User Tag List

Sayfa 4/4 İlkİlk ... 234
66 sonuçtan 58 ile 66 arası

Konu: b18a motoru vti çevirme hakkında bilgi

  1. #58

    Üyelik
    Dec 2010
    Yaş
    42
    Şehir
    TR
    Mesaj
    9
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nippon mu kullanıyorsun abi? segmanların markasını mrk ettim birde
    nipponları kendi sekmaları ile kullansak vtide sekmanlar bi problem çıkarır mı?

  2. #59
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arp kol ve kapak saplamaları da alınacak. hmm. listeyi hazırlamaya başlayayım

    bi de şu varç. orijinal kapak kullanırken headers alıp takmayı düşünüyorum. sonra vtec kapak taktıktan sonra da kullanayım diye

    hytech headersı vtec öncesi ve sonrası kullanabilirim değil mi? işlemsiz oturuyor mu yerine?
    iki kapaktada kullanabilirsin kardeşim
    listeye eklenecek çok şey var daha

  3. #60
    cery - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    38
    Şehir
    Diyarbakır
    Mesaj
    2.441
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    liste zamanı rahatsız ederim seni
    Clio 2001 1.4 RXT Sold
    Volvo C70 2.3 T5 Sold

  4. #61
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı meramx Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    nipponları kendi sekmaları ile kullansak vtide sekmanlar bi problem çıkarır mı?
    Tamamen şans meselesi
    Bende Allaha şükür problem olmadı Honda Radar Mehmet'in sözünü dinledik ve Nipponlar ile 220hp'leri gördük zaten Radar Mehmet Draglarda kullandığı kendi Del Sol'da da kullanmıştı ordan biliyordum ve 50Bin Km yaptı o pistonlar ile sonrada arabayı sattı ve hala sorunsuz kullanılıyor
    diyorumya şansişi biraz kimisinde de daha rodaj sonrası poff luyor
    Arabayı kimin topladığı önemli anlıcağın

  5. #62
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arp kol ve kapak saplamaları da alınacak. hmm. listeyi hazırlamaya başlayayım

    bi de şu varç. orijinal kapak kullanırken headers alıp takmayı düşünüyorum. sonra vtec kapak taktıktan sonra da kullanayım diye

    hytech headersı vtec öncesi ve sonrası kullanabilirim değil mi? işlemsiz oturuyor mu yerine?
    Çok para tutmuyorlar zaten kol saplamaları ama hedef 200hp ve üstü ise kesinlikle şart derim riskli bir iş çünkü Oem saplamalar ile devir çevirmek

  6. #63
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cery Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    fatih abi o zaman benim izleyeceğim yolda bi sıkıntı yok.

    kollarla krankı kontrol ettikten sonra yataklarımızı tertemiz bi şekilde değiştikten sonra pistonlarımızla aşağı tarafı tolayıp üstüne vtec kapak takmakta bi sakınca yok.

    hayırlısıyla yeni arabamı yarın alacağım. ufaktan parça toplamaya başlayalım
    Kesinlikle hiç bir sıkıntı yok bazı şeyleri yaşayarak bilmek lzm ben 2 defa motor yaptırdım her defasında da farklı piston,egzantrik ve kollar ve piston çapları denedim ve sonuçlarını bizzat yaşadım o yüzden kafan rahat olsun sıkıntı olmaz..

  7. #64
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Ls vtecler cogalsin yaaa guzel projeler zevklii
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  8. #65
    vınce - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    54
    Şehir
    türkiye izmir
    Mesaj
    144
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı fsunnetci Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Turbovtec Eroldaki Maxilight kolları al bence çok faydasını görürsün
    Vtec şanzıman yapcan sanırım ama bence s80 düşün madem ki güzel bir proje için uğraşıyorsun 4*4'lük birşey olsun bari
    Main girdle setini kesin al çünkü 8500dd fazla dönemezsin 8500 üstü dönmediğin sürece Ls/Vtec ile zaten 220hp üstü biraz zor olur
    egzantrik olarakta Skunk 2 Stage 2 pro serisi al mademki 9000dd dönceksin bunlar işini görür


    yaaa konu süper benim ls vtec ,he şanzıman ararken denk geldim baştan sona okudum katılmayı cok isterdim ama konu biraz gecmiş ,sadece bir şeyi anlamadım cahilliğime verin bu ....main girdle nedir fatih acıklarmısın abicim
    I LOVE İNTEGRA
    İNTEGRA LS/VTEC TYPE R

  9. #66
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı vınce Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yaaa konu süper benim ls vtec ,he şanzıman ararken denk geldim baştan sona okudum katılmayı cok isterdim ama konu biraz gecmiş ,sadece bir şeyi anlamadım cahilliğime verin bu ....main girdle nedir fatih acıklarmısın abicim :d:d:d
    abi sağlıklı yüksek devir dönebilmek için iyi bir parça b18c motorda kendinden var
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •