User Tag List

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
35 sonuçtan 20 ile 35 arası

Konu: pimaş boru kaplama

  1. #20
    hasan çağri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jan 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.039
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ilkercom Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ne yaparsak yapalım belli açıyla kıvrımlar oluyor. Önlemini almak çok zor.

    Pimaş için kelepçe veya silikonlar var. sızdırmazlık ve sağlamlık açısından.

    @hasan çağrı : Bisiklet konusundan sonra bu konuda da yine extrem uygulamalar yaparsın sanırım

    Alü boruyu parlatmak için 3000 numara su zımparası ve pasta - cila wax gibi işlemlerle istediğin sonucu alırsın. yerinde olsam hiç uğraşmadan biraz boruyu temizler mat siyah yaparım.
    Bisiklette iddalıyım ama araba konusunda öğrenecek çok şey var,

    Bu haftasonu olmaz belkide haftaya söker temizlerim mantıklı söylediğin. ama siyah yerine farklı bir renk olabilir Maksat renk olsun
    Alıntı mmustu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    seni yapan mühendisin doşaklarını boynuma dolarım beeee

  2. #21
    Acurol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Mat siyah olarak boyanması sakıncalı. Isıyı yansıtamayacağından ısınma yapar. Bende arkadaşın tavsiyesiyle 5 tl ye Bauhause dan Radyatör yalıtım süngeri olarak geçen dış yüzeyi aliminyum folyo gibi yansıtıcı malzemeyle kaplı gri renkte 3 katlı bir yalıtım süngeri aldım. ben 1 katını ayırdım parcadan ve CAI ye o şekilde sarıp cırt kelepçelerle tutturdum resim mevcut olamadığından gösteremiyorum maalesef. Yada aliminyum folyo alıp bu kaplama olanlardan pimaş boruları onunla düzgünce kaplayın oda bir nebze yansıtıcı görevi görür. üründe bu pek yakından görünmüyor ama bauhause da daha ucuz. İzocam İzopan Radyatör Arkalığı - 550x900 mm
    Gott weiss ich will kein engel sein...

  3. #22

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    bgn pimaşları birleştirdim güzelce içini temizledim tabi önceden sonra hava kaçırmicak şekilde içerden bantla destek alarak birbirlerine monte ettim ve güzelce filtre ucunu takıp motara bağladım üstünüde krom kaplı gibi bantla iyice sardım ısı yalıtımı için şimdi;

    yaptığı işlem doğrumudur??
    ayrıca benim kullandığı borular su boruları beyaz borular pimaş konusunda hata yapmamışımdır dimi?

    edit: arabamla kendim uğraşmayı ve öğrenmeyi seviyorum aynı zamandada maddi açıdan avantaj olduğu için bu yöntemi seçtim..
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  4. #23
    Acurol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jun 2011
    Yaş
    35
    Şehir
    Türkiye/İstanbul
    Mesaj
    391
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Resmini çekersen daha iyi fikir edinebiliriz. Kapladığın parlak görünümlü folyomu yoksa kalın yalıtım malzemesimi?
    Gott weiss ich will kein engel sein...

  5. #24

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Acurol Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Resmini çekersen daha iyi fikir edinebiliriz. Kapladığın parlak görünümlü folyomu yoksa kalın yalıtım malzemesimi?
    parlak görünümlü folyo ile kapladım resmini bgn ekleyebilirm
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  6. #25

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    şimdi baktımda borular motorun ısısını çok net almış sanırım bu yöntem pek verimli olmadı
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  7. #26
    fatihyılmaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2009
    Yaş
    42
    Şehir
    denizli
    Mesaj
    358
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ben inşaat malzemeleri satıyorum pimaş dediğiniz pissu borularının b tipi dediğimiz bi modeli var 3,2 et kalınlığındadır o biraz daha dayanıklıdır sıcağa karşı veya et kalınlığı öteki modeller gibi 2,2 olan ama ısıya dayanıklı borular da var ama her satıcıda olmaz ege yıldız firmasında var mesela o dediğim malzemeden yanmaya dayanıklı boru diye geçiyo adı

  8. #27

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanmaya dayanıklı boru olarak aricam teşekkür ederim
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  9. #28
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kesinlikle kromdan sa pimaj öneririm en azından ısınıp sıcak hava çekme sorunu yok ve ses plastik olduğundan yankılı geliyor ses garantili
    pimaj ve üstüne porselen ambiant sargı ıslatıp gerdire gerdire yapıyorsun benim ewdeki pc de eski araçlarımda kullandığım sistemler mevcut 1 2 belkide 3 gün içinde eklemeye çalışırım farın arkasına hava odacığı yapıp farın altındaki oyuk kısmı kestirip ordan temiz hava almasını sağlaya blirsin dediğim gibi bir iki örnek mevcut benim yaptığım işlerden kalma koyarım buraya
    -- Japan center --

  10. #29

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kesinlikle kromdan sa pimaj öneririm en azından ısınıp sıcak hava çekme sorunu yok ve ses plastik olduğundan yankılı geliyor ses garantili
    pimaj ve üstüne porselen ambiant sargı ıslatıp gerdire gerdire yapıyorsun benim ewdeki pc de eski araçlarımda kullandığım sistemler mevcut 1 2 belkide 3 gün içinde eklemeye çalışırım farın arkasına hava odacığı yapıp farın altındaki oyuk kısmı kestirip ordan temiz hava almasını sağlaya blirsin dediğim gibi bir iki örnek mevcut benim yaptığım işlerden kalma koyarım buraya
    çok sevinirim foto olursa ben tam bi sonuç alamadım aslında montaj falan idare eder ama boru gerçekten sıcak ekzozculara gidip tampona kadar uzanan bir boru düşünüyorum tamponada hava girişi deliği..

    ya da simota falan uygun fiyata bulursam direk alıp takıcam
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

  11. #30
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    hayr hayrrr ben kıvrım bile olmasını istmem ne kadar kıvrım okadar az ses ayrıca çok kıvrım ve uzun boru alt devir kısa ve kıvrımsız boru üst devirlerde etkili oluyor bu benim düşüncem kesin bir iki kişi çıkıo bişey dicek şimdi eminim o yüzden benm düşüncem diyorum
    -- Japan center --

  12. #31
    ramo si - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    florya/sefaköy/kırklareli
    Mesaj
    2.005
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    güzel olur ben 5 sene oldu kullanıomm sesi tatminkar

  13. #32
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)



    -- Japan center --

  14. #33
    bugratemel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    34
    Şehir
    izmiR
    Mesaj
    650
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ayrıca headers egsoz manifoldunun genişletilmiş şekilllisi işte en alttaki beyaz araçda var
    öbür konuda sormussun cevap alamamıssın
    -- Japan center --

  15. #34
    olcay_bora
    Misafir
    pimaş boru iidir bilmem kaç dereceye kdr olan yalıtım süngeri ve yanmaz bant ile bence gayet saglıklı çözüm üretebilirsin. açılarıda önemli tabi havanın geçtigi zeminin pürüzsüzlügü fln. aslnda gerek yok bas parayı al bi kaç kit ürünü

  16. #35

    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    37
    Şehir
    ...
    Mesaj
    7.233
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    143 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı bugratemel Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ayrıca headers egsoz manifoldunun genişletilmiş şekilllisi işte en alttaki beyaz araçda var
    öbür konuda sormussun cevap alamamıssın
    teşekkür ederim nettende araştırdım biraz
    "gafleti, zılleti ve cehaleti tattık. sıra sefalette."

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •