User Tag List

Sayfa 2/7 İlkİlk 1234 ... SonSon
115 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 97 Echotec Astra GSI modlanacak yardım

  1. #20
    CeSaNCeEm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    AntAlYa - AnKaaRa
    Mesaj
    1.031
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Ae86 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Peki bu echotec motora sfı parçaları takılabiliyormu?(kapak,piston,krank vs)
    Blok yağlamalıryla oynandıktan sonra araba Sfi a çevrilebilir ama zahmetli bi iş olacaktır bi çok parçanın deişmesi lazım bildiğim kadarıyla mesela emme eksoz manifoldları beyin tesisat kapak vs vs...

  2. #21
    Ae86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    2.955
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Sfı al swapla daha mantıklı o zaman.

  3. #22
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı chiefkadir Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bahadır verdiğin linkteki araba Turbo, ..Atmosferik olarak eco'yu 200+hp lere getiren örnekler varsa bizle paylaş

    Gelelim olaya Bu başlığı açan arkadaşın hevesini kırmak yerine neler yapabiliriz veya tr.de yapan tanıdık varmı ? Ben proshopta kingpin nickli arkadaşın vectra B sini biliyorum o okursa zaten yorumlar ne sıkıntılar çektiğinide anlatır umarım..Birde istanbuldan ankara satılmak için gelen full yüklü gri Vectra A vardı o arabada 170hp vermişti..Sinanın chipli c20xe si ile kafakafaya gidiyordu.

    Slm ben hakan, bahadır deil, eğer bütçeniz varsa bana gelirseniz yardımcı olurum x20xev için 190-220hp ve gerisi kişinin zevkine kalmış olan atmo kitlerimiz mevcut. X20xev i bi kenara bırakalım 1960ların sonunda üretilmiş olan 1.9 litre cih motorlar için bile 300hp lik atmopower kitlerimiz mevcut ki yakında bi tanesini burdan sizlerle paylaşmama az kaldı. Dediğim gibi ahmet yapmış, mehmet yapmış bilemem ama bildiğim şey emek harcanırsa güç alınabilinio. Tr de uzman kişi sayısı olmadığından bu güç alınamıosa bu, bu güçlerin alınamayacağı anlamına gelmez. Bana da denilen bi zmanlar z20let le uğraşma boşuna gibi laflardı ama uzman ellerde görüldü ki oluo bazı şeyler. Sırf o motor hakkında çok fazla bilgi sahibi yok die, bi motor bu kadar kötülenemez. X20xev ecotech in subapları, portları daha küçük stockta c20xe ye göre, ama bunun için araba satılacaksa vay haline milletinGenişletilir profca güçler çıkar yavaş yavaş, yaptığımız bi tane x20xev sürücüsü hakan dır. Kendisini tanırsın, o anlatabilir irmscher cams ve remaple hangi c20xe ile yürüdüğünü ki zaten o kadar da yürüsün Benim annatmak istediğim nokta bundan ibarettir. Stock ta sfi iiidir, ama yapılırsa x20xev de iiidir.

    NOT:Örnekteki x20xev turbodur, 700whp, 800bhp güce sahiptir. Bu güçleri alabilmek için takdir edersiniz ki, biraz flowlu olmalı kapak artı blok güçlü olmalı

  4. #23
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Bi de bi dip not daha tartışma bu boyutta devam edecekse en iisi satsın arkadaş sfi vs gerek yok typeR alsın, kapak flowlu güçler belli, parça çok vs vs...

  5. #24
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bence biraz moral bozucu oldu İbrahim. Bazen inat eder insan daha iyisi varken onu değil elindekini iyileştirmek ister. Yazık deme bence.

    Bence moralinizi bozmayın.

    Olayı ılımlı yaklaşıp güzelce cevap verdiğin için saygılarımı iletiyorum.

    Rica ederim kardeş, tartışacak bi şey yok; paylaşım var burda, herkes kendi fikrini tabii ki söylecek

  6. #25
    chiefkadir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2007
    Yaş
    53
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    8.521
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BrakeHorsePower Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bi de bi dip not daha tartışma bu boyutta devam edecekse en iisi satsın arkadaş sfi vs gerek yok typeR alsın, kapak flowlu güçler belli, parça çok vs vs...
    hakan tartısmanın boyutuna bir zeval geldigi yok,typer almak ayrı bir durum arkadasımız mevcut olanı naparız demis.verdıgi guc ile orantılı olarak hazır kit fiyatları nedir asagı yukarı ?

  7. #26
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Walla pm yoluyla ulaşabilir bana isterse, gerekli seçenekleri sunarım. Ama hedeflenen güç hakkında bi bilgim yok. 155 ve 165hpler kolay, gerisi hakkında detaylı bilgi geçmem lazım. Mevcut olandan bahsediliosa tartışmada dediğim gibi kişiye kalmış seçenekler. İsterse ralli parçaları takar 300hp alır isterse bi kaç değişiklik yapar. Irmscher cams takarsa ki derecesi düşüktür çok yüksek deil 155hpler kolay. Daha agresif bi şey takarsa 160-165hpler mümkün. Daha fazlası için kapakla oynanmalı bu şart...pistonlar değişmeli, kolar devir çevirmek için güçlenmeli vs vs vs...

  8. #27
    EEE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    AnK
    Mesaj
    2.365
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benımkıde eco nolmus ecolara....denemelerımız ortadadır
    sfı yapmak zor degıl cok kolay dıyebılırız.Ankara da ecoyla cok ugrasan dıye bahsedılen arkadas hem egsantrık falan yaptı hemde lpg ortada bır tutarsızlık var bence...
    bu ıs parca ve paraya bakar 1000 tl en fazla harcarsın araba olur sfi x20xe ıle c20xe arasındakı fark ust tarafta alt tarafta degıldır krank kol pıston aynı atesleme kapak beyın cart curt farklıdır moral bozmayınn opelı tanıyanlarla yola cıkın derım..
    serkanınkı hakanınkı benımkı ecotech dır sadece guluyorum burdan
    Boşunamı Şehit Oldu O Kadar Vatan Evladı
    Uyanmak Gerek Uykulardan Artık


    POWERED BY EMS GARAGE(GARDIYAN)

  9. #28

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olur olur zamanla 3-4 hafta ıcınde bıter ecotech goruruz o zmn sfılar ve ne rakıplerı varsa artık..

  10. #29
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben ecotechden 187 hp aldım.egzantirik çip kapak filtre egzos headers ıvır zıvırla aynamahrutiyi kısaltmak şart ecotechde.

  11. #30
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    zamanında x20xev ile draglarda 3. lüğümüz var hemde 98 model vectra b GT ile.. Ama X20XEV ile atmosferik olarak guc almak C20XE ye gore cok daha pahalı olacaktır. Guc alınmaz diye bişey yok ama verdigin para karsılıgı aldıgın guc diğerinde daha doyurucu oluyor. Hırs yapıp zor yolu secmek cebe ve piskolojiye zarar vermekten daha ileriye gitmez. illaki yürütülür yapılır ama hem cok para harcanır hemde daha fazla kafa patlatılıp bedenen yorgunluk getirir

    TR sartlarında en iyi giden x20XEV sanırım bülentin eski arabası vectra aydı. dbilias throttle lar ile o da chipli c20xe ile kafa kafaya gidiyordu. videolarını bulursam eklerim. varsa baska guzel giden x20xev, denemek isterim kendi aracımla..

  12. #31
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vectra b gt nin şanzuman oranları özeldir gsi la karıştırma.vectra b gt leri motor gücü kadar da bir o kadar iyi yürüten şanzuman oranlarıdır.bu şanzuman ingilterede vectra gsi olarak çıktı 150 hp.

  13. #32
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    vectra b gt nin şanzuman oranları özeldir gsi la karıştırma.vectra b gt leri motor gücü kadar da bir o kadar iyi yürüten şanzuman oranlarıdır.bu şanzuman ingilterede vectra gsi olarak çıktı 150 hp.
    Vectra B GT in sanzumanı baslı basına bir fiyaskodur bence. Begenmedigimiz için gunluk kullanıma ekonomik olsun diye uzun 4 235 te biten, drag için ise 5 i 210 da bitiren bir drag sanzumanı yapmıstık

  14. #33
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ne kadar mükemmel bir şanzuman olduğunu zaten itiraf etmişssin dediklerinin tam ortası. ayna marutiyle oyna o kadar zaten fazla yakan bir araba da değildi.

  15. #34
    erh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Ank
    Mesaj
    2.711
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    26 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kadar mükemmel bir şanzuman olduğunu zaten itiraf etmişssin dediklerinin tam ortası. ayna marutiyle oyna o kadar zaten fazla yakan bir araba da değildi.
    Gunluk kullanım için fena değil haklısın ama iş performansa geldiginde arabayı tam anlamıyla torpuluyordu bence.

  16. #35
    tolga900 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Dec 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    1.184
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o arabanın tek derdi 3 vites bayılmasıydı.yolbilgisayarıyla kadran arsında tam 4 km oynar 4 km düşersen. hızlar
    1 vites 55 km
    2 vites 95 km
    3 vites 145
    4 vites 195
    5 de 245 de biter (6740rpm) cd ve gls de bu değerlere 12 km eklemen gerekir.

  17. #36

    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

  18. #37

    Üyelik
    Apr 2006
    Yaş
    40
    Şehir
    istanbul/çekmeköy
    Mesaj
    7.512
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tolga900 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o arabanın tek derdi 3 vites bayılmasıydı.yolbilgisayarıyla kadran arsında tam 4 km oynar 4 km düşersen. hızlar
    1 vites 55 km
    2 vites 95 km
    3 vites 145
    4 vites 195
    5 de 245 de biter (6740rpm) cd ve gls de bu değerlere 12 km eklemen gerekir.
    benımde bıldıgım oranlar bu sekılde

    Erhan sızın sanzıman neydı pekı 4te 235 gorucek o kdr uzun sanz bılmorumben opelde f35 fılanmı

  19. #38
    BrakeHorsePower
    Misafir
    Alıntı erh Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    zamanında x20xev ile draglarda 3. lüğümüz var hemde 98 model vectra b GT ile.. Ama X20XEV ile atmosferik olarak guc almak C20XE ye gore cok daha pahalı olacaktır. Guc alınmaz diye bişey yok ama verdigin para karsılıgı aldıgın guc diğerinde daha doyurucu oluyor. Hırs yapıp zor yolu secmek cebe ve piskolojiye zarar vermekten daha ileriye gitmez. illaki yürütülür yapılır ama hem cok para harcanır hemde daha fazla kafa patlatılıp bedenen yorgunluk getirir

    TR sartlarında en iyi giden x20XEV sanırım bülentin eski arabası vectra aydı. dbilias throttle lar ile o da chipli c20xe ile kafa kafaya gidiyordu. videolarını bulursam eklerim. varsa baska guzel giden x20xev, denemek isterim kendi aracımla..
    Slm, eski motoru tune etmek ucuzdur. Eski işletim sistemi eprom tuning vs gibi eski işlemlerle uğraşılır. Parça çoktur, artık ucuzdur vs vs. Eğer motorun bi çok parçası stock kalacak şekilde tune edilecekse c20xe en iii seçenektir. Hırs yapıp zor yolu seçmek cebe ve psikoloji zarar verir deosan, c20xe ya da c20let ya da z20let hiç fark etmez, bilinçsizce tune edilirse zaten araç sahibinde psikiloji de kalmaz, beden de kalmaz(kg bile verir adam) aracından da soğur Ondan sonra da ecotechle uğraşma git x le uğraş denilir. Burda annatmak istediğim bilinçli işlemlerle kimsenin psikolojisi bozulmuo. C20let yaptığımız insanlarda memnun z20let çi de memnun, c20xe ve x20xevci de önemli nokta bu. Yane takdir edersiziniz ki bu daha önce dediğim gibi git arabanı sat, ya da c20xe ye çevir gibi tavsiyelerdense elindekini yapmak daha mantıklı olacaktır. Tolga nın arabada iii gidiodu, enderinki de süper giido, bizim sarı ecotech astra da çok can yakıo, videolardan gördüğüm kadarıyla ve dynosuna göre serkanınki de iii durumda,buna karşılık emre nin c20xe de süper gidio, mr. okan diyarın yeni evo310 kitli c20leti de, hatta mpz ydi plakası galiba mor olan calibra c20let arkadaşın aracına 170hp anca deniodu şimdi o da bi 255-260hp kadar yürüo, diğer bi c20let te süper gidio vs vs... Yane ayrım yapmak pek mantıklı gelmio bana, yapılırsa hepsi yapılıo. Yeter ki düzgün yapılsın insanlar emeğinin karşılığını alsın psikoloji de düzelio her şey düzelio

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •