısı nedir soğukken yürümüyor dediğin?
    orjinal koltukları yıpranmış bunlarla değiştirmişler taban halısı komple yeni kırmızı tavanda alcantra döşenmiş. araç 94 model orjinal filtre kutusu da yok aynen. ya çalıştırıp hemen yurutmek olmuyor marşa galiba oto. jigle yok biraz ısındrmadan stop ediyor o kadar birde sarsıntılı bir çalışma var ilk gaza yüklediğimde egzostan benzin attığını sölediler bunlar ilk izlenim birde yakıt olarak okadar abartıldığı kadar deil 20 tl lik benzine 50 km temiz gidiyor tabi fazla gazlama sansım olmadı ***** havalar .. ufak tefek eskikleri var tabi eski aaç sonucta herkes temiz bakmıyor.. büyük bir kazası yok gibi bel altında boya var komple belli zaten bazı yerlerinde ufak paslanmalar var aslında havalar düzeldiğinde ilk işim bir ayıklama yapıp komple boyatmak.. motor sağlığı ne durumda tam anlamadım birde 2.ci vitese zor geöiyor 5 te 3 ile sanki aynı 4 ten 5e atarken 3e giriyor genelde... yani roll falan yapsam 4 ten 3 e kesin atarım bilmeyen biri patlatır herşeyi valla..
    low is low

  7. #64

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Taytaydan mk3 alsaydim listem hazirdi.. nasip degilmis alamadik...

    Vw ler icin acik hava filtresini tavsiye etmiyorlar... KN kutu ici filtre en verimlisi.....
    egzantrik icinde 280/280 colombo&bariani abf icin sihirli deynek... tabi bununla birlikte yay sapka...
    Port polish ince conta kapak taslama 4-2-1 headers 60lik duz boru ve sebring xt-1... bunlari kaba taslak yazdim ama en onemlisi bunlari yapipta timing ayari... su an icin tam randimanli yapan varmidir kim yapar mechul..... piston icinde tavsiye etmislerdi ama onu hatirlamiorum aklkma gelirse onuda yazarim...

  8. #65
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erdem325 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bi guncel ceksem ??
    skstirma lazim gunceli
    F2 makinası mı yapıcan Erdem?
    O sıkıştırma ile yeniden mühendislik çalışması yapmak lazım...
    Mühendis deyince... tanıdık ancak ukku projelendirir Oda zaten böyle şeyleri hiç sevmez

    Alıntı svtec Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    orjinal koltukları yıpranmış bunlarla değiştirmişler taban halısı komple yeni kırmızı tavanda alcantra döşenmiş. araç 94 model orjinal filtre kutusu da yok aynen. ya çalıştırıp hemen yurutmek olmuyor marşa galiba oto. jigle yok biraz ısındrmadan stop ediyor o kadar birde sarsıntılı bir çalışma var ilk gaza yüklediğimde egzostan benzin attığını sölediler bunlar ilk izlenim birde yakıt olarak okadar abartıldığı kadar deil 20 tl lik benzine 50 km temiz gidiyor tabi fazla gazlama sansım olmadı ***** havalar .. ufak tefek eskikleri var tabi eski aaç sonucta herkes temiz bakmıyor.. büyük bir kazası yok gibi bel altında boya var komple belli zaten bazı yerlerinde ufak paslanmalar var aslında havalar düzeldiğinde ilk işim bir ayıklama yapıp komple boyatmak.. motor sağlığı ne durumda tam anlamadım birde 2.ci vitese zor geöiyor 5 te 3 ile sanki aynı 4 ten 5e atarken 3e giriyor genelde... yani roll falan yapsam 4 ten 3 e kesin atarım bilmeyen biri patlatır herşeyi valla..
    Kolay gelsin, uğraşıcan biraz...
    Eski model olduğunu ilk göstergenden anladım 260 eski modellerde var...
    Rölanti motorun gidik muhtemelen, içindeki valfte ölmüş...
    Soğukken eksozdan atar bişiler... sıkıntı değil
    Sarsıntılı çalışma dediğine bakmak lazım lifterler ölmüş olabilir.
    Tüketimde normal...
    Şanızman sağlamdır da muhtemelen kol takımında sıkıntı var.
    Bakmadan bişi denilemez


    Alıntı ggtoker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Taytaydan mk3 alsaydim listem hazirdi.. nasip degilmis alamadik...

    Vw ler icin acik hava filtresini tavsiye etmiyorlar... KN kutu ici filtre en verimlisi.....
    egzantrik icinde 280/280 colombo&bariani abf icin sihirli deynek... tabi bununla birlikte yay sapka...
    Port polish ince conta kapak taslama 4-2-1 headers 60lik duz boru ve sebring xt-1... bunlari kaba taslak yazdim ama en onemlisi bunlari yapipta timing ayari... su an icin tam randimanli yapan varmidir kim yapar mechul..... piston icinde tavsiye etmislerdi ama onu hatirlamiorum aklkma gelirse onuda yazarim...
    İyi beyin lazım, ve güzel bir map... oem beyinde eprom ile bahsettiğin kapak ve egzantriği kullanmak çok zor. Timing dediğin tek kasnak zaten ABF bandı az ileri az geri yaparsın anca egsoz ve emme zamanı ile farklı oynayamassın... Ayrıca eksoz egzantriğine çokta gerek yok...

  9. #66

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F2 makinası mı yapıcan Erdem?
    O sıkıştırma ile yeniden mühendislik çalışması yapmak lazım...
    Mühendis deyince... tanıdık ancak ukku projelendirir Oda zaten böyle şeyleri hiç sevmez



    Kolay gelsin, uğraşıcan biraz...
    Eski model olduğunu ilk göstergenden anladım 260 eski modellerde var...
    Rölanti motorun gidik muhtemelen, içindeki valfte ölmüş...
    Soğukken eksozdan atar bişiler... sıkıntı değil
    Sarsıntılı çalışma dediğine bakmak lazım lifterler ölmüş olabilir.
    Tüketimde normal...
    Şanızman sağlamdır da muhtemelen kol takımında sıkıntı var.
    Bakmadan bişi denilemez




    İyi beyin lazım, ve güzel bir map... oem beyinde eprom ile bahsettiğin kapak ve egzantriği kullanmak çok zor. Timing dediğin tek kasnak zaten ABF bandı az ileri az geri yaparsın anca egsoz ve emme zamanı ile farklı oynayamassın... Ayrıca eksoz egzantriğine çokta gerek yok...
    yazdıklarım sadece kaba taslak..... detaya innedim

    güç = para olduğu için kişinin kendisine kalmıs beyin veya yazılım artık maddiyata bağlı ama ecufast bence bu işinde üstesinden gelir....

  10. #67
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F2 makinası mı yapıcan Erdem?
    O sıkıştırma ile yeniden mühendislik çalışması yapmak lazım...
    Mühendis deyince... tanıdık ancak ukku projelendirir Oda zaten böyle şeyleri hiç sevmez

    Proje yapacak varsa track car hazırlayalım
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  11. #68
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ggtoker Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazdıklarım sadece kaba taslak..... detaya innedim

    güç = para olduğu için kişinin kendisine kalmıs beyin veya yazılım artık maddiyata bağlı ama ecufast bence bu işinde üstesinden gelir....
    Sıkıntı ecufast ya da başka bir yazılım firması değil, arabanın mevcut ecusu ve işletim sistemi tv kumandasından hallice. 268 eksantriklerle anca tune edilebiliyor, o da %100 verim değil tabi ki.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  12. #69

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bunu araştırma yaparken bulmustum adamlar full paket hizmet verio

    VW 2.0 16v ABF Engines - N/A Mechanical package


    Catcams 7671312 Mechanical Profile Camshafts
    (Chill Cast Blanks)
    Catcams Mechanical Followers, Double Valve Springs, Spring Retainers & Lash Caps
    Catcams CTVW006 Cam Pulley
    Catcams 9876003 Forged Conrods
    JE 186324 Pistons - 83.5mm Bore 11.3:1 CR





    Price: £2,059.88 (Excluding VAT at 21%)

  13. #70
    ukku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Bostancı
    Mesaj
    4.665
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Verdiğiniz liste:
    Eksantrik
    İticiler, yaylar, şapkalar,
    Kasnak,
    Kol, piston
    6 bin TL
    Türkiye'ye gelmesi, işçilikler, ecu, montaj ve olası yanlışlıklarda çöpe gidecek paralar...
    13? 15? 20?


    Tuning, sarabileceğiniz en pahalı hobilerden biri. Bu kadar çekici gösterilmesine gerek yok. Durumu ucu ucuna yetişip de anca parça getiren, sonra en ufak terslikte toplayamayanları ve kapağı açık kalanları görüyoruz bol bol.
    if in doubt, flat out.


    instagram: utkuuzunoglu

  14. #71

    Üyelik
    Jun 2012
    Yaş
    38
    Şehir
    Sapanca
    Mesaj
    1.466
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Verdiğiniz liste:
    Eksantrik
    İticiler, yaylar, şapkalar,
    Kasnak,
    Kol, piston
    6 bin TL
    Türkiye'ye gelmesi, işçilikler, ecu, montaj ve olası yanlışlıklarda çöpe gidecek paralar...
    13? 15? 20?


    Tuning, sarabileceğiniz en pahalı hobilerden biri. Bu kadar çekici gösterilmesine gerek yok. Durumu ucu ucuna yetişip de anca parça getiren, sonra en ufak terslikte toplayamayanları ve kapağı açık kalanları görüyoruz bol bol.

    bu riskler yapılan bütün tuning uygulamarında mevcut... sadece aracını kıme teslim edeceğin öenmli.... ben sakaryada ikamet ediorum arabanın rolanti ayarı için bile ist ye CRM ye gidiorum..... zaten dediğim gibi güç = para.....

  15. #72
    CeM öZeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Kayseri / Ayvalık
    Mesaj
    3.224
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sevindirici bir haber veriyim mi? Evde golf 3 gti'dan kalma orjinal filtre kutusu ve filtresi duruyor olması lazım. Sırf hayır duası için komple kargolayıp gönderebilirim.
    Vw Cc & Mk 5 Gti

  16. #73
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Safak Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    F2 makinasý mý yapýcan Erdem?
    O sýkýþtýrma ile yeniden mühendislik çalýþmasý yapmak lazým...
    Mühendis deyince... tanýdýk ancak ukku projelendirir Oda zaten böyle þeyleri hiç sevmez

    ...
    Bendeki yatan golf 2 16v gti dan bahsetmistim.. su an otoparkta yatan bi gti var.. onun haricinde derecelileri olan werner emmesi falan olan komple dolu ve takilmaya hazir port poolishli kapak var evde.. blogu acip rektefe yapicam, yatak vuruntusu falan var makinede, o yuzden yatiyor zaten.. blogu acip yataklar vs vs ne gerekiyorsa rektefe edilicek.. bu arada piston takip 12.5 yada 12.7 civari bi skstrma elde etmek istiyorum.. sonra motoru toplayip standalone beyin yapicam iste.. durum bu yani..
    If you have no LAG, you have no turbo..

  17. #74
    taytay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    İzmir
    Mesaj
    5.984
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    21 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aracın bi kompresör değerlerini ölçtür istersen ilk olarak hiç birşey yapmadan , benim golf de vardı sarsıntılı çalışma çok yakma vs sorun contada çıktı.
    Sana tavsiyem herkezede elletme vw tech vag konusunda baya iyi ukku ve şafodan bildiğim kadarı ile.

  18. #75
    erdem325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2011
    Yaş
    39
    Şehir
    ankara
    Mesaj
    1.544
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok mu kr ye yuksek skstirma piston tavsiyesi
    bildiginiz uygunalmis piston olarak neler var?
    hangisi ne kadar skstirma verir vs?
    If you have no LAG, you have no turbo..

  19. #76
    Safak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.607
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Pistons...

    JE 81.5MM Bore 86.4MM Stroke 11.5:1 CR 1.8L 16v Piston Set

    Neyin ne kadar verdiği yazıyor Erdem Burada en yükseği 11.5:1


    Wiseco'da da en yüksek 11.0:1 var... Onunda fiyatı yakındır. ürün kodu KE187M81.

    Ben bunları ezberimden yazmıyorum... Google'dan buluyorum bu arada...
    Sende bulabilirsin bence

    12-12.5 düşünüyorsun ama Beeza F2 nin bile sıkıştırması 12.2:1

    Sokak kullanımında senin verdiğin değerde ürün pek tercih edilmediği için üretimide yapılmamış muhtemelen.
    İnsanların en büyük yanılgısı bu makinaları bir 106 GTi, yada bir Honda B16, k20 tarzı motorlar ile karıştırmaları.
    Her yiğidin yoğurt yiyişi nasıl farklıysa, her markanın motor üretimi de farklıdır. Kapak yapıları devir dönme karakterleri farklıdır. Hepsinin avantajları ve dezavantajları farklıdır. Kullanım keyfi ve sevenleri de farklıdır... 12.5 piston bulursun ama elindeki emme ile onu beslemenzor olur, İTB ile beslesen yüksek derece egzantriklere ve yepyeni bir kapak düzmen gerekecek.

    Bütçe durumlarınızı bilmiyorum... Utku çok muazzam yazmış yukarda...

    Alıntı ukku Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Verdiğiniz liste:
    Eksantrik
    İticiler, yaylar, şapkalar,
    Kasnak,
    Kol, piston
    6 bin TL
    Türkiye'ye gelmesi, işçilikler, ecu, montaj ve olası yanlışlıklarda çöpe gidecek paralar...
    13? 15? 20?


    Tuning, sarabileceğiniz en pahalı hobilerden biri. Bu kadar çekici gösterilmesine gerek yok. Durumu ucu ucuna yetişip de anca parça getiren, sonra en ufak terslikte toplayamayanları ve kapağı açık kalanları görüyoruz bol bol.
    Adam ucuz diye, hesaplı diye bu arabalara yöneliyor çoğu zaman inanın bildiğiniz çöpü alan var ucuz diye binerim gezerim, gazlarım işte nolcak bedava zaten diyor, yazarken mangalda kül bırakmıyor, sorular cevaplar ve heyacanlı bir ortam, 6 ay sonra tekrar devam ediyoruz aynı yerlerden başlayıp.

    Kimseyi işaret etmiyorum, ama genel durum budur Yanlış anlamayın modifiye olmaz demiyorum ama herşeyin en büyüğü, herşeyin en genişi, herşeyin en bilmemnesi... Bu şekilde hesap yanlış olur. Yoksa bu makinalara modifiye manasında doğru ne yapsanız karşılığını beklediğinizden fazlası ile alırsınız... Modifiye= Bilginiz olduğu sürece kesenin ağzı ne kadar açıksa, o kadar hızlı gidersiniz. Size neyin yeteceğini ve harcama kapasitesinizi bilin yeter.

    Örnek uygulanmış bir liste paylaşayım sizinle...

    __________________________________________________ _

    Badger 5 DTH Throttle bodie Conversion
    DTA EXP38 ECU
    RPM 275 Cams
    Piper Vernier Pulley & Inlet Cam Sprocket Vernier
    RPM Gasflowed & Ported Head, Injector reccesses filled, mod'd combustion chambers, matched ported to TB's
    ITG Megaflow 'Domed' Foam Filter
    80mm trumpets
    20vt Fuelrail, Injectors & 3 BAR FPR
    Renualt Laguna Coilpack
    Ford Crank Trigger
    AC pump, Rad & Pipes Removed
    VW Mk3 Golf 2.0 8v Alternator & Bracket
    Windage tray
    Shrick Baffeld Sump
    TSR 4-1 Manifold
    2.5" Jetex 100 Cel Sports cat
    2.5" Jetex Cordoba Cupra 20vt Exhuast

    Güc: 225HP @ 7400
    Tork:230Nm @ 4800

    __________________________________________________

    Alınan güç ve malzemeler ortada... Aynısını yada benzerini arzuladığınızı farzedelim, aynı yada benzer ürünlerin Shiping (varsa buradaki fiyatları) ve işçilik eklediğinizde atmosferik bir ABF'nin ülkemiz koşullarındaki maliyeti ortaya çıkacaktır. Yazılı setupta sıkıştırma oem... Daha ileri giderim diyorsanız Piston+kol+vs gereksinimler+işçilik olarak devam edebiliriz.

    Zannetmeyelimki bu setuplarda bir Honda yada bir Pug daha ucuza gelir... Aracın fiyatı ucuz diye modifiyesi de ucuz olması beklenemez doğal olarak.
    Ayrıca 225HP yi stock yürüyen ve frenler ile kullanmak sıkıntı olabilir... Onların da listesini hazırlayabilirsiniz.

    Seviyorum hepinizi

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •