User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
79 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Saxo Vts sıkıştırma seçimi ?

  1. #20
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Dönerde kaç kere bizim 106 lardan birine 9500 çevirttik bizde headers ın uraya kapak yağ bıraktı alev alınca üfleyerek söndürdük cok zevkliydi.
    yağ cubugu yerinden çıktığı için olmuştur yağ cubundaki orlingi biraz ddaha kalını takark çözebilirdiniz

    valla pt52 106 normalde alt yapı sağlamsa 9bin 9500 dönmesi normal önemli olan kullanılan mazleme yapan usta ve yazılım

    şuan yakın arakadaşım pt 52 ve alt yapı sağlam 106 mevcut denemelerde göz kararı söylüyorum 9bin 9500 dönüyo oda.
    tek sorun orginal baskı balata dayanmıyodu bronz yaparak oda kalktı ordadan

  2. #21
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağ cubugu yerinden çıktığı için olmuştur yağ cubundaki orlingi biraz ddaha kalını takark çözebilirdiniz

    valla pt52 106 normalde alt yapı sağlamsa 9bin 9500 dönmesi normal önemli olan kullanılan mazleme yapan usta ve yazılım

    şuan yakın arakadaşım pt 52 ve alt yapı sağlam 106 mevcut denemelerde göz kararı söylüyorum 9bin 9500 dönüyo oda.
    tek sorun orginal baskı balata dayanmıyodu bronz yaparak oda kalktı ordadan
    kesinlikle bronz balata ama illada viseco almaya gerek yok m52 pistonları cok iyi hem 1800cc oluyor arac hacimde artınca bir baska gıdıyor bide 13/59 koydunmu tadından yenmez +++

  3. #22
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle bronz balata ama illada viseco almaya gerek yok m52 pistonları cok iyi hem 1800cc oluyor arac hacimde artınca bir baska gıdıyor bide 13/59 koydunmu tadından yenmez +++
    m52 piston kullanan çok kişi gördüm uzun vadeli gitmiyo hararet sıkıntısı yaşıyo belli bi znm sonra

  4. #23
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yağ cubugu yerinden çıktığı için olmuştur yağ cubundaki orlingi biraz ddaha kalını takark çözebilirdiniz

    valla pt52 106 normalde alt yapı sağlamsa 9bin 9500 dönmesi normal önemli olan kullanılan mazleme yapan usta ve yazılım

    şuan yakın arakadaşım pt 52 ve alt yapı sağlam 106 mevcut denemelerde göz kararı söylüyorum 9bin 9500 dönüyo oda.
    tek sorun orginal baskı balata dayanmıyodu bronz yaparak oda kalktı ordadan
    Yok canım yağ cubuğu yerindeydi. 9000 9500 pt52 ile neden dönülür ki ? Ne demiş kentcams pt52 için "Power Band 3000-7500".
    1.6tdi.
    Ecutech.

  5. #24
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok canım yağ cubuğu yerindeydi. 9000 9500 pt52 ile neden dönülür ki ? Ne demiş kentcams pt52 için "Power Band 3000-7500".
    genelde yağ cubuğu çıktığı için bu sorun olur

    52 tak devir dön diye bişe yok. alt yapın buna karşılık vereceki dolu dolu devir dönsün araç

  6. #25
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı melih Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    m52 piston kullanan çok kişi gördüm uzun vadeli gitmiyo hararet sıkıntısı yaşıyo belli bi znm sonra
    olabılır haklısınız bırde su var yay sapka takmaya gerek yok pt 52 koyunca kapakcı yayların ıcıne 1 yay daha koyuyo hıcbı sorun olmuyo 1 senedır bursada bı gtı da var halada cicek gıbı calısıyo patır patır ama 52 koyuyorsan subabları büyüt derim 307 subabları daha büyük bide gaz kelebegını clıo 2000 lerınkınden alırsan yada büyütürsen daha verımlı olur senın ıcın

  7. #26
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alt yapında var diyelim yayın şapkan vesairen 9500 devirde güç üretmeyen bi egzantrikle güç ve tork eğrisi deli gibi aşşa düşerken neden 9500 dönülür.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  8. #27
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yok canım yağ cubuğu yerindeydi. 9000 9500 pt52 ile neden dönülür ki ? Ne demiş kentcams pt52 için "Power Band 3000-7500".

    kentcams bile demiş 3000-7500 ne işiniz var sizin 9500 lerde

  9. #28
    melih - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    İsT.
    Mesaj
    2.525
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    10 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alt yapında var diyelim yayın şapkan vesairen 9500 devirde güç üretmeyen bi egzantrikle güç ve tork eğrisi deli gibi aşşa düşerken neden 9500 dönülür.
    bunu denemesini dayno üstünde değilde yol da çok yaptık şöyle diyelim aynı eşit gidin araçla yola çıkıldı önce 8 binde vites atarak denendi 1 boy öne geçti diğer araç sonra 9bin 9500 arası dönülerk denedi eşit gidildi ben kağıt üstünde değilde gördüğüm bazda yorum yapıyorum

  10. #29
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    olabılır haklısınız bırde su var yay sapka takmaya gerek yok pt 52 koyunca kapakcı yayların ıcıne 1 yay daha koyuyo hıcbı sorun olmuyo 1 senedır bursada bı gtı da var halada cicek gıbı calısıyo patır patır ama 52 koyuyorsan subabları büyüt derim 307 subabları daha büyük bide gaz kelebegını clıo 2000 lerınkınden alırsan yada büyütürsen daha verımlı olur senın ıcın
    Ozaman sanada bi soru sorayım giriş çapı 54mm olan emme ye 60mm kelebek takarak nasıl bi güç elde edeceksin. Mesela sen 42 numara ayakkabı kullanıyorsun sana bi 50 numara ayakkabı alsak nasıl hızlı koşarsın biliyormusun.

    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kentcams bile demiş 3000-7500 ne işiniz var sizin 9500 lerde
    Yapan adamlar salak allahtan biz varızda egzantriklerini öğreniyor kentcams.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  11. #30
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 3rk4n Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ozaman sanada bi soru sorayım giriş çapı 54mm olan emme ye 60mm kelebek takarak nasıl bi güç elde edeceksin. Mesela sen 42 numara ayakkabı kullanıyorsun sana bi 50 numara ayakkabı alsak nasıl hızlı koşarsın biliyormusun.

    emme manıfoltunuda değiştirirsin olur biter hocam mesela vts 2 lerın manıfoldunu kullanabılırsın yada bı araba daha vardı turbo yazıyor manıfoldun ustunde o olabılır

    Yapan adamlar salak allahtan biz varızda egzantriklerini öğreniyor kentcams.
    yapan adamlar ölcüp biciyorlar aslında salak degıller arabayı dynoya cıkarsanız anlarsınız hangi devirden sonra powerband düşüşe geciyo üreteceği güç bitiyor bence 7500 az ama 52 lerın powerbandı 8000 dir en fazla sonra düşüşe geçmeye baslar

  12. #31
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    emme manıfoltunuda değiştirirsin olur biter hocam mesela vts 2 lerın manıfoldunu kullanabılırsın yada bı araba daha vardı turbo yazıyor manıfoldun ustunde o olabılır+

  13. #32
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yapan adamlar ölcüp biciyorlar aslında salak degıller arabayı dynoya cıkarsanız anlarsınız hangi devirden sonra powerband düşüşe geciyorsa üreteceği güç bitiyor demektır bence 7500 az ama 52 lerın powerbandı 8000 dir en fazla sonra düşüşe geçmeye baslar
    http://www.kentcams.com/ soldan car ı tıklayıp 106 veya saxo yu seçip pt52 nin power band ına bi bakarmısın.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  14. #33
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hocam tamam işte adamlar ceviremez demiyo ki sana 10.000 de cevirirsin ama boşa döner diyo 7500 hadi taş catlasın 8000 de ürettiğin hp ve tork ile 9500 de ürettiğin tork ve hp aynıdır diyo yanı daha fazla devir daha fazla güç ve tork olur dıye bı kavram yok

  15. #34
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    emme manıfoltunuda değiştirirsin olur biter hocam mesela vts 2 lerın manıfoldunu kullanabılırsın yada bı araba daha vardı turbo yazıyor manıfoldun ustunde o olabılır+
    Honda deil bu manifold deiştir istediğin gibi c2 vts manifoldu serviste 1000 1100 lira gibi ki işlenmediği taktirde oda 54 mm ve ayrıca direk saxo 106 lara uymuyor o manifold delik saplama yerleri tutmuyor işlem gerekiyor. hadi işlettin 60mm yaptın emmeyi 60mm kelebekte taktın tps rölanti valfi flanşı vs vs vs bisürü iş var. Turbo yazıyor dediğin emme de rover emmesi flans yapılıpda takılıyor bence atmosferik arabada hiçbi işe yaramaz o manifold
    1.6tdi.
    Ecutech.

  16. #35
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    hocam tamam işte adamlar ceviremez demiyo ki sana 10.000 de cevirirsin ama boşa döner diyo 7500 hadi taş catlasın 8000 de ürettiğin hp ve tork ile 9500 de ürettiğin tork ve hp aynıdır diyo yanı daha fazla devir daha fazla güç ve tork olur dıye bı kavram yok
    Tmm napalım sağlık olsun.
    1.6tdi.
    Ecutech.

  17. #36
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    valla yaramaz diyorsun da çok ufak bi örnek veriyim sana usta işi bu sıcaklık müşürü varya onu yerınden cıkar ve oraya bı yere cırt kelepceyle sık sonrada oraya aynı müşürden bı tane tak kablosuz ama maksat orda dursun kapalı olsun orası sonra araba hep zengınde calısır aynı speclerde 2 araba olsun bırıne bu dedıgımı yap gecersın dıgerını demek ıstedıgım şudur buyuk manıfold yaramaz dıyorsun yarar şöyle yarar onuda acıklıyım subabları büyüttün girişler büyüdü ee buna göre bujini ve ateşleme sisteminide ayarladın derecelin var pistonun hacmi arttı dolayısıyla daha cok benzıne ıhtıyac duyucak yemini tam vermelisin ki yürüsün araba biraz fazla yakarsın ama domzu gibide hem gaz yer araba hemde gittiğini biraz daha farkedersin

  18. #37
    cliver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    Çanakkale
    Mesaj
    1.982
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aslında para olucak manifolt yerıne throttle koyucaksın uğraşmıcaksın hiç paranın gözü kör olsun işte

  19. #38
    3rk4n - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    Tr/Hatay
    Mesaj
    4.986
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cliver Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    valla yaramaz diyorsun da çok ufak bi örnek veriyim sana usta işi bu sıcaklık müşürü varya onu yerınden cıkar ve oraya bı yere cırt kelepceyle sık sonrada oraya aynı müşürden bı tane tak kablosuz ama maksat orda dursun kapalı olsun orası sonra araba hep zengınde calısır aynı speclerde 2 araba olsun bırıne bu dedıgımı yap gecersın dıgerını demek ıstedıgım şudur buyuk manıfold yaramaz dıyorsun yarar şöyle yarar onuda acıklıyım subabları büyüttün girişler büyüdü ee buna göre bujini ve ateşleme sisteminide ayarladın derecelin var pistonun hacmi arttı dolayısıyla daha cok benzıne ıhtıyac duyucak yemini tam vermelisin ki yürüsün araba biraz fazla yakarsın ama domzu gibide hem gaz yer araba hemde gittiğini biraz daha farkedersin
    Vazgeçtim ben cliver iyi geceler
    1.6tdi.
    Ecutech.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •