öyle bişey olmayabilir ama öyle bişeye baya bi gerek var
herşey tamam ama basınç açamam şanzıman kaldırmayacağı için
haa derseniz ki b serisi şanzıman taksana, onu yapacak da bütçe kalmadıkıyamıyorum
competition stg 4 lere![]()
anladım akhisar- konya kasdedildiğini
ama araba 320 metreden sonra nefesi kesiliyomuş gibi gelmedi bana, güzel bi süre çıkaracaktır
neyse konu d serisi
dişli maliyeti konusunda fikrin varmı peki? b şanzımandan daha ucuza çıkıosa yapayım,orjinal dişliler nasılsa kırılacak bari kırılmadan değerlendirelim![]()
Arkadaşlar Konya'dan ercan arseven abimin arabasını aldım.Yaza doğru ufaktan görsel bir kaç iyileştirme yapacağım fakat motor konusunda ufak dokunuşlarda yapmak istiyorum.Arabada şu an;
4-2-1 headers
51 mm potsuz düz boru
vti kule gergisi
50 mm yay
felan var.Yazın bunlara ilaveten fazla aşırıya kaçmadan neler ekleyebilirim.TRde prosedürler uygun olsa 1 dk durmam b16 swap yapardım ama o da aşağı yukarı 10.000 tl gibi bir maaliyeti oluyor.+30 hp içinde o kadar masraf biraz fazla oluyor![]()
yeni okudum masallah valla sana usta
Erkut abi sorum şöyle, civic 1,4 is motoruna d16a9 üst kapağı takılabilir mi ? takılabilirse nasıl olur ? takılamazsa da neden takılamaz ? cevap verebilirsen çok sevinirim abi![]()
CAN CEYLAN
bizim bir arkadaşın aldığı si da d14 blok çıktı adamlar blok saplamalarının dişsiz bölümünü traşlayıp kapağı hafif kaydırıp takmışlar ama araç bir türlü sağlıklı yürümedi ama erkutun belki bir fikri olabilir
41 LY 096
HAN PERFORMANS
öyle bi çabaya gerek yok 14 is e 1.5 ex krank kol piston takın 11 cr 1.5 arabanız olur delta 272 egzantirikle direk 150+hp
d1a9 kapak takan çok kişi oldu saatlarce telefonda konuştuk ama hiçbiri sağlıklı olmadı zaten d16a9un kapağı sohcdan daha başarılı falan değil
ECUTECH İstanbul
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)