User Tag List

Sayfa 1/4 123 ... SonSon
66 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: b18a motoru vti çevirme hakkında bilgi

  1. #1
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    b18a motoru vti çevirme hakkında bilgi

    Arkadaşlar parçalarımı toplamaya başladım bu konu hakkında sitede çok bilgili arkadaşlar var normalde b18c1 kapak alacaktım fakat sıkıntılı olduğunu sağolsun mustafa uyardı. B16 kapak koyacaz
    sizlerinde tecrübeleri ve fikirlerini örenmek isterim daha sağlıklı bi motor için arp kol saplaması işimize yararmı devir dönmek için

    şu an için aldığım parça listedi şu şekilde

    obd0 -obd1 harness
    p28 ecu
    s300 hondata
    aem fuel rail & fuel pressure regulator
    aem wideband
    msd coil kit
    arp saplama
    acl anayatak kol yatak
    costum 60mm krom düzboru
    airmass son susturucu
    skunk2 pro manifold
    hks kutup düzenleyici

    teın super street coılover
    bride coga red koltuk
    takata kemer
    spoon carbon ayna

    oil pump pick up gasket oem
    ıtr timing belt spring oem
    ıtr oil pump oem
    valve gasket &seals oem
    valve stem seals oem
    selenoid gasket oem
    ıtr water pump set oem
    ıtr timing belt tensioner oem
    egzos conta oem
    timing belt stopper oem

    şimdilik liste bu şekilde

    piston olarak önerilerinizi bekliyorum
    emme için skunk2 pro + gaz kelebeği olacak
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  2. #2
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Proje çok guzl
    Dusunursen Elimde b16 Vtec kapak mevcut.

  3. #3
    sulhi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2006
    Yaş
    44
    Şehir
    istanbuL-turkey
    Mesaj
    4.567
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kapak nedne sıkıntıLı peki? s

  4. #4
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı MeRtCaN Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Proje çok guzl
    Dusunursen Elimde b16 Vtec kapak mevcut.
    mertcan kapak durumu nedir boş dolu daha önce taşlanma olmuşmu önemlisi fiyat nedir
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  5. #5
    MeRtCaN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2005
    Yaş
    42
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    11.583
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    81 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mercan degıl Mertcan

    P.m yolladım kanka.

  6. #6
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak nedne sıkıntıLı peki? s
    ayarlarda skıntı çıkıyormuş rolanti 5 binde çalışıyormuş sonra düşüyormuş vs.
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  7. #7
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Okan B18'i vtec yapmak hakkında birçok konu mevcut sitede araştırırsan bulabilirsin.
    kapak olarak B16 en mantıklı tercih güzel bi egzantrik + yay,şapka ile desteklersen çok daha iyi olur bunlara ek olarak yüksek sıkıştırmalı pistonda olursa ortalama 200+ hp ler zor değil ama asıl problem şanzıman oluyor fazla uzun olduğu için kısa takmadan yapılanların karşılığı tam olarak alınamıyo maalesef

  8. #8
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Okan B18'i vtec yapmak hakkında birçok konu mevcut sitede araştırırsan bulabilirsin.
    kapak olarak B16 en mantıklı tercih güzel bi egzantrik + yay,şapka ile desteklersen çok daha iyi olur bunlara ek olarak yüksek sıkıştırmalı pistonda olursa ortalama 200+ hp ler zor değil ama asıl problem şanzuman oluyor fazla uzun olduğu için kısa takmadan yapılanların karşılığı tam olarak alınamıyo maalesef
    konuları araştırıyorum eskileri okuyorum onlarıda kısa takacam + b16 hafif voland+stage2 baskı balata
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  9. #9
    chare - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    antalya
    Mesaj
    1.334
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı sulhi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak nedne sıkıntıLı peki? s
    kapak sıkıntılı değil abi. sıkıntı olan emme manifoldu. bununla ilgili bi dünya konu açıldı defalarca. ve biz uyguladık. bu kapakla uğraşana kadar b16 kapak çok daha mantıklı. uğraşıcam derse okan o ayrı konu yapılmaz diye bişey yok.
    konular ;

    http://www.techturkey.com/forum/gene...manifoldu.html

    http://www.techturkey.com/forum/atmo...ust-kapak.html

  10. #10
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı chare Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kapak sıkıntılı değil abi. sıkıntı olan emme manifoldu. bununla ilgili bi dünya konu açıldı defalarca. ve biz uyguladık. bu kapakla uğraşana kadar b16 kapak çok daha mantıklı. uğraşıcam derse okan o ayrı konu yapılmaz diye bişey yok.
    konular ;

    http://www.techturkey.com/forum/gene...manifoldu.html

    http://www.techturkey.com/forum/atmo...ust-kapak.html
    emmeyi aldım bugun skunk2 pro b16 koyacam skıntıya gerek yok kanka sonra üzerine dediğin gibi egzantirikleri koyarız..
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  11. #11
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sağlıklı bir şekilde devir dönebilmemiz için önerileriniz nedir.
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  12. #12
    okanturan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    37
    Şehir
    TÜRKİYE / İSTANBUL
    Mesaj
    1.103
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    varmı önerisi olan setup hakkında
    ''AN'' 545 VTİ
    DR.ECU

  13. #13
    abdullah songür - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    37
    Şehir
    KONYA
    Mesaj
    692
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    slm okan piston olarak ben b16b kullandım JE marka
    bencede en mattıklı secim b16a2 üst kapak
    krank ölcüsü hakkında bir bilgin varmı taşlanmış ise devir dönemezsin 0 ölcü olması gerekiyor kardeşim . ince conta kullansan iyi olur +arp kesin kullanman gerekiyor
    SONGÜR PERFORMANCE GAREGE

    MAPPED BY US GARAGE

  14. #14
    dragon07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    38
    Şehir
    Serik City
    Mesaj
    7.636
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    main girdle al derim bende GOLDEN eagle

  15. #15

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bu sürekli konuşulan bir konu ve ben haep aynı şeyi savunuyorum neden turbo düşünmüyorsunuz
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  16. #16

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sürekli konuşulan bir konu ve ben haep aynı şeyi savunuyorum neden turbo düşünmüyorsunuz
    Oglum paramiz cok sanane=) takmissin turboya. Atmo nun keyfi baska sen bilmezsin

  17. #17

    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    39
    Şehir
    İst
    Mesaj
    5.098
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı JDM VTİ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Oglum paramiz cok sanane=) takmissin turboya. Atmo nun keyfi baska sen bilmezsin
    ben turbo arabayla mı doğdum kaaamil
    "HAYALLE YAŞAYANINDA YAŞAMAYANINDA ... "
    NAMIK KEMAL

  18. #18
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı dragon07 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    main girdle al derim bende GOLDEN eagle

    bende var sıfır aklınızda bulunsun.. hilminin satılıklarında
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  19. #19
    fsunnetci - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    türkiye/istanbul
    Mesaj
    2.238
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı __FrK__ Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    bu sürekli konuşulan bir konu ve ben haep aynı şeyi savunuyorum neden turbo düşünmüyorsunuz
    Evet dediğin gibi bu konu sürekli konuşulan bir durum ama Turbo yapmaktan çekiniyorlar masraflı diye ama Okan'ın Integra Ls/Vtec için yapcağı modifiye listesine bakılırsa bu parçalara harcanan para ile en 300-350HP güç elde edilir
    Karar tamamen kullanıcıya kalıyor ama Fiyat performans açısından bakılır ise Turbo uygulaması kesinlikle daha mantıklı

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •