User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: Port Polish ?

  1. #20
    sansar34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2012
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    505
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ıstesende gıremezsın tek tarafta 7 mm el ıle işlemek demek 4 port için 5-6 gun sen contanı portlara sabıtle çiz kalemle yada boya ıle zaten max tek tarafta 2-2.5mm büyüktür conta delıklerı o hızada işle , ayna gıbı zaten parlatman cok ıyı değil bana kalırsa enjektörün püskürttüğü yakıtın tuıtıklı bır yuzeye çarpması hava ıle daha pazla homojenıze olmasını saglıyor dıye okumustum
    denon abımın dedıgı bı yerde dogrru ama bu seferde yakıt hava karısımı daha gec sılındır ıcerısıne ulasıyor benımde bıldıgım bu obur turlu zaten ıbt var standart enjektor mesafesıne gore ıllakı bıraz daha gerı cekılmıs durumda oluyor bana kalacak olursa ayna gıbı parlatmak daha mantıklı gelıyor bırcok formula 1 belgeserınde ızledıgıme gore ısler bole yuruyor
    http://www.youtube.com/watch?v=PkHp6...&feature=share
    /BMW E34 520i - 34 KHT 53 /http://i.hizliresim.com/j6Q9Mn.jpg
    /Renault Megane 3 1.5dCi - 34 FY 1679
    /Kia Cee'd 1.6 crdi - 54 PK 114

  2. #21
    dragstar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    4.883
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    7 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    youtube a "how to port polish head" yazınca 100 lerce video çıkıyor

  3. #22
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    al eline zımparayı taşı , aşındırıcı ne varsa büyütebildiğin kadar büyüt bırak flow hesabını falan alayı bu port polish işini süslemek amaçlı kullanılan safsatalar , ne olacak yanı fazla büyük olunca hava daha cok girerse beslersin yakıtla olur biter

    fakirleyen araba hızlanır sadece yakıtla afr yı dengelemek kalır , sen bakma kımsenın sallamasına al eline taşı su kanalına patlatmayana kadar aşındır , tek duvarda max 7mm su ve yag kanalına pay var
    eşit girmezse sıkıntı olmazmı ? birine az birine çok ? onuda ITB kelebeklerındenmı ayarla dıyorsunuz
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  4. #23
    I-HANN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2008
    Yaş
    46
    Şehir
    istanbul-Kurtköy
    Mesaj
    861
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sansar34 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    denon abımın dedıgı bı yerde dogrru ama bu seferde yakıt hava karısımı daha gec sılındır ıcerısıne ulasıyor benımde bıldıgım bu obur turlu zaten ıbt var standart enjektor mesafesıne gore ıllakı bıraz daha gerı cekılmıs durumda oluyor bana kalacak olursa ayna gıbı parlatmak daha mantıklı gelıyor bırcok formula 1 belgeserınde ızledıgıme gore ısler bole yuruyor
    ben kendi araçlarım hep parlattım hiç bir zararını görmedim gercı 100.000 km kullanıp test yapmadım ama barız devır hızlanması bellı oluyo arac fakire kalıyo ben akısmetreden ayarlıyorum fakırlıgını devam
    “Dünyanın sorunu, akıllılar hep kuşku içindeyken aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır.”

  5. #24
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı I-HANN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eşit girmezse sıkıntı olmazmı ? birine az birine çok ? onuda ITB kelebeklerındenmı ayarla dıyorsunuz
    Fabrikasyon kaliptan cikmis portlar % 100 esitmi eminmisin ?

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  6. #25
    Driver
    Misafir
    şimdi tam olarak anlamadığım burada önemli olan portları büyütmekmi yoksa parlaklıkmı daha iyi sonuç verir biz zaten partlatma işini sanırım yapamıcazda en azından genişletebiliriz 1-2mm

  7. #26
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sen genıslet kardeşim ayna gıbı yapmana gerek yok , neden büyük gaz kelebegı takılır motora ? yanma odasına verılecek yakıtın arttırılıp , bu yakıtın yanabılmesı için gereklı oksijenı yanma odasına çekebılmen için değil mi ? , portlar büyür kelebek çapın da büyürse bırde bu ıkı bileşenı (hava &yakıt) düzgün ayarlarsan performans alırsın mantık bu işte

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  8. #27
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi tam olarak anlamadığım burada önemli olan portları büyütmekmi yoksa parlaklıkmı daha iyi sonuç verir biz zaten partlatma işini sanırım yapamıcazda en azından genişletebiliriz 1-2mm
    okan hallet de arabanı bir deneyelım ılerleyen zamanda varsa ıyı gıden bır rs onuda ayarla kardesım
    polish işinide kendın yapma yapamazsın zaten pek basarılı olucagını sanmıyorum işin ehli birine ver kapagınıda
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  9. #28
    Driver
    Misafir
    Alıntı Can's Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    okan hallet de arabanı bir deneyelım ılerleyen zamanda varsa ıyı gıden bır rs onuda ayarla kardesım
    polish işinide kendın yapma yapamazsın zaten pek basarılı olucagını sanmıyorum işin ehli birine ver kapagınıda
    farketmes deneriz kısmetse bir aksilikle karşılaşmaz isek 1 ay sonra 3 korna için hazır olur sanırım

  10. #29
    Driver
    Misafir
    Alıntı DENON Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sen genıslet kardeşim ayna gıbı yapmana gerek yok , neden büyük gaz kelebegı takılır motora ? yanma odasına verılecek yakıtın arttırılıp , bu yakıtın yanabılmesı için gereklı oksijenı yanma odasına çekebılmen için değil mi ? , portlar büyür kelebek çapın da büyürse bırde bu ıkı bileşenı (hava &yakıt) düzgün ayarlarsan performans alırsın mantık bu işte
    bende senin gibi düşünüyorum aslında olayın özü portların genişletilmesi hava girişinin rahat ve duruma göre fazla çekilebilmesinin sağlanması teşekkürler bilgiler için rektefiyecimle konuştum aşırı olmasada hafiften genişletecez kendimiz.

  11. #30
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    farketmes deneriz kısmetse bir aksilikle karşılaşmaz isek 1 ay sonra 3 korna için hazır olur sanırım
    Benimde eylulun 13 de gelicek motor bi aksilik olmazsa rodajdan sonra tekirdag yapariz 1.5 ayi bulur rodajim yine geciymde seni
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  12. #31
    Driver
    Misafir
    typer-ss rs olayını diosan en son kafakafayaydık
    rovanşını yaparız benimde rodajım olcak istanbula doğru gelcem bende 1-2 defa mecburen

    specler ne olacak bu arada senin ?

  13. #32
    Can's - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2010
    Yaş
    36
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    3.015
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    typer-ss rs olayını diosan en son kafakafayaydık
    rovanşını yaparız benimde rodajım olcak istanbula doğru gelcem bende 1-2 defa mecburen

    specler ne olacak bu arada senin ?
    Ahahah videoyu bir daha izle bence
    Benim specler ayni olucak filtre headers ama belki kapakta supriz yapabilirim kesin bisey yok aramizda yine beygir farki olur sen ne kadar guc cikarmayi planliyosun hangi parcalarla
    powered by:
    Can's


    VOLVO C30 d2 ///97 E36 M3 EVO

  14. #33
    Driver
    Misafir
    benim liste belli ; piston,egzantrik,itb,beyin

    orjinal hali 147hp artık ne çıkartırsak

  15. #34
    ygtrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2008
    Yaş
    36
    Şehir
    Ataşehir/Eskişehir
    Mesaj
    4.475
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    şimdi tam olarak anlamadığım burada önemli olan portları büyütmekmi yoksa parlaklıkmı daha iyi sonuç verir biz zaten partlatma işini sanırım yapamıcazda en azından genişletebiliriz 1-2mm
    okan bundan sonraki mesajlarını daha okumadım....

    parlatmaktan ve genişletmekten ziyade, aynı egzos gibi düşün, nasıki egzos yaparken mümkün olduğunca dönüşleri kıvrımları yok ediyorsun bu iştede aynı yolu izlemelisin, mesela eğimli bir port düşün 90 derece açıyla dönüyor içi sen bu açıyı 100, 110 derece yapmalısın, bunun dışında port iç kısımlarının pürüzlü kalması benzin atomizasyonu açısından iyidir...

  16. #35
    EREN34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2010
    Yaş
    41
    Şehir
    34 / 41
    Mesaj
    9.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    41 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Driver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim liste belli ; piston,egzantrik,itb,beyin

    orjinal hali 147hp artık ne çıkartırsak
    Bunlara elin İngilizi headers incik boncuk ekleyip 230.1 hp çıkardı o motordan. Hedefin bu olsun

  17. #36
    Enes KAPOĞLU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2011
    Yaş
    32
    Şehir
    Turkey
    Mesaj
    64
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Herkeze merhaba ppr motorspport enes ben ilk öncelikle kaan bey uzak kalacak bır muddet daha evet problemler oldu kendısı cok zor gunler gecırıyor ama bu kımseyı ılgılendırmez tabıkı ınsanlık halınden ınsanlar anlar.Eklemek istiyorumkı bagara bagara soluyorum ve soluyoruz fırma olarak karıstırlmaması gereken buyuk bır olay varkı o da sudur biz ppr olarak port polısh yapmıyoruz bu zaten elıne matkap alan yaptıgı bır ıs fazla bır mezıyet gerektırmıyor gel gelelım ısın (g) noktasına bu noktada zaten yaptıgımız isler aynamızdır alınan guclerr sızler ıcın klavuzdur yapılan işlemin adı race port tur port polısh degıl , yanlız kaldıgım için işler biraz gecikmiştir artık bundan sonra gün anlaşmalı olacaktır ve ogün işler teslim olacaktır politikamız iş şereftir manustur her ne olursa olsun iş yapılır teslim edilir
    Teşekkürler , Enes KAPOĞLU
    www.facebook.com/ekphotoshoot
    www.twitter.com/kicker53

    PPR ENGİNEERİNG & PPR MOTORSPORT

    PPR Contact : eneskapoglu@hotmail.com

    2005 Corvette C6
    2001 Porsche 996 Turbo
    2001 M3 Cabrio

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •