User Tag List

Sayfa 2/5 İlkİlk 1234 ... SonSon
90 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: Civic vti (b16a2) için hangi dereceli egzantrik

  1. #20
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    itr veya stag1 egz. ile araba çok fazla kudurmaz ama bence yapmışken 1 kere yap stage2 veya 3 egz. al. 81,5 ve 82 mm piston al. 200 hp lede olsun araba. filtre kiti sana kalmış ama bence simota tube güzel kalsın.

  2. #21
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı tunceR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    itr veya stag1 egz. ile araba çok fazla kudurmaz ama bence yapmışken 1 kere yap stage2 veya 3 egz. al. 81,5 ve 82 mm piston al. 200 hp lede olsun araba. filtre kiti sana kalmış ama bence simota tube güzel kalsın.
    bu setupa agresif bi egzantrik gider aynen katılıyorum tuncer..yazık okadar parçaya hakkını vermek lazım.arkadaş benim egzantrikleri alıcaktı vaz geçti heralde bende zaten sattım.ıtr stage1 yapmam onun yerine portpolish yaparım bide piston devam

  3. #22

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Evet aslında gönül isterki stg2-3 olsun ama arkadaş illede alt orta devir bandım kuvvetli olsun diyor

  4. #23
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arkadaşlar skunk 2 pro stage1 yeterince agresif bir egzantirkdir.

    cogu markanın lift degerleri ile karşılaştırın stage 2 lerine denk gelmektedir.
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  5. #24

    Üyelik
    Nov 2008
    Yaş
    40
    Şehir
    Türkiye/Bursa
    Mesaj
    2.218
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)


    Burda karşılaştırmalar var.

  6. #25
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RpmTurk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar skunk 2 pro stage1 yeterince agresif bir egzantirkdir.

    cogu markanın lift degerleri ile karşılaştırın stage 2 lerine denk gelmektedir.
    ne kadar devir dönüyor skunk2 nin stage1 i dolu dolu?yada söyle sorayım stage1 ile itr arasındaki fark ne?yanılmıyorsam itrde yay sapka ve timing gerektirmiyor

  7. #26
    tunceR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    41
    Şehir
    izmir
    Mesaj
    3.477
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vti ye egzantirik takıyosan b/c-skunk stage2 veya 3 yada todakiller gerisi boş

  8. #27
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    pro seriesi
    Stage I
    INTAKE lift- 12.6 mm, duration 264 @ 1mm
    EXHAUST lift - 11.9 mm, duration 264 @ 1mm


    degerleri bunlar yukarıdaki tablodan karşılaştırılabilinir. diger egzantirkler ile ama yukarıdaki tablodaki skunk lar tuner serisi
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  9. #28
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ee ozaman bendeki egzantrikler baya deişik devir döner nerdeyse todaya yakın bu tabloya göre

  10. #29
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    sendeki egzantrikleri tr de kullanabilecek pek bir araç oldugunu sanmıyorum ciddi bir set up ister..











    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  11. #30
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    laci vtec in eski, set up

    toda spec C + 13,5 cr piston
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  12. #31
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    vallaha eagle grankında yay sapkasına itr yağ pompasın aem ems gen 2 sine kadar aldık.bide bendeki sizdeki pistonlar b18c 12.5 cr b16da 11.7 falan oluyor dediler siz 13.5 cr pistonu özelmi yaptırıyosunuz mesala lacidekiler ben bulamadım oyüzden soruyorum

  13. #32
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    lacideki ler arias marka arias ın yüksek sıkıştırmalı pistonları mevcut halaaa ama yakıt yok bizde özel yakıtla bence 12,7 cr üstü takılmalı..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  14. #33

    Üyelik
    Apr 2009
    Şehir
    -
    Mesaj
    8.812
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    4 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    meth neden kullanmadı laci? yada kullandı da biz mi cahil kaldık :S
    Bazen ne kadar küçük olduğunu anlamak için iyice yükseğe çıkmalısın

  15. #34
    Talih.b16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2009
    Yaş
    44
    Şehir
    Sakarya/Adapazarı
    Mesaj
    1.788
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    3 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    ariasın sitesine bakamdım hiç..bendekiler cp sc7116x viseco ile cpye baktım yüksek cr bunlardı aldık.yani ariasın 13.5 cr pistonu direk var yani?

  16. #35
    Erol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    46
    Şehir
    West coast city
    Mesaj
    5.933
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    olması lazım..
    BOOSTPROJECTS
    EKK24 0-402 m. N/A Fwd TR Rekoru 11.9 sn.
    100-200 - 8.5sn.
    N/A is the best..
    Civic Hatchback

  17. #36
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    arias piston shelf olarak 11.3 cr var.

    bore size:3.209 / 81.50
    comp height:1.185
    dome cc:7.4
    cr ratio:11.3
    piston weight:283
    part no:3330402
    Failure is not an option.

  18. #37
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ariasın sitesine bakamdım hiç..bendekiler cp sc7116x viseco ile cpye baktım yüksek cr bunlardı aldık.yani ariasın 13.5 cr pistonu direk var yani?
    shelf piston olarak en iyi seçim budur b16 için.
    Failure is not an option.

  19. #38
    TechTurkey B.Aktepe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Nov 2005
    Yaş
    44
    Şehir
    Istanbul
    Mesaj
    5.312
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    Alıntı Talih.b16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ne kadar devir dönüyor skunk2 nin stage1 i dolu dolu?yada söyle sorayım stage1 ile itr arasındaki fark ne?yanılmıyorsam itrde yay sapka ve timing gerektirmiyor
    pro stage 1 ile 9500rpm güç alabilirsin. agresif egzantriklerdir.
    Failure is not an option.

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •