User Tag List

Sayfa 5/5 İlkİlk ... 345
94 sonuçtan 77 ile 94 arası

Konu: Stock Motora İTB ?

  1. #77
    Driver
    Misafir
    olsun taktıkmı taktık İTB li F7R

    ama ayarsız işte

  2. #78
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olsun taktıkmı taktık İTB li F7R

    ama ayarsız işte
    takmak mesele değil zaten. bi flanş 4 boru 8 kelepçe. oldu bitti. mesele ayarlaması
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  3. #79
    Driver
    Misafir
    ozaman sanırım bunu orjinal beyin ve yazılımla kimse düzgün çalıştıramaz doğrumu ?

  4. #80
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazılıma göre değişir. uğraşmak lazım. denemek lazım.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  5. #81
    Driver
    Misafir
    İTB li olarak rolanti şuan düzgün. eskisinden bile daha iyi diyebilirim. tek derdimiz patırdama onuda mape gereken vakumu verip çözecez Allah izin verirse.. ardındanda ms2 bağlanıyor kısmet olursa.

    https://www.facebook.com/photo.php?v=311320809012588

  6. #82
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.159
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Konuya tekrar mesaj atmadan önce konunun Tech bölümünde olduğunun bilincine varın sonra düşünün benim atacağım bu mesaj konunun akışını nasıl etkiler diye.

    Verimli yada değil hatalı yada sorunsuz ortada teknik bir tartışma var. Orjinal beyin ile ITB ile alakalı daha sonra merak edecek kişiler bu konuyu bulup okuyup bilgi alabilmeli sizin kavgalarınızı değil.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  7. #83
    Driver
    Misafir
    Arkadaşlar bugün kelebeklerin 2 tanesinin tam kapanma sırasında çok hafif açık kaldığını farkettik. Ortada ayar vidalarından hepsini tam kapanır hale getirdik. Sonuç şaşırtıcı oldu. Rolanti zaten düzgündü biraz düşük kaldı ama hala ip gibi sorunsuz. Ama patırdama sorununu sanırım çözdük. Araç düzgün devirleniyor patlayarak su motoru gibi 3. silindir çalışıyormuş gibi çalışma olayı ortadan kalktı. Ama şuan araç 5000 devirden sonra yığılıyor daha doğrusu yüksek devirlerde patırdıyor sadece kesiciye girmekte zorlanıyor araç yürürken. Sanırım bu noktada artık benzin hava karışımı yani yazılıma kalıyor iş bu arada denediğimiz başka bir olayda tek silindirden vakum almakla 4 tanesinden birden vakum almanın çalıştırmayı değiştirmediğini gördük sanırım map her iki şekildede vakumu algılayabiliyor. Özellikle düzgün çalışınca denedim bu olayı

  8. #84
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün kelebeklerin 2 tanesinin tam kapanma sırasında çok hafif açık kaldığını farkettik. Ortada ayar vidalarından hepsini tam kapanır hale getirdik. Sonuç şaşırtıcı oldu. Rolanti zaten düzgündü biraz düşük kaldı ama hala ip gibi sorunsuz. Ama patırdama sorununu sanırım çözdük. Araç düzgün devirleniyor patlayarak su motoru gibi 3. silindir çalışıyormuş gibi çalışma olayı ortadan kalktı. Ama şuan araç 5000 devirden sonra yığılıyor daha doğrusu yüksek devirlerde patırdıyor sadece kesiciye girmekte zorlanıyor araç yürürken. Sanırım bu noktada artık benzin hava karışımı yani yazılıma kalıyor iş bu arada denediğimiz başka bir olayda tek silindirden vakum almakla 4 tanesinden birden vakum almanın çalıştırmayı değiştirmediğini gördük sanırım map her iki şekildede vakumu algılayabiliyor. Özellikle düzgün çalışınca denedim bu olayı
    yazılımdan bıraz zengıne cek arabayı safc bagla yakıt versene

  9. #85
    Driver
    Misafir
    Alıntı samet_61 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yazılımdan bıraz zengıne cek arabayı safc bagla yakıt versene
    yazılım olmadan yakıtla oynayamıyoruz tabiki ama yarın wideband bağlanacak her deviri okuyabilcez daha sonrada zaten ms2 ile dediğin gibi yakıtı verebilecez istediğimiz gibi ve sanırım ekstra hiç bir parça olmadan gayet güzel olacak çünkü araç 4000 devire kadar inanılmaz istekli devirleniyor taaki hava yakıt olayını karıştırana kadar..

  10. #86
    iynn-RS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    06 Ankara
    Mesaj
    6.905
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün kelebeklerin 2 tanesinin tam kapanma sırasında çok hafif açık kaldığını farkettik. Ortada ayar vidalarından hepsini tam kapanır hale getirdik. Sonuç şaşırtıcı oldu. Rolanti zaten düzgündü biraz düşük kaldı ama hala ip gibi sorunsuz. Ama patırdama sorununu sanırım çözdük. Araç düzgün devirleniyor patlayarak su motoru gibi 3. silindir çalışıyormuş gibi çalışma olayı ortadan kalktı. Ama şuan araç 5000 devirden sonra yığılıyor daha doğrusu yüksek devirlerde patırdıyor sadece kesiciye girmekte zorlanıyor araç yürürken. Sanırım bu noktada artık benzin hava karışımı yani yazılıma kalıyor iş bu arada denediğimiz başka bir olayda tek silindirden vakum almakla 4 tanesinden birden vakum almanın çalıştırmayı değiştirmediğini gördük sanırım map her iki şekildede vakumu algılayabiliyor. Özellikle düzgün çalışınca denedim bu olayı

    linkini attigim ktech in videosunu izlemedin yada yapilan islemi anlamadin sanirim.

    sen simdi 4 unudr goz karari ayarladin ama onun ince ayari var. vakum saati ile hepsini trk tek ayarliyo. onuda motosikletciler yapiyo sanirim. yada o sekilde bi vakum aparati yaparsan sende yaparsin.

  11. #87
    Driver
    Misafir
    izledim bu akşam motorsikletçi bir abimizle konuştum yarın böyle birşey ile vakumları ölçecez onlarıda eşitledikmi geriye sanırım bişi kalmıyor. Ama şuan sanırım eşit gibi yarın deneyip gerekirse video çekip paylaşıcam ölçümüde

  12. #88

    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    43
    Şehir
    kocaeli
    Mesaj
    250
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok sürükleyici bi konu her sayfayı okudum... umarım istediğin şekilde yol alabilirsin.... gelişmeleri takip ediyorum, kolay gelsin

  13. #89
    Driver
    Misafir
    Alıntı okankrgz Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok sürükleyici bi konu her sayfayı okudum... umarım istediğin şekilde yol alabilirsin.... gelişmeleri takip ediyorum, kolay gelsin
    teşekkürler orjinal beyin ve yazılımla yapılacakların hepsni yaptık sanırım bu saatten sonra iş beyine ve yazılıma kalıyor gibi duruo bakalım ama kurcalamaya devam edioz

    yapım aşaması son durum resim

  14. #90
    Driver
    Misafir
    Bugünde arıza tespite bağladık baya bir arıza çıktı bazı sensörler ztn doğal olarak emme olmadığından arıza verdi. Geçicileri iptal ettik kalıcı bikaçtane önemli arıza vardı 4. enjektörde kısa devre gösterdi anlık birarıza yapmış sanırım soketi temizlediktaktık falan oksijensensörü arızası gösterdi onu ellemedik henüz bikaç arıza daha vardı hatırlamadığım tps de arıza gösterdi konumunu ampermetre ile akım ölçerek oturttuk bu sefer sanırım dahada iyi oldu sadece 6500 lerde çok hafif dip gazda bi kesme yapıyor araç onun haricinde şuan günlük çok rahat kullanılcak şekilde rolanti eskisinden bile düzgün sonuçlar kurcaladıkçaiyiye doğru gidiyor ölçüm yaparkenki video ve resimleride bu gece paylaşırım

    arkadaşın AEM wideband ı geçici olarka takacaktık ama bugüne yetişmedi yarın açık egzoscu bulabilirsek takacaz yada pazartesiye kalacak o iş ama anlık değerleride sizlerle paylaşırım takınca.

  15. #91
    Driver
    Misafir
    Araç çalışırken arıza tespit makinasında sensörlerin anlık değerlerine baktık .. sanırım tps konumumuz hatalı onu ampermetre ile ölçerek düzelttik bugün ama diğer rakamlarörnek olması açısından aşağıda video çektim.
    https://www.facebook.com/photo.php?v=312792115532124


    evet İTB yi taktıktan sonraki ilk arıza tespit sınavımızdan kalmış bulunuyoruz her yer hata



  16. #92
    meganes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2013
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.219
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Hey masallah 2 sayfa ariza gunden gune iyiye gidiyor iylestirmelerle

  17. #93
    Driver
    Misafir
    bugün çalışması çok düzeldi bi kaç ayar yaptık sensör temizlikleri konumları ölçü aletleriyle tps yi falan ayarladık şuan araç çok güzel 6500-7000 devir arasında kesme yapıyor onuda düzeltebilirsek sanırım araç şuan 1-2 boy hızlı bile olabilir sadece İTB ile beyin olmadan

    Daha önce kafakafaya yürüdüğümüz bikaç araç vardı en son onlarla deneyip sonra beyini takarız

  18. #94
    Driver
    Misafir
    Evet arkadaşlar konumuzun sonuna gelmiş bulunuyoruz. Hani derler ya olmaz dediler yaptım oldu diye sanırım buda böyle bişi oldu. Kimse üstüne alınmasın ortaya söyledim.
    Bugün birkaç ölçümle ayar yaptık sanırım bu sefer oldu deyip sonucu görmek için daha önce denediğim bir f7r ile denemeye çıktım. Sonuç yüzümde bir gülümseme yarattı diyebilirim. Eski halinden hızlımı değilmi karar veremedik ama eskisinden yavaş olmadığı kesin ve bunu deneyerek test etmiş olduk.. Konuda beni destekleyip köstek olmayan tüm arkadaşlarıma teşekkürler videolar bölümünde denemenin videosu olmasada gazlarken çektiğimiz bir videoyu koyuyorum. Kendi çabamızla birşeyler yapmanın mutluluğu gerçekten güzel Türkiye'de ilk olmasıda ayrı bir güzel. Stock Motor Stock ECU ile gayet düzgün bir çalışma elde edebildik. Sadece ilk çalıştırmada bir iki marştan sonra alma sorunu var onuda zaten kafama takmıyorum şuan için. Bundan sonra ne olacak sorularına ise konunun başından beri söylediğim gibi araç bu şekilde kalmıcak hatta ilk fırsatta motoru söküp projeye başlama planları yapıyoruz. Videolar bölümünden yorum ve görüşlerinizi bekliyorum. Tüm arkadaşlara teşekkürler..

    Video konusu ; http://www.techturkey.com/forum/vide...ml#post7004544

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •