User Tag List

Sayfa 3/7 İlkİlk 12345 ... SonSon
115 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: 97 Echotec Astra GSI modlanacak yardım

  1. #39
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Slm, eski motoru tune etmek ucuzdur. Eski işletim sistemi eprom tuning vs gibi eski işlemlerle uğraşılır. Parça çoktur, artık ucuzdur vs vs. Eğer motorun bi çok parçası stock kalacak şekilde tune edilecekse c20xe en iii seçenektir. Hırs yapıp zor yolu seçmek cebe ve psikoloji zarar verir deosan, c20xe ya da c20let ya da z20let hiç fark etmez, bilinçsizce tune edilirse zaten araç sahibinde psikiloji de kalmaz, beden de kalmaz(kg bile verir adam) aracından da soğur Ondan sonra da ecotechle uğraşma git x le uğraş denilir. Burda annatmak istediğim bilinçli işlemlerle kimsenin psikolojisi bozulmuo. C20let yaptığımız insanlarda memnun z20let çi de memnun, c20xe ve x20xevci de önemli nokta bu. Yane takdir edersiziniz ki bu daha önce dediğim gibi git arabanı sat, ya da c20xe ye çevir gibi tavsiyelerdense elindekini yapmak daha mantıklı olacaktır. Tolga nın arabada iii gidiodu, enderinki de süper giido, bizim sarı ecotech astra da çok can yakıo, videolardan gördüğüm kadarıyla ve dynosuna göre serkanınki de iii durumda,buna karşılık emre nin c20xe de süper gidio, mr. okan diyarın yeni evo310 kitli c20leti de, hatta mpz ydi plakası galiba mor olan calibra c20let arkadaşın aracına 170hp anca deniodu şimdi o da bi 255-260hp kadar yürüo, diğer bi c20let te süper gidio vs vs... Yane ayrım yapmak pek mantıklı gelmio bana, yapılırsa hepsi yapılıo. Yeter ki düzgün yapılsın insanlar emeğinin karşılığını alsın psikoloji de düzelio her şey düzelio
    Selam.. Eski motor demişsin ama bahsettigimiz X20XEV de çok yeni sayılmaz. 95 yılından bu yana araçlarda kullanılan bir motor. X20XEV in C20XE ye göre parca sıkıntısı olma sebebi daha yeni motor olması değildir. Zira 14 yıldan bahsediyoruz yeterince eski bir motor.

    Tuner beceriksizliği araç ne olursa olsun sıkıntı yaratır ama konumuz o değil zaten. Yapılan araçlardan araç sahiplerinin mamnun kalmasıyla alınan verimin bir alakası oldugunu dusunmuyorum. Burda konu eger C20XE ile X20XEV in karsılastırılmasına geldiyse, ve genel oalrak tüm dünyada kabul görmüş olan ve kullanılan C20XE nin daha üstün olduguysa, bunu tavsiye eden arkadaslarda daha fazla yardımcı olabilmek için yapmıstır. standardı 136 hp olan bir aracı 150 hp yaptıgınızda bile 150 hp lik C20XE kadar gidemiyorsa, işe arabayı değiştirmek yerine zorlanmadan yapılabilen baska bir modifiye olan C20XE ye gecmekte denenebilir. Yurtdısında da birsürü insan bunu yapmıstır zaten. Demek istedigim X20XEV i C20XE ye convert etmek te bir modifiyedir. hiçbir sekilde ne aracı satmaya gerek duymadan, motor numarası değişimine gerek duymadan tamamen saglıklı bir sekilde işe 136 hp yerine 150 hp den baslamaktır.

    X20XEV de yapıldıktan sonra yuruycektir. Butun arbaların duzgun yapıldıktan sonra yuruyebilecegi gibi. İmkan varken daha kolay ve daha iyi verim alınabilen yolu secmek daha az yorgunluk verir. Onceki mesajlarımda da bahsettigim gibi. En cok ugrasılmıs X20XEV ler bile basit modifiyelere sahip C20XE ler kadar ancak yuruyebiliyor. Eger amaç kişinin mutlu olmasıysa, o goreceli bir kavramdır. kimisi sadece eksozla bile mutlu olabilirken, kimisine +200 hp yetersizdir..

  2. #40
    tigrakaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    259
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    erh nikli arkadaşa aynen katılıyorum , ecoteğin hakkı asla yenmez , uğraşılırsa emek verilirse iş yapar ancak , ecoya bin ytl harcar 10 hp alırsın , sfi ayda bunu aynı paraya ikiye katlarsın .. ama arabadan soğuyup satmak çok saçma .. araba tamamen zevk işidir , herkesin zevkide bir olamaz bu bir gerçekir ..

  3. #41
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Gariptir ya arkadaşa ben arabayı satacam dememişki kim dedi bu konu içinde arabayı satsın diye ?

  4. #42
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Selam.. Eski motor demişsin ama bahsettigimiz X20XEV de çok yeni sayılmaz. 95 yılından bu yana araçlarda kullanılan bir motor. X20XEV in C20XE ye göre parca sıkıntısı olma sebebi daha yeni motor olması değildir. Zira 14 yıldan bahsediyoruz yeterince eski bir motor.

    Tuner beceriksizliği araç ne olursa olsun sıkıntı yaratır ama konumuz o değil zaten. Yapılan araçlardan araç sahiplerinin mamnun kalmasıyla alınan verimin bir alakası oldugunu dusunmuyorum. Burda konu eger C20XE ile X20XEV in karsılastırılmasına geldiyse, ve genel oalrak tüm dünyada kabul görmüş olan ve kullanılan C20XE nin daha üstün olduguysa, bunu tavsiye eden arkadaslarda daha fazla yardımcı olabilmek için yapmıstır. standardı 136 hp olan bir aracı 150 hp yaptıgınızda bile 150 hp lik C20XE kadar gidemiyorsa, işe arabayı değiştirmek yerine zorlanmadan yapılabilen baska bir modifiye olan C20XE ye gecmekte denenebilir. Yurtdısında da birsürü insan bunu yapmıstır zaten. Demek istedigim X20XEV i C20XE ye convert etmek te bir modifiyedir. hiçbir sekilde ne aracı satmaya gerek duymadan, motor numarası değişimine gerek duymadan tamamen saglıklı bir sekilde işe 136 hp yerine 150 hp den baslamaktır.

    X20XEV de yapıldıktan sonra yuruycektir. Butun arbaların duzgun yapıldıktan sonra yuruyebilecegi gibi. İmkan varken daha kolay ve daha iyi verim alınabilen yolu secmek daha az yorgunluk verir. Onceki mesajlarımda da bahsettigim gibi. En cok ugrasılmıs X20XEV ler bile basit modifiyelere sahip C20XE ler kadar ancak yuruyebiliyor. Eger amaç kişinin mutlu olmasıysa, o goreceli bir kavramdır. kimisi sadece eksozla bile mutlu olabilirken, kimisine +200 hp yetersizdir..

    C20xe parçaları x20xeve göre çok, alternatif çok uygun fiyatlı parça çok, ayrıca c20xev stockta zaten daha iii bi kapağa sahip bunu en baştan beri ben de söylüyorum. X20xev i c20xe ye çevirmek ayrı bi bakış açısı ama ne için? Kaç hp istenioda çevirmek lazım? Tr de en güçlü atmo c20xe kaç hp? Kim kaç hp aldı ki, bunu da c20xe ye çevirmk en mantıklısı olsun? over 200hp dynosu olan kaç kişi var tr de c20xe li, ya da bi tane var mı? C20xe ye çeviriken ki maliyetle ,x20xev in kapağıyla oynanırken ki maliyetler nelerdir? Hedef 180-190hplerse fiyat ne olur? Bunnarı belirlemek lazım ki bi yön verebilelim arkadaşa. Fayda maliyeti böyle hesaplamak daha mantıklısı. Bi de şuna gerçekten katılmıyorum, en çok uğraşılmış x20xev bile c20xe kadar yürüyemio lafına, Kesinlikle katılmıyorum. 187hplik x20xevden bahsediosun, vecrta b diyosun, eğer vectra b yi c20xeli astra f ile yürüttüyseniz aynı güçlerdeki ağırlık fakrından x20xev in geçilmesi zaten normaldir. Bu tarz etkenleri lütfen düşünün. Hep aynı örnekleri vermiş gibi olmakta istemiyorum ama z20let içinde yapana kadar en yapılısı c20let kadar yürümez deniliodu. Ve inan belli speclerde fiyat farkı kalmıo, yapılan ve değişen parçalarda aynı oluo kitlerde, aynı paraya gelio, orda seçenek müşteriye kalmış. Ama elindekine yönelik bi soru sormuş arkadaş, önce buna kalkıp yok uğraşma git c20xe yap demek saçma olur bence. Eğer bu dediğiniz birebir doğru olsa hiç bi tuner ama hiç bi tuner, ecotechleri tune etmezdi. Olay swap boyutuna taşınacaksa dediğim gibi başka alternatiflerde çıkarılır ortaya, O da bi tune anlayışı sonuçta. Opel ya da sadece x firmasının motorları ilah değil alternatif bulunur. Hedef güç hakkında bilgi sahibi olursam daha net bilgi paylaşırım burdan. Yoksa bu böyle devam eder.

  5. #43
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı tigrakaan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    erh nikli arkadaşa aynen katılıyorum , ecoteğin hakkı asla yenmez , uğraşılırsa emek verilirse iş yapar ancak , ecoya bin ytl harcar 10 hp alırsın , sfi ayda bunu aynı paraya ikiye katlarsın .. ama arabadan soğuyup satmak çok saçma .. araba tamamen zevk işidir , herkesin zevkide bir olamaz bu bir gerçekir ..
    ya da 2 sine de 5-6bin harcarsın aynı güçlerde gazlarsınover 200hplerde... Hedef stock makinaysa,chip vs gibi işlemlerse c20xe avantajlı olacaktır sahibine kattığı güç için. Cxe ci seni de beklioz artık çıkart makinayı...

  6. #44
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Ayrıca ender de bi kaç örnek verirse sevinirim.Ecotech motoruna ne kadar para harcadı, hangi sfi larla yürüyebilio bu yürümeyen ecotechlerle gibi...

  7. #45

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    x20xev nin egzantrik dereceleri daha düşüktür; x20xev nin oem egzantrik profili :243º cam duration @ 0.1mm valve lift,208º cam duration @ 1mm valve lift,9.5mm MAX valve lift.

    c20xe nin ise egzantrik profili standart olarak 252º cam duration @ 0.1mm valve lift
    214º cam duration @ 1mm valve lift,9.5mm MAX valve lift .

    x20xev için GM'in irmscher olarak üretmiş olduğu 252º egzantrikleri mevcuttur ki c20xe 'nin egzantrik profili ile aynı derecededir ve egzantrik montajı sonrasında 150hp ye çok yakın bir değer sağlanmaktadır .

    x20xev çok kısıtlanmış bir motor olmasına rağmen verimli bir motordur ,c20xe ile karşılaştırıldığında en büyük kaybı üst kapak ve yazılımdan kaynaklanmaktadır .

    Çok basit işlemlerle hava emişini arttırabilirsiniz hava filtresi kutusu içindeki iki gereksiz boruyu yerinde kolaylıkla çıkarmakla başlayabilirsiniz simtec 70, simtec 56 ve 56.5 e göre yazılım konusunda daha sıkıntısız çünkü seri programlamaya izin veriyor .

    X20XEV için yapılabilecek bir çok uygulama mevcut fakat ülkemizde parçaları konusunda sıkıntı çekildiği bir gerçek , ecotec motorlar için Vmax,QED ,Courtenay,Regal ,SBD firmalarının bir çok uygulamaları mevcut ve güzel değerler yakalanabilmekte ama bahsedildiği gibi emek her şeyden önce geliyor .

    c20xe 150 hp ile işe başlamak için harika bir adım fakat şunu da unutmamak gerekiyor yaşlı ve bakımsız motorlar yıllara meydan okuyamıyor ve onca uğraşa ve emeğe yazık oluyor bu sebeple x20xev tercih edilebiliyor .


    Aşağıda x20xev motor kodlu aracımın dyno verisini bulabilirsiniz,
    1999 model irmscher egzantrik,headers ve all car racing yazılım


  8. #46

    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    39
    Şehir
    Türkiye/İzmir
    Mesaj
    215
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  9. #47
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı livelydog Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    x20xev nin egzantrik dereceleri daha düşüktür; x20xev nin oem egzantrik profili :243º cam duration @ 0.1mm valve lift,208º cam duration @ 1mm valve lift,9.5mm MAX valve lift.

    c20xe nin ise egzantrik profili standart olarak 252º cam duration @ 0.1mm valve lift
    214º cam duration @ 1mm valve lift,9.5mm MAX valve lift .

    x20xev için GM'in irmscher olarak üretmiş olduğu 252º egzantrikleri mevcuttur ki c20xe 'nin egzantrik profili ile aynı derecededir ve egzantrik montajı sonrasında 150hp ye çok yakın bir değer sağlanmaktadır .

    x20xev çok kısıtlanmış bir motor olmasına rağmen verimli bir motordur ,c20xe ile karşılaştırıldığında en büyük kaybı üst kapak ve yazılımdan kaynaklanmaktadır .

    Çok basit işlemlerle hava emişini arttırabilirsiniz hava filtresi kutusu içindeki iki gereksiz boruyu yerinde kolaylıkla çıkarmakla başlayabilirsiniz simtec 70, simtec 56 ve 56.5 e göre yazılım konusunda daha sıkıntısız çünkü seri programlamaya izin veriyor .

    X20XEV için yapılabilecek bir çok uygulama mevcut fakat ülkemizde parçaları konusunda sıkıntı çekildiği bir gerçek , ecotec motorlar için Vmax,QED ,Courtenay,Regal ,SBD firmalarının bir çok uygulamaları mevcut ve güzel değerler yakalanabilmekte ama bahsedildiği gibi emek her şeyden önce geliyor .

    c20xe 150 hp ile işe başlamak için harika bir adım fakat şunu da unutmamak gerekiyor yaşlı ve bakımsız motorlar yıllara meydan okuyamıyor ve onca uğraşa ve emeğe yazık oluyor bu sebeple x20xev tercih edilebiliyor .


    Aşağıda x20xev motor kodlu aracımın dyno verisini bulabilirsiniz,
    1999 model irmscher egzantrik,headers ve all car racing yazılım


    evet kardeşim güzel çalışma yapmıssın yanlız bir iki eksik olan şeyide ben tamamlayayım
    1- aracın tampon içinde bulunan su buharı kaplarını sökmek ve ağzlarını kapatmak
    2-termostada ufak bir delik açmak bunlarda benden olsun

  10. #48

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    cağdasın arabanın eskı setup yanı yukardakı ıle alıncak 3-4 hpsı daha vardı fıltre borusuna işlemler gibi, neyse yenı setupta gorurz artık farklılıkları...

  11. #49
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    C20xe parçaları x20xeve göre çok, alternatif çok uygun fiyatlı parça çok, ayrıca c20xev stockta zaten daha iii bi kapağa sahip bunu en baştan beri ben de söylüyorum. X20xev i c20xe ye çevirmek ayrı bi bakış açısı ama ne için? Kaç hp istenioda çevirmek lazım? Tr de en güçlü atmo c20xe kaç hp? Kim kaç hp aldı ki, bunu da c20xe ye çevirmk en mantıklısı olsun? over 200hp dynosu olan kaç kişi var tr de c20xe li, ya da bi tane var mı? C20xe ye çeviriken ki maliyetle ,x20xev in kapağıyla oynanırken ki maliyetler nelerdir? Hedef 180-190hplerse fiyat ne olur? Bunnarı belirlemek lazım ki bi yön verebilelim arkadaşa. Fayda maliyeti böyle hesaplamak daha mantıklısı. Bi de şuna gerçekten katılmıyorum, en çok uğraşılmış x20xev bile c20xe kadar yürüyemio lafına, Kesinlikle katılmıyorum. 187hplik x20xevden bahsediosun, vecrta b diyosun, eğer vectra b yi c20xeli astra f ile yürüttüyseniz aynı güçlerdeki ağırlık fakrından x20xev in geçilmesi zaten normaldir. Bu tarz etkenleri lütfen düşünün. Hep aynı örnekleri vermiş gibi olmakta istemiyorum ama z20let içinde yapana kadar en yapılısı c20let kadar yürümez deniliodu. Ve inan belli speclerde fiyat farkı kalmıo, yapılan ve değişen parçalarda aynı oluo kitlerde, aynı paraya gelio, orda seçenek müşteriye kalmış. Ama elindekine yönelik bi soru sormuş arkadaş, önce buna kalkıp yok uğraşma git c20xe yap demek saçma olur bence. Eğer bu dediğiniz birebir doğru olsa hiç bi tuner ama hiç bi tuner, ecotechleri tune etmezdi. Olay swap boyutuna taşınacaksa dediğim gibi başka alternatiflerde çıkarılır ortaya, O da bi tune anlayışı sonuçta. Opel ya da sadece x firmasının motorları ilah değil alternatif bulunur. Hedef güç hakkında bilgi sahibi olursam daha net bilgi paylaşırım burdan. Yoksa bu böyle devam eder.
    Amaç extreme güçler olmadığı zaman zaten C20XE nin daha avantajlı olduğu belli olacaktır. C20XE ölçümde daha düşük güç üretse bile, kendinden daha yuksek guc ureten bir X20XEV den daha hızlı olacaktır. Hatta dynoda 145 hp güç veren C20XE ile varsa daha yuksek güç üreten bir XEV deneyebiliriz.

    Bahsettigim XEV Vectra B değildi Vectra A idi.. Denediğimiz araçta Vectra A idi.. Hatta çekim çok iyi olmasa da bu da videosu.. Araçlarda olan modifiyeleri hatırladıgım kadarıyla yazdım.

    http://user.streetfire.net/video/Vec...tra_637891.htm

    Belli paralar harcandıktan sonra tabiki bi fark kalmıyor cunku orjinalde kullanılan bircoksey kullanılmıyor neredeyse.. XEV i XE ye cevirmek ne çok zor nede masraflı birsey. Hurdacıya gittiginizde calısan bir arabayla, bu araba uzerinden cıkan herseyi sana vericem ve ihtiyacım olan parcalar sunalr dediginizde en baba 1 milyar para verirsiniz üste.. (cok abartı bir rakam soyledim. genelde 500ytl ye fit olurlar. HAtta para almayan bile olabilir..)

    daha onceden de soyledigim gibi kişilerin memnun olup olmamaları c20xe nin genel olarak x20xev den üstün oldugunu değiştirmiyor. Atıyorum xev ile chipli bir arabayı geciyorsanız, XE ile chipli eksantirikli ve sanzumanlı aynı arabayı gecebilirsiniz..

  12. #50
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı M3CSL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Erhan sızın sanzıman neydı pekı 4te 235 gorucek o kdr uzun sanz bılmorumben opelde f35 fılanmı
    Serkan kendimiz yapmışltık.. dişlileri yanyana koyup kafamıza gore bir sanzuman yapmıstık. Bi kısmı Isuzu dişlisiydi

  13. #51
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Amaç extreme güçler olmadığı zaman zaten C20XE nin daha avantajlı olduğu belli olacaktır. C20XE ölçümde daha düşük güç üretse bile, kendinden daha yuksek guc ureten bir X20XEV den daha hızlı olacaktır. Hatta dynoda 145 hp güç veren C20XE ile varsa daha yuksek güç üreten bir XEV deneyebiliriz.

    Bahsettigim XEV Vectra B değildi Vectra A idi.. Denediğimiz araçta Vectra A idi.. Hatta çekim çok iyi olmasa da bu da videosu.. Araçlarda olan modifiyeleri hatırladıgım kadarıyla yazdım.

    http://user.streetfire.net/video/Vec...tra_637891.htm

    Belli paralar harcandıktan sonra tabiki bi fark kalmıyor cunku orjinalde kullanılan bircoksey kullanılmıyor neredeyse.. XEV i XE ye cevirmek ne çok zor nede masraflı birsey. Hurdacıya gittiginizde calısan bir arabayla, bu araba uzerinden cıkan herseyi sana vericem ve ihtiyacım olan parcalar sunalr dediginizde en baba 1 milyar para verirsiniz üste.. (cok abartı bir rakam soyledim. genelde 500ytl ye fit olurlar. HAtta para almayan bile olabilir..)

    daha onceden de soyledigim gibi kişilerin memnun olup olmamaları c20xe nin genel olarak x20xev den üstün oldugunu değiştirmiyor. Atıyorum xev ile chipli bir arabayı geciyorsanız, XE ile chipli eksantirikli ve sanzumanlı aynı arabayı gecebilirsiniz..
    Vayy be ben çekmiştim bu videoyu Eco vectrada yok yoktu 175hp felan dynosu vardı ..short shift yüzünden devamlı vites kaçırıyodu tt tolga..Sinanında xe olduktan sonra yeni yeni deniyoduk tahmini 150-155hp idi..

  14. #52
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ayrıca ender de bi kaç örnek verirse sevinirim.Ecotech motoruna ne kadar para harcadı, hangi sfi larla yürüyebilio bu yürümeyen ecotechlerle gibi...
    2 sene oldu yapalı 2500 lira harcadım araba c16xe de olsaydı aynı parayı harcardım...
    Hakancım bosuna yorma kendını erhana katılan kaan sanırım c20xe koyuyormus tıgraya ben sunuda ıddıa edıyorum bu corsayı benım gıbı yuruten yok su aralar...
    x20xe aracım olsa onuda aynı paralara yuruturum c20xe gıbı sunuda gordum Turkıye sartlarında emrenınkı nı gordugumden soyluyorum ve ondan ıyı yuruyende yoktur, arabamla onunkını kıyaslarsak
    bu c20xe de yurumuyor astranın ustunde bence tatmınkar degıl (emrenın araba artık c20xe degıl bu arada dıp not)

    ıyı bır kapak işçiliğiyle x20xe de 10 numara olur bır yazılım tadından yenmez...
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  15. #53
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vayy be ben çekmiştim bu videoyu Eco vectrada yok yoktu 175hp felan dynosu vardı ..short shift yüzünden devamlı vites kaçırıyodu tt tolga..Sinanında xe olduktan sonra yeni yeni deniyoduk tahmini 150-155hp idi..
    sınanın motoruda x20xe degıl c20xe dıye cevrılmıstı dıkkatınızı cekerım
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  16. #54
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı EEE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sınanın motoruda x20xe degıl c20xe dıye cevrılmıstı dıkkatınızı cekerım
    x20xe olarak videodaki rakibinden bahsediyoruz.
    Sinanı elbet biliyoruz.

  17. #55
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    x20xe olarak videodaki rakibinden bahsediyoruz.
    Sinanı elbet biliyoruz.
    gt ve kırmızı vectra var videoda
    kırmızı kım ?
    gt kım?
    hangısı sınan?
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  18. #56
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sinanın arabası bordo,
    diğer vectra gri renkte ve x20xe

  19. #57
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sinanın arabası bordo,
    diğer vectra gri renkte ve x20xe
    gri gt degil yani??
    tekrar izle videoyu bence
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •