Mobil 10-60.
pahalıysa vardır bir hikmeti ucuzsa vardır bir zilleti
castrol 10-60 edge
kalın yağ daha basınçlıdır basınç demek motor ömrü demek 10-40 ısınınca vericeği basınçla 10-60 ın ki birmidir sizce ? amaç gazlayınca basıncın düşmesini engellemekse tabikide kalın yağ olucak. ayrıca bahsettiğimiz araçlar 14 ile 12 yaşında metal yorgunluğunuda hesaba katmak gerekirse 10-60 mantıklı
Powered By Demir Garaj Fast N' Loud
instagram brkdiinc-facebook burakdiinc
bence castrol.10-60 yagda mobılle castrol cok farklı...ark da bı arac wardı yag yakıyodu mobıl koydu kestı sonra castrol koyduk yag yakmaya dewam etdı..bıde kataloglarda mobıl ın 10-60 ını tamır yagı yanı yag yakan araclara onerıyolar...o yusden guwenılır yerden castrol...
03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG
13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG
bende saxo vts de hep 10-40 magnatec kullanıyorum ama yazın normal kullanımda dahi yag sıcaklıgı baya yükseliyor.acaba bende 5-40 mı kullansam..
Benim bildiğim ;
Üretici ne öneriyorsa o yağ kullanılır .
208 gti by Peugeot Sport; İstanbul Park: 2:28.099 - 04.05.2025
Saxo évo-2 0-402 : 13.821 sn.
Powered By : Piston Garage
Nazmi TOÇAK
GELDİKLERİ GİBİ GİDERLER !!
aracınız stock ıse ve normal bırıysen10/40
modluyum ve cok sıkıstırırım dıyosan 10/60
param cok yakar yakar eklerım dıyosan 5-40
motor'da sorun yoksa 5w-40 koysan da yağ yakmaz![]()
03 FIAT PALIO SPORTING 1.6 16V | 98 HONDA CIVIC VTEC VTI HB
14 SEAT LEON FR 1.4 TSI | 15 VW CC 1.4 TSI DSG
17 VW PASSAT B8 1.4 TSI| 18 SEAT LEON FR 1.4ECOTSI DSG
13 VW POLO GTI 1.4 TSI DSG
Otomobil üreticisi senin nasıl araba kullandığını bilmez..4.vites 8500dd çevirip 210kmh yaptığını bilmez o yüzden üretici hangi yağ firması ile bağlantı yapmış onun reklamını ve tavsiyesini sana öngörür
kalkıpta Vtec motorlu bir araca 10-40 yarı sentetik Castrol Magnatec gibi bir yağ koymakta doğru olmaz diye düşünüyorum![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)