User Tag List

Sonuçlar: 106 GTi

Katılımcı sayısı
79. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • 48 Ara Boru, Orta Susturucu ve Son Susturucu

    8 10.13%
  • 48 Ara Boru ve Son Susturucu

    18 22.78%
  • 51 Ara Boru, Orta Susturucu ve Son Susturucu

    17 21.52%
  • 51 Ara boru ve Son Susturucu

    36 45.57%
Sayfa 2/2 İlkİlk 12
36 sonuçtan 20 ile 36 arası

Konu: 106 GTI Egzoz Sistemi

  1. #20
    CooLeqenD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Bayrampaşa / Kocatepe
    Mesaj
    2.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Bak mesela simdi herkes 51 derken aradan 48 duz ve son susturucu diyorsun. Bende bir kac kisiden duydum, neden cogu kisi 48 demedi de 51 denildi ?
    Otomobil Fotoğrafcısı


  2. #21
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CooLeqenD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bak mesela simdi herkes 51 derken aradan 48 duz ve son susturucu diyorsun. Bende bir kac kisiden duydum, neden cogu kisi 48 demedi de 51 denildi ?
    ben bu speclere göre 48 + düz seçtim. piston vs olsaydı tabiki 51+ olmalıydı bence
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  3. #22
    CooLeqenD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Bayrampaşa / Kocatepe
    Mesaj
    2.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı slowmotion Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ben bu speclere göre 48 + düz seçtim. piston vs olsaydı tabiki 51+ olmalıydı bence
    Evet, benim arabam standartken herseyiyle ben gidip 51 duz + son koydum araba devir cevirmez oldu. Peki bu speclerde nasil oluyorda devir ceviricek bu araba ? Ben onu anliyamiyorum sadece.
    Otomobil Fotoğrafcısı


  4. #23
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48veya 51 eksoz sona bi hks..... 48 lik olursa sıkıştımanız olucaktır lakin zaten tayming yapıcaksınız 51 te olabilir ben hep bu şekilde kullandım....
    gariban 106 gti....

  5. #24
    CooLeqenD - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2009
    Yaş
    33
    Şehir
    Bayrampaşa / Kocatepe
    Mesaj
    2.453
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    11 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı wekoo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    48veya 51 eksoz sona bi hks..... 48 lik olursa sıkıştımanız olucaktır lakin zaten tayming yapıcaksınız 51 te olabilir ben hep bu şekilde kullandım....
    Hangisiyle kullandin abi ? 51 mi 48 mi ? Orta Susturucu kullandin mi peki ?
    Otomobil Fotoğrafcısı


  6. #25
    Cihan Çizmeci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    39
    Şehir
    İzmit / Bodrum
    Mesaj
    3.053
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ne istediğine bağlı bence. Altlar önemli değil roll yapıcam diyorsan 48 - 51 düz sona 60 tan büyük olmayacak bir eksoz ve spor orta susturucu gayet iyi yürütür.

    Eğer ses önemli diyorsan ortayıda takma 5. vitesin biraz daha yavaş döner birde gaz tepkimen ve altlarında ortalı halden biraz daha salık olur ama roll de 5 vites harici hissetmezsin bir sıkıntı.

    Eğer ortalama bişey istersen yani günlük olsun dersen 48 boru spor orta 51 son ilk gazla beraber kafa atan bir 106 olur tepkimede

  7. #26
    mikelazi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2013
    Yaş
    49
    Şehir
    kadıköy
    Mesaj
    4.589
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    91 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48lik alt devirde 51 üst devirlerde + bence.benim araç 1.4 manifolttan sonra 50lik kat.da 43 e düşüyor.ben burdan 51 lik devam ettim kat.iptal orta iptal.son susturucu oem fakat benimki susturucunun dibinde kaynaksızdı yani susturucuya baglı degildi susturucu görüntü amaçlı duruyordu.tabiri caizse susturucusuz düz boru. 3 kerede polis konturolünden sorunsuz geçtim.fakat suan son susturucum 1.6oem.ve taklı aracım bu kombinasyondan sonra çok rahatladı hem alt devirde hemde üst devirlerde.

  8. #27

    Üyelik
    Jul 2008
    Şehir
    Tokyo / 07
    Mesaj
    3.320
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bende zamanında 48 araboru + 51 son susturucu kullandım eski 51lik boruya göre 48i takınca araba daha iyi olmuştu

  9. #28
    wekoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TURKEY (20)
    Mesaj
    3.243
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CooLeqenD Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hangisiyle kullandin abi ? 51 mi 48 mi ? Orta Susturucu kullandin mi peki ?
    ben her ikisinide kullandım...bence 51 lik boru 60lık veya 51 son susturucu işini görür...zaten tayming yapıcam diyorsunuz eksozu ayarlama şansınız olucak. zaten
    gariban 106 gti....

  10. #29
    206xs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2011
    Yaş
    42
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    98
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 lık boru kat ıptalı orta susturucu ss magnum denemistir

    mevcut sıstemıme orta susturucu takarak 60\200 km arasında 1 sanıye iyilesme gostermistir kendi araclarımızda ayrıca bıras arastırırsanız grup nrally de bile vtslerde orta susturucu vardır

  11. #30
    hkkcn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2013
    Yaş
    31
    Şehir
    İstanbul/Avcılar/Silivri
    Mesaj
    1.033
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence motorda çok fazla oynama yoksa o yazdığınız speclerde 48lik boru kullanmanız daha verimli olur büyük çap fazla hp değil çok araştırmıştım.48 boru+spor orta susturucu+sona hks yada ss magnum tarzı bir egzozla güzel olabilir
    Hakkı Can Eryüzlü...

  12. #31
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem fabrikasyon borularıyla devam edin susturucuları sokun aynı çapta boru olsun yanlız egsozcu ağız ağıza kaynatsın bu cok önemli titiz çalışmasına dikkat edin sonada herhangibir egsoz tercih edin 51 mm olan cok uzun olmasın susturucu boyu.
    Zahida, aklına ehl-i hikemin olma hasud, vermeyince sana Ma’bud ne yapsın Mahmud. ( Şinasi )

  13. #32
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.156
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 düz boru ve tek olarak sona küçük bir susturucu. Eğer sona 60'lık susturucu koyacaksan ortaya direk geçişli bir orta susturucu koy. Neden 51 değil diye sorma 51 iyi olsa 51 derdik.

    He şuda var eğer tutupta 45'lik boru kullanacaksanız sonda mutlaka ama mutlaka 60'lık susturucu olsun. 51'lik susturucu ufak gelir 45'li boruya.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  14. #33
    ANIL ERCAN
    Misafir
    Kat iptali, İptal'den sonra Orta susturucu sökülüp yerine Ufak performans orta susturucular var onlardan takılması (Zırıltıyı alsın Zırıl zırıl ötüyor egzoz bu olmayınca) daha sonra Son'ada Otto spec, HKS vs. tarzı kaliteli bi Soba borusu takılması Ses cok tatlı ve tok olacaktır.

  15. #34

    Üyelik
    Dec 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    AnTaLya & İsTanbuL
    Mesaj
    3.288
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    48 lik boru ile 51 arasında fark yokki 51 lik boruyuda içerden ölçersen zaten 49 ğa tekabul eder neyse düz boru yap sona HKS 63 lük koy zaten HKs nin içinde ters e boru vardır 48 ile 51 ğe sıkıştırır kaliteli ses kaliteli yürümeye gider

    ince conta + güzelbi timing + üçgen kutu filitre +48 lik boru + HKS egzost ile bi solukta 200 lere çıkarsın

    hem alt hem üst dersen HKS sadece üst dersen REMUS hard serisi ve OTTO da olabilir

    2008 de 2 sene boyunca ; paşaoğlu savaş usta timing Bekir paşaoğlu yazılım +51 düz boru +13/61 kısa kutu içi green filitre 63 remus hard serisi ile alayına mokoko sıktım çok ta iyi olmuştu hatta bunun son 7 ayı gaz kelebeğim yarım açıkkan gazlıyormuşum belli bile olmamıştı

    şuanda tekrar yapcak olsam herkezin söyledği 5 maddeden en mantıklı 1 er tanesini uygulardım

    aracınıza kesinlikle 10/60 yağ koymayın farkedilir şekilde aracını sıkıyor bence
    Dr.Ecu AntaLya

  16. #35
    MaXiGörKy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye-Kocaeli
    Mesaj
    336
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    2 Thread(s)
    motor içi stock olduğunu düşünerek yorum yapıyorum.

    arkada free flow susturucu olacaksa
    51mm duz boru ve 51mm free flow orta susturucu

    kafi olacaktır.

  17. #36
    aLperTunga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2009
    Yaş
    41
    Şehir
    Gebze
    Mesaj
    3.094
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yazdığın setuba en uygunu orjınal borun saglıklı ise kat ve orta iptali sona otto hks vs.. yada tertemiz 48 lik çektir sona aynı şekilde bişeyler koy. 51 ve üstü çok gereksiz o speclerde, bu speclerde Alt-üst devir dengesi en iyi 48 lik borudur.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •