User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
40 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: vti 8000 devir problemi

  1. #1
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    vti 8000 devir problemi

    bi arkadaşımın vti sinde motor revizyonu sonrasında yağsız kalmadan dolayı subap kesme yaşanmış . ardından piston kırmış araç ve tekrar revizyon. şu anda her viteste 8000 de araç kasılıyor ve bir an duraksama yaşanıp ardından zor da olsa yürümeye devam ediyor. ancak 4. viteste kesiciye bile giremiyor. 5te durum içler acısı zaten. sizce problemin kaynağı ne ya da neler olabilir? acaba daha önceki problemlerden alakasız bir başka sorun olabilir mi? ilginize teşekkürler şimdiden.

  2. #2
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subap ayarları nedir
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  3. #3
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    subap ayarları 25-30 iken 20-25 e alınmış bildiğim kadarıyla

  4. #4
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeş acilen hondadan anlıyan usta bul kendine
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  5. #5
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    normal o zaman yurumemsi

    15 17 / 17 20 orj olması lazım

  6. #6
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    15 17/ 17 20 bunlardan hangisi emme tarafındaki subapların olacak? valla sormayın bi gariplik var araçta ve ben de elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışıyorum ciddi de bir kazık yemiş çocukcağız.

  7. #7
    KMR2-GT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    39
    Şehir
    ADANA
    Mesaj
    7.008
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    6 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    tam hatrlamıorum hangısıydı.ben netten buldum yuzde yuz emın deılım

    ama tavsıyem hondada yaptırın benımkı cok ıı suan

  8. #8
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Avansını da 16 17 gibi ayarlarsanız iyi olur
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  9. #9
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    avans yazdım hemen hocam şu an, subap ayarı net olarak senin aklında mı üstad? hangisi ne tarafta

  10. #10
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    17/20 yanılmıyorsam emme tarafındakininidi. ama yinede netlik için bulundugunuz yerdeki bir honda servisine tel açın en azından
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  11. #11
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Failure is not an option.

  12. #12
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam çok teşekkür ederim. hemen yarın akşam uygulamaya kayalım bu bilgileri. herkese teşekkürler arkadaşlar eğer sorun devam ederse yazarım tekrar.

  13. #13
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    avansı mutlaka 16' ya sabitleyin gerikirse 2 farklı tabancada bakın avansı da servis soketinden fişini kısa devre pozisiyonda fan açtıktan sonra bakın araba tam ısınsın 2 kez fan açsın arıza tespt soketini takın bu avansı sabitliycektir ondan sonra 16 ya alın..kolay gelsin...
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  14. #14
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    avansı mutlaka 16' ya sabitleyin gerikirse 2 farklı tabancada bakın avansı da servis soketinden fişini kısa devre pozisiyonda fan açtıktan sonra bakın araba tam ısınsın 2 kez fan açsın arıza tespt soketini takın bu avansı sabitliycektir ondan sonra 16 ya alın..kolay gelsin...

    Servis soketinin fişini ya kısa devre yapıp yada serviste makineye bağlayıp denemek gerekli. Avans bu işlem yapılmadan yanlış çıkıyor. Daha doğrusu düşük çıkıyormuş.

  15. #15
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    çok tEşekkürler arkadaşlar. söylediklerinizi bir kağıda not aldım. aynen bu şekilde gidicm ustanın yanına

  16. #16
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar subap ayarları 15-20 ayarlandı, avans 16. araçta ciddi bir ataklaşma oldu. ancak 8000 devirdeki yığılma problemi halen devam ediyor. bu beyin ya da enjektörlerle alakalı bir durum olabilir mi?

  17. #17
    racing3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    46
    Şehir
    MERSİN
    Mesaj
    400
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    fikri ya da önerisi olan varsa paylaşırsa çok makbule geçecek arkadaşlar. şimdiden teşekkürler...

  18. #18
    stlegal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    49
    Şehir
    Shell Beach
    Mesaj
    6.988
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    araba rolantide nasıl çalışıor kalkışta bir baygınlık varmı zorla gaz yeme gibi
    Kurt kışı geçirir yediği ayazı unutmaz..

  19. #19
    MiaMi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    11.075
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı stlegal Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    araba rolantide nasıl çalışıor kalkışta bir baygınlık varmı zorla gaz yeme gibi
    Bu aralar benim araba sabahları çalıştıktan sonra 3-4 dakika yol alırken dalgalı kur gibi çalışıyor çok hafif bir dalgalanma var.

    Ayrıca tahminim yağ yakmamdan kaynaklı bujilerimde kurum birikiyor yeni bujilerim henüz 1000 km de ama yinede araba ilk gaz vermede soğuk iken baygınlık geçiriyor gaz yemiyor 1 sefere mahsus kasıyor sonra devam.

    ;Herhangi bir problem yok. Belki bobinim artık bitiyordur

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •