User Tag List

Sayfa 2/3 İlkİlk 123 SonSon
49 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: İntegra'ya VTEC Piston? Egzantrik?

  1. #20
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.637
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bence hiçbir parçayı alma

    vtec üst kapagı tak paran ziyan olmasın kardesim...yani ben yapmıycam orjinal üst kapagıyla binicem deme

    he turbo yaparsın 200hp binersin orjinal üst kapagınla...bence vtec topla yavas yavas

  2. #21
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kardeşim tork'un çok çok artar sıkıştırman 11.5 lara gelir..iyi bir yazılımla güzel gücler cıkar alıcan non vtec olarakta gayet keyifli arabalar var..keyifli olucağının garantisini veriyorum ama o sanzumanı kısaltman lazım daha sonrada egzantirik girersin

  3. #22

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    israf ....
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  4. #23

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    faruk sana hastayım yine parayla ilgili bişey söyledin israf

    güzel bilgiler geliyor..

  5. #24

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırman 11.4 civarı oluyo bisimoto nonvtec egz kasnak vvar owersize subap düşünebilirsin sizin kapağı destekleyen az da olsa emme manifoldları var gaz kelebeği 65 gsr ya da 66mm k20 typer olabilir 4.785 final falan herkesin düşündüğünün aksine garip bi setup ortaya çıkabilir ya da exradan 84mm 11.+ cr piston gömlek 2.0lt garip bişey çıkabilir
    bende çoğunluğun aksine güzel şeyler çıkarıcağına inanıyorum fakat daha önce b18a2 ile uğraşan TR'de bildiğim kadarıyla yok.

    (orj üst kapak yani.)

  6. #25
    PPR engineering - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul,simferopol
    Mesaj
    3.423
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bladerk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    sıkıştırman 11.4 civarı oluyo bisimoto nonvtec egz kasnak vvar owersize subap düşünebilirsin sizin kapağı destekleyen az da olsa emme manifoldları var gaz kelebeği 65 gsr ya da 66mm k20 typer olabilir 4.785 final falan herkesin düşündüğünün aksine garip bi setup ortaya çıkabilir ya da exradan 84mm 11.+ cr piston gömlek 2.0lt garip bişey çıkabilir
    cok güzel olur çok

  7. #26
    DC2-R - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    KIBRIS/Magusa
    Mesaj
    438
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    VTEC in yoksa , Turbon olsun arkadaşım .. yada 2 si birden ..

    Tek egzantrikli motorlarda bile yaptığmız çalışmalarda ilk olmazsa olmaz VTEC kapak ..

    Kolay gelsin kardeşim ..

  8. #27
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vtec yap kasma. boşu boşuna paranı çöpe atma. vtec kapak, vtec piston, sıkıştırman 11.96 kardeşim. güzelde bir yazılımla 190+hp lere oynarsın o hacimle, paranı ve kendini üzme...

    yada turbo yap orjinal kapağınla...

  9. #28
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    israf ....
    Aynenn katılıyorum

  10. #29
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı alperx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    böyle yapılan projeler var yurtdışında.

    piston segman takım halinde B16 VTEC pistonları takarsan ve de
    0.029" orjinal conta yerine 0.019" conta kullanırsan 11:1 sıkıştırman olur.
    yatakların değişmesi de şart.

    silindir kapağına port polish yapılıp, emme manifoldu ve gaz kelebeğini de biraz genişletirsen bu şekilde kaç HP alırsın bilmiyorum ama 160 HP'yi geçeceğini sanmam.

    egzantrik, şapka yay filan diyip devir de çevirirsen 180-190 hp görülebilir. tabi kollara da ARP saplama gerekir.

    bana kalırsa b18a2 motora bu işlemler değmez.

    stok motora 0.5 bar ile 200 hp binmek varken..
    yaptığın hesaplamalarda yanlışların var. vtec piston, b18 oem kapak ve oem contada(0.029) sıkıştırma 11.39 olur, ince conta (0.019) da ise 11.61 olur.

    bu specte vtec kapak koyunca 160 hp gibi rakam şaka ve komik olur integrada o hacimle en az 190 var yani, biz kemalcanın arabaya yaptığımız için biliyoruz. stok typer (eksoz,filtre) ile 230 km kadar 1 boy vardı roll de.

    ARP kol civatalarına tamamen katılıyorum. güzel verimli devir dönmek için şart.

  11. #30
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Compression Calculator - Honda, Acura Tech Website, tutorials, tuning and HOW-TO's. Drag racing, street racing, road racing - C-speedracing.com

    bu siteden gerekli hesaplamaları yapabilirsin.pistonu değiştiğin zamanki elde edeceğin sıkıştırmayı felan.bende şimdilik aynısını yapacam.pr-4 beyni ECU ile yazılım değiştirecem.orj vtec piston-yatak-sekman-port polish-ince conta headers-filtre kiti. bunları yaptıktan sonra eminimki tatminkar bir motor olacaktır.

  12. #31
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alicann şu an benim araba 11.3 veriyor sıkıştırma değerii büyük ihtimal benim araçta vti piston var önümüzdeki ay kapak koyarken görecez hiç uğraşma kapak koy
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  13. #32
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Alicann şu an benim araba 11.3 veriyor sıkıştırma değerii büyük ihtimal benim araçta vti piston var önümüzdeki ay kapak koyarken görecez hiç uğraşma kapak koy
    nerden anladınız 11.3 sıkıştırma olduğunu?

  14. #33
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ankarada aracı alırken ölçüm yaptırdık bms garaj kazım ustaya
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  15. #34
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı okanturan Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ankarada aracı alırken ölçüm yaptırdık bms garaj kazım ustaya
    ölçtüğünüz değerler kompresyon değerleridir büyül ihtimalle
    sıkıştırmayı ölçerek anlayamazsınız (conta,kapak durumu "taşlanma vb.",pistonlar v.s bilinmeden net bir değer söylenemez)

  16. #35
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    aynen o değerler komresyon değerleridir.sıkıştırması değildir bencede. ama 11,3 de düşük gibi kompresör değeri için.benim motorda cumartesi ölçtük 1-2-3. göz 13,6 son göz 12,8 çıktı. seninki nasıl öyle düşük çıkmış

  17. #36
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ya oğlum uğraş uğraş, GSi ile seni geçicem üzücem sonra ağlıcan falan gerek yok bence otur evinde

  18. #37
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    mghagGD
    Mesaj
    2.969
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı DetailEF Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ya oğlum uğraş uğraş, GSi ile seni geçicem üzücem sonra ağlıcan falan gerek yok bence otur evinde
    biz adanada zamanında çok denedik gsi ile integrayı.sadece vtec kapağa bakar gsi.sonrasında BY bY gsi olur raatına bakar. burda gsi 'a da laf söyleme sakın.hat safhanın da üzerinde güzel motoru vardı

  19. #38
    DetailEF - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2008
    Yaş
    37
    Şehir
    Nirvana
    Mesaj
    2.661
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MKT Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    biz adanada zamanında çok denedik gsi ile integrayı.sadece vtec kapağa bakar gsi.sonrasında BY bY gsi olur raatına bakar. burda gsi 'a da laf söyleme sakın.hat safhanın da üzerinde güzel motoru vardı
    Makat 200 hp civarında dolu ve içi sökük bir gsi ile tillahı gelse baş edemez, zamanında draglarda ne türlü başarılarda bulunduğunu bilirsin, lex takıpta 106 gti bile geçemeyen çok gsi biliyorum ben rahatına bak neyin ne olduğunu biliyoruz allaha şükür Verim için sadece lex yetersiz, sıkıştırma, ecu, yürüyen aksamda değişiklik ve içini sökmek gerekir bilmem anlatabildim mi 1000 kiloya indirip cai, ss headers 63 düz boru 63 son ss koyduğun bir gsi harikalar yaratır, daha bunun ince contası, complu pistonu, lex i, beyni var anladın beni Biri GTi sınıfı öbürü aile arabası bunuda anla

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •