benım başıma oruç nasıl vursun birçet allasen![]()
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
bendeki vakum göstergesi de hatırladığım kadarıyla tam gaz da (gaz kelebeği tam açık) 0 bar (olabilir!) max değerine ulaşıyor, bu gösterge değeri (gauge pressure) olduğu için +1 bar ekleyerek gerçek değeri (absolute pressure) elde ederiz diye düşünüyorum
Absolute Pressure = Gauge Pressure + Atmospheric Pressure
Milletindenim Diyen İnsan, Her Şeyden Evvel ve Mutlaka Türkçe Konuşmalıdır. Türkçe Konuşmayan Bir İnsan Türk Kültürüne, Topluluğuna Bağlılığını İddia Ederse Buna İnanmak Doğru Olmaz. M. KEMAL ATATÜRK
bu akşam arkadaşla denedik onda vafc2 var bende safc2.
ondaki filtre aem dryflow bendeki filtre hks mantar.
onda full throttle -5 kpa. bende full throttle -7 kpa.
dry flowumu geri ver bırçet![]()
MTM-PROSTOCK GARAGE
Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
MagicPerformance
MegaSquirt Engine Management Systems Technician
Ne kingler gördük güle güle öldük...
bende definin intake pressure gostergesini aldim atmosferikler icin boost gibidaha takmadim kutusunda ama
Bosphorus Innovations - Water/ Methanol Injection Kits
http://tr.bosphorusinnovations.com/
facebook.com/BosphorusInnovations
instagram.com/bosphorus_innovations/
Yanlış anlaşılmasın.. Vakum neden oluyor onuda açıklamak lazım.. Dumanın çıkma sebebi birde basınç farkından dolayı.. Örneğin bunu en iyi özgün anlar..
160 la giderken camlar kapalıyken sunroof kapatırsa biri acaip başım ağrır benim oluşan basınç farkından dolayı..
Demek istediğimi hep herkesin anlayabileceği örneklerle veriyorum,bilmişlik değilde daha çok tecrübe gibi düşünelim
Yanlışım var ise düzelt lütfen yavrimBende doğrusunu öğrenmiş olurum hem
![]()
çok basit akışkanlar mekaniği kuralı: hız arttığında akışkanın basıncı düşer (akışkan =hava)
arabanın dışındaki basınç düştünde içerideki basınç dışarıya göre yüksek olur, dışarıdaki düşük basınç içeriye vakum etkisi yapar, dumanda dışarıdaki düşük basınca doğru hareket eder.
rüzgarların oluşmasıda böyledir.
başın ağrıması ise sunroof kapatıldığında içerde bir miktar yükselen basınç olabilir
ne güzel yazıar ne güzel yazılar - KPA OLMAZ bunu bir öğrenin
60 kpa zaten - dir atmosfer basıncı baz alınır 100KPA olarak
neyse gelelim rahat hava almaya rahat hava alan araba atmosfer basıncına Yaklaşır yani 100 kpa ya filitre hava alamadikca istop etmeye yaklasır en abasitinden rolanti regulatoru içeri daha az hava sokarsa KPA yükselir Napıcazçok minik şeyleri umursamayın
www.drecu.com
Ne Büyüktür Emeğe Saygı Duyan İnsan...!!!
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)