User Tag List

Sayfa 3/4 İlkİlk 1234 SonSon
59 sonuçtan 39 ile 57 arası

Konu: b16a2 en agresif egzantirik

  1. #39
    DeNNis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2006
    Yaş
    37
    Şehir
    Bursa
    Mesaj
    1.203
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16 kapaklı integraların harbiden sapıkça bir vtec açışı var. bende başta std egzantrik olduğuna inanmamıştım

  2. #40
    tool - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Şehir
    Lyonesse
    Mesaj
    7.270
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sapık vtek açışı istiyorsaniz ve egzantrik alacak paranız yoksa standart egzoz sistemiyle CAI deneyin
    Experience is what you get when you don't get what you want.

  3. #41
    OmeR-FE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    İzmit / KOCAELİ
    Mesaj
    6.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    part number:63402A-2
    crower stage 2 egzantrik seti.
    Stock idle lobes (sec/pri) with #63402 VTEC (mid) lobes.

    vtec altı lobe ları oem gibi, vtec lobeları stage 2 göre. en belirgin geçiş sesi bununla elde edilebilir diye düşünüyorum.

    normal crower stage 2 egzantrik setlerinden frklıdır.
    Maliyet ne olur peki?
    Stock motorda işlev görür mü?

  4. #42
    slowmotion - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    43
    Şehir
    Adana
    Mesaj
    3.926
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    si / crx 300 derece üzeri yay şapka gerektiren egzantiriğimiz var 2. el. düşünen pm atsın
    AmcaGolf 7,5 1,6 tdi

  5. #43
    halilkarakas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    istanbul - esenyurt
    Mesaj
    2.898
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı 207rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    si / crx 300 derece üzeri yay şapka gerektiren egzantiriğimiz var 2. el. düşünen pm atsın
    b16 için aranıyor d16 için değil
    SENSİN.

  6. #44
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı OmeR-FE Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Maliyet ne olur peki?
    Stock motorda işlev görür mü?
    stage 2 egzantrik seti sıkıştırma ister güzel bir beyin, emme, kelebek, header ister.
    stock motorda kullanmanın anlamı yok açıkçası.
    Failure is not an option.

  7. #45

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bilal bu dediklerinin yapılsa örneğin
    piston dur, koldur, gömlektir bunlar da gerekir mi?
    veya daha başka + parça da kullanılmalımı ?
    sizlerden öğrendiğim kadarı ile senin söylediklerini düşünüyorum
    beyin için ctr ya da itr beyinleri olur mu yoksa farklı bir beyin ve yazılım mı ister
    emme, kelebek ve header için de oem ctr veya itr parçaları olur mu yoksa bunlar da yine farklı ürünler mi olmalı, sadece senin söylediğin ekipmanla tahmini ne kadar güç alınır ?
    ayrıca bu ekipmanın tamamını bir müddet sonra geri söküp o motoru tekrar eski hali ile toplarsak o motor gerçekten eski haline döner mi yoksa canı çıkmış bir motor mu olur?
    çok fazla soru sordum affola

  8. #46
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sakhee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bilal bu dediklerinin yapılsa örneğin
    piston dur, koldur, gömlektir bunlar da gerekir mi?
    veya daha başka + parça da kullanılmalımı ?
    sizlerden öğrendiğim kadarı ile senin söylediklerini düşünüyorum
    beyin için ctr ya da itr beyinleri olur mu yoksa farklı bir beyin ve yazılım mı ister
    emme, kelebek ve header için de oem ctr veya itr parçaları olur mu yoksa bunlar da yine farklı ürünler mi olmalı, sadece senin söylediğin ekipmanla tahmini ne kadar güç alınır ?
    ayrıca bu ekipmanın tamamını bir müddet sonra geri söküp o motoru tekrar eski hali ile toplarsak o motor gerçekten eski haline döner mi yoksa canı çıkmış bir motor mu olur?
    çok fazla soru sordum affola
    usta sen ne yaptın ya bana diyorsun ki ne biliyorsan anlat
    söylediklerinin hepsi bütçe meselesi. bütçeye göre yönlendirme yapılır.
    kısa net cevap vereyim. stock motora sadece egzantrik ile beklediğiniz verimi alamazsınız.

    1.6 vti liste yaptım bir adet FFvti YUSUF un arabası. 1.6 hacim 210hp civarıdır şu an.onun listesine göz atabilirsin istersen. tabi belli başlı egzantrik ölçülerini kelebek ölçülerini vs yazmadık listeye.
    Failure is not an option.

  9. #47
    miniks - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    41
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    13.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    b16 d16 k20 bu ne arakdas. ılk okulda mıyız? alfabe mı ogrenıyoruz abekus le 4 ıslem mı??
    Call for prayer
    http://m.youtube.com/watch?v=7na5Zm0vwtI
    insanlar en akıllı varlıklardır, hüküm edemedikleri yaradılış ve ölümdür
    Instagram hesabımız
    miniksracing - humidorturkiye

  10. #48

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    egzantrikle beraber emme, kelebek, beyin, header dediğin için diğerlerine gerek olmaz gibi bir algı oldu bende ondan sordum

    senle çay içmem lazım benim

  11. #49

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16 d16 k20 bu ne arakdas. ılk okulda mıyız? alfabe mı ogrenıyoruz abekus le 4 ıslem mı??
    hilmi bana söylüyorsan az çok benim düzeyimi biliyor olman lazım. Ben alfabenin başındayım *****

  12. #50
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sakhee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    egzantrikle beraber emme, kelebek, beyin, header dediğin için diğerlerine gerek olmaz gibi bir algı oldu bende ondan sordum

    senle çay içmem lazım benim
    diğerlerine gerek olmaz derken? orayı kaçırdım ben.

    egzantrikten tam verimi alabilmek için, yüksek sıkıştırma,emme, kelebek, beyin, header vs. gibi parçalarla tamamlamak gerekiyor. olay bu
    Failure is not an option.

  13. #51
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı miniks Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    b16 d16 k20 bu ne arakdas. ılk okulda mıyız? alfabe mı ogrenıyoruz abekus le 4 ıslem mı??
    daha c si var f si var j si var varda var
    Failure is not an option.

  14. #52

    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    47
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.294
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı B.Aktepe Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    daha c si var f si var j si var varda var
    tabi siz mezun oldunuz geniş geniş konuşursunuz şimdi

  15. #53
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    benim aracımda port polish yok emme yok kelebek yok orjinal enjektörler orjinal ateşleme. 205.4 hp aldım. vti da bence yüksek sıkıştırmalı piston ve egzantrik (stage3) gibi ve iyi ecu ayarı güzel değerler almak için yeterli.

  16. #54
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı sakhee Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tabi siz mezun oldunuz geniş geniş konuşursunuz şimdi
    bu okuldan mezun olunmuyor malesef hergün yeni birşey öğreniyor insan
    Failure is not an option.

  17. #55
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    benim aracımda port polish yok emme yok kelebek yok orjinal enjektörler orjinal ateşleme. 205.4 hp aldım. vti da bence yüksek sıkıştırmalı piston ve egzantrik (stage3) gibi ve iyi ecu ayarı güzel değerler almak için yeterli.
    emme kelebek ve port polish yapsan zararı mı olur peki
    Failure is not an option.

  18. #56
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yok çok iyi olur tabiki bilgi açısından yazdım. onlarıda yapmayı da aslında istiyorum ama yeterli geliyo bu kadarı. yoksa onlarda olsa çok güzel değerler çıkar ortaya.

  19. #57
    hakan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    523
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eksantriği aldık tabi ama sadece eksantrikle iş bitmez.
    bizim listede piston,ince conta,enjektör,beyin,hedırs var.tek eksiğim emme ve gaz kelebeği.bunları da listeye ekledikten sonra güzel bi ayarla inşallah güzel değerler çıkarabiliriz.
    SONGÜR GARAGE

    CTR Turbo Type-R

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •