ii ozmaan volanın üstüne balatayıda koyun öle hesap yapın onunda light tını alalım:)
Printable View
ii ozmaan volanın üstüne balatayıda koyun öle hesap yapın onunda light tını alalım:)
zaten takım halinde almak en iyisi:) mesela:D
http://www.sbdev.co.uk/Gearbox/Flywh...0CLT704628.gif
FLY-W1 (5.1kg) + CLTC-12-4626 (4.3kg) + CLT-70-4628 (1.4kg) = Total weight 10.8kg
Genelde son sürati yüksek olup az devir çeviren araçlar volan sanırım ağır oluyo. (Opeller) Tabi benim görüşüm.
Schumi 206RC'nin şanzıman ile 207RC'nin ki aynı mı? Bu short shift 207RC'ye de olur mu?
takacagin balataya gore traslatman mantikli olur aksi taktirde aracta titreme ve kavrama sorunu yasabilirsin:o
işte adam öldüren voltran...........
arkadaşlar volanı taşlayıp bi miktar hafifletmek ii olabilir ama gözünü çıkartmamak lazım bu resimdeki arkadaş gibi allah korusun o parçalardan içeri girdiğini bi düşünün
http://i110.photobucket.com/albums/n...j4/780-027.jpg
http://i110.photobucket.com/albums/n...j4/780-034.jpg
http://i110.photobucket.com/albums/n...j4/780-036.jpg
http://i110.photobucket.com/albums/n...j4/780-039.jpg
http://i110.photobucket.com/albums/n...j4/780-050.jpg
http://i110.photobucket.com/albums/n...j4/780-053.jpg
hiç inandırıcı gelmiyordu...
ipneye bak nasıl parçalanmış... yuhh... dökümü falan da parçalamış.... skyline kaza yapmadan pert olacakmış... ama genede bunun istisna olduğunu düşünüyorum, yüksek devirde harahet eden birçok parçanın böyle riski var... Sonuçta modifiye dedin mi, adam mühendisliği bozup, mevcut düzen üzerine yeni hesaplar yapıyor... yeni kurgular kuruyor, bütün volanlar böyle parçalanmaz bence...
dediğim olay buydu işte.. teşekkürler
fabrikasyon olan bir parçadan bahsetmiyoruz.sonuçta tornada hafifletilecek...o yüzden tork düşer diyorum ben.
En güzeli komple kit almak. 10.000 km dir sorunsuz kullanıyorum dragta yaptım rollingde biliyorsunuz.Ancak top speed'i etkiliyor.
Örnek
http://www.focussport.com/images/Ran...M_Duratec4.jpg
taşlama tabiiki tehlikeli fakat yüksek performanslı motorlarda kullanılan debriyajlarla özellikle battaniye kullanmak mantıklı şanzımanı sararak çeşitli yaralanmaların önüne geçebilmek için zaten çoğu yarış serisi bunu zorunlu kılıyor motor ve şanzıman için
mesela,
http://img.photobucket.com/albums/v2...s/DSCN1825.jpg
Bende hafif volan ve organik debriyaj var, hiç bir farkını görmedim desem yalan olmaz.
15 net geldı dıjıtalde 0.3 unu unutma:D
0.7 ler 1 ler 2 ler japonlarda hesabı yapılıyo ztnde cok etkılıcegını dusnmuorum o kdr alt devır tepkılenmesını ıyıleştırır ıste..
mantıklı.. bırde motorun tıtresımını azaltmak ıcın agır kullanılıyor,
325 328 serılerınınde 10 .5 öle bişiler bakmıstım bı ara, hacımlı arabaların ztn genelde yuksek oluyor dırek hafıf takıp gecceksın :D
clıo rs ın 5.8 mıs orendım bu arada ondan ıt gıbı devırlenıyor dıkkat edın derım:rolleyes:
106larında hafıftır mesela ondan 1de ıt gıbı kalkar,
sunuda not edıyım
puma racıngde yazıodu..
GEAR MASS KG
1 39
2 12
3 6
4 4
5 3
volanın etrafından alınan 1 kg 1. vıteste aracın 39 kg hafıflemesıne denk gelıomus,, dıer oranlar yanda yazıyo ztn vıtes buyudukce etkısı azalıyo bılırsınız..
ben 5.2 kg attım 200kg hafıfletmısmıdır arac?:confused: 1. vıteste valla olabılır it gibi kalkıyo:p:D
o batanniyenin içinde ne var acaba dökme demirden daha dayanıklı birşey mi yani ?
Lifli bir yapı vardır. soğurma özelliği yüksek olsun diye.
dökme demir çok gevrek ve kırılgan olduğundan çatlayıp dağılması normal.
Son sürat düşer derken nekadarlık bi süratten bahsediyoruz arkadaşlar?
Ben vti ıma Exedy org. debriyaj alıcam bu ay içerisinde hafif volanda takmayı düşünüyorum ama bu son sürat mevzusu yüzünden kararsızım.
Nekadarlık bir düşüşten basediyoruz? Standartta 4. viteste 195 / 5.viteste 240 gören araba 220mı gorucek 200mu gorucek nedir bu yani?