User Tag List

Sayfa 1/3 123 SonSon
48 sonuçtan 1 ile 19 arası

Konu: silindir kapak işleme hakkında

  1. #1
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)

    silindir kapak işleme hakkında

    beyler subab ıtıcılerımı deısmeyı dusunuorken aklıma gıren arkdaslar oluor acmısken kapagı ısle gıbı bısıler dıyolar nedır bu kapak ısleme kapak rektefesı araca extra helal hp olarak getırılerı neler olur nasıl yapılır ?taşlamayala farkı nedir?

  2. #2
    otto985 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.624
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Abi sitede JapanTuner(Kaan abi) var kendisi bu işi yapıyo istersen ona bi pm at

    Gerekli bilgileri sana vericektir

  3. #3
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    kaana yaptırcam zatende arastırma yapıorum

  4. #4
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yokmu bılgısı olan?

  5. #5
    Eray Yümsel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2007
    Yaş
    42
    Şehir
    United State of Beykoz
    Mesaj
    10.985
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    madem kaan a yaptırcan gerekli bilgiyi kaan zaten sana vermiştir yada ona sorsan sölerdi daha niye konu açıyosun
    Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
    Dr. Ecu

  6. #6
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    arabanız standartsa modifiyeli retainer kit veya portpolish yaptırmanız + bi güç vermez , ben kapak taşlamayada karşıyım yazılım ve standalone beyin yoksa neye referans olarak taşlanıyo , haa belki bazı arabalar eskiden biraz daha iyi gidiodu taşlanınca o göreceli ve psikolojık kavramdır ama ben sizin yerinizde olsam hiç kurcalamam , orjınal parçalarla toplayıp kapağı hiç etmem , port polish olarak da zaten fabrikada da muhendisler onu düşünmüşlerdir içeri ne kadar hava gireceğini , 1 litrelik kaba 1.5 litre su konmaz ( tekrar yineliyorum arabanız orjınal hiç ellenmemiş egzantrik yazılım kasnak piston yok ise )

  7. #7
    DENON - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    45
    Şehir
    Prusias / Kirmastoria
    Mesaj
    4.947
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanız standartsa modifiyeli retainer kit veya portpolish yaptırmanız + bi güç vermez zaten fabrikada da muhendisler onu düşünmüşlerdir içeri ne kadar hava gireceğini , 1 litrelik kaba 1.5 litre su konmaz
    port polısh bi işe yaramaz diyosunuz yanlış anlamadıysam

    CNC MACHINE WORKS
    CUSTOM TUNE PARTS

  8. #8
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yanlış anlaşılmışım standart fabrikasyon bi arabada işe yaramaz gereksiz bi işlem fabrikasyon içeri giren hava yakıt miktarı belli daha fazla yapmanın bi anlamı yok ama turbolu veya agresif atmosferik bi arabada kesinlikle gerekli

  9. #9
    boosted_pug - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    40
    Şehir
    44 - 06 - 77
    Mesaj
    2.132
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    yanlış anlaşılmışım standart fabrikasyon bi arabada işe yaramaz gereksiz bi işlem fabrikasyon içeri giren hava yakıt miktarı belli daha fazla yapmanın bi anlamı yok ama turbolu veya agresif atmosferik bi arabada kesinlikle gerekli
    standart bile olsa port-polish güç kazandırır eğer kapakda sorun war ve açılması gerekliyse yada triger felan değişimi geldiyse arabanızın bence port-polish yaptırtmadan kapatmayın

    ama şöyle denilebilir memur spec arabasına binenler için gereksiz denilebilir ki zaten o tarz insanlar arabalarına değil kapak açtırmak kaputu bile açtırmazlar

  10. #10
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    eray kırwem mersınde yasıorum bu ısı yapacak ıkı ısım verdıler bırı ahmet bırı kaan arastırıoruz kaanla sadece gorusebıldım oyuızden o yapar kapak ısıne gelınce ıtıcılerımde sıkıntı var gıbı acmıskende kapaga neler yatırım sorrusunu yoneltıorum yada ne yapılabılır ogrenmek ısteddıgım bu ....

  11. #11
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı boosted_pug Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    standart bile olsa port-polish güç kazandırır eğer kapakda sorun war ve açılması gerekliyse yada triger felan değişimi geldiyse arabanızın bence port-polish yaptırtmadan kapatmayın

    ama şöyle denilebilir memur spec arabasına binenler için gereksiz denilebilir ki zaten o tarz insanlar arabalarına değil kapak açtırmak kaputu bile açtırmazlar
    mantıksal bi açıklaması yok bence mengu abi , ben karşıyım yine tekrarlıyorum orjinal hiç ellenmemiş arabaya gereksiz + güç hissettirmez , haa eğerki orjınal bi arabanın km si yukselmiş özellikle de lpg li ise portlar kurum ve pislik kaplamışdır portlar yüzeysel olarak parlatılırsa eski kondisyonuna geri döner buda güç olarak hissediliyorsa ondan dolayı genel bi düşünce anlayışı çıkarmışdır port polish + hp verdi gibi

  12. #12
    kickboxer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    35
    Şehir
    istanbul
    Mesaj
    1.667
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    1 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı cgr328 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    arabanız standartsa modifiyeli retainer kit veya portpolish yaptırmanız + bi güç vermez , ben kapak taşlamayada karşıyım yazılım ve standalone beyin yoksa neye referans olarak taşlanıyo , haa belki bazı arabalar eskiden biraz daha iyi gidiodu taşlanınca o göreceli ve psikolojık kavramdır ama ben sizin yerinizde olsam hiç kurcalamam , orjınal parçalarla toplayıp kapağı hiç etmem , port polish olarak da zaten fabrikada da muhendisler onu düşünmüşlerdir içeri ne kadar hava gireceğini , 1 litrelik kaba 1.5 litre su konmaz ( tekrar yineliyorum arabanız orjınal hiç ellenmemiş egzantrik yazılım kasnak piston yok ise )
    adamlar bence o portları emısyon kuralları kapsamının dısına cıkmamak ve ekonomi saglamak için tasarlamıstır.Arkadaş ise o kapaktan yaparsam birşeyler elde edermiyim diyor bence eder...
    Olum nissan arabamı arabanın hası kralı subaru yıllardır biz yürüyomusuz

  13. #13
    by_hayali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Apr 2008
    Yaş
    39
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    2.595
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    9 Post(s)
    Tagged
    1 Thread(s)
    eğer böyle bir şey yaparsanız öncesi sonrası dynoda ölçüm yapın insanlar aydınlansın post polishle sizin almayı hedeflediğiniz güç nedir .??

  14. #14
    samet_61 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2010
    Yaş
    40
    Şehir
    mersin
    Mesaj
    2.030
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı by_hayali Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    eğer böyle bir şey yaparsanız öncesi sonrası dynoda ölçüm yapın insanlar aydınlansın post polishle sizin almayı hedeflediğiniz güç nedir .??
    düşüncem sadece port polish deıl emme genısletılıp port match yapılacak gaz kelebegı ınceltılere genısletılecek subablar ıtıcıler kapak ıslem gorecek tahmınım palio 1.6 aracım 8 hp getırısı olur k&n apollo fıltre cold air kıt gırılecek

  15. #15
    16EC813 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2008
    Yaş
    58
    Şehir
    bursa / erzincan
    Mesaj
    11.643
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    60 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    merakla izliyorum konuyu ;
    bende yaptımda ama henüz ben daha beygirleri göremedim motoru koyamadıkta
    PROSTOCK GARAGE
    SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS

  16. #16
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı kickboxer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    adamlar bence o portları emısyon kuralları kapsamının dısına cıkmamak ve ekonomi saglamak için tasarlamıstır.Arkadaş ise o kapaktan yaparsam birşeyler elde edermiyim diyor bence eder...
    o konuda haklısınız emisyon kuralları kapsamına çıkmamak için o değerler de o işlem yapılmışdır doğrudur ama port genişletip içeriye 1/15 oranında havadan fazla hava girerse 4 nokta enjektörlü sistemlerde araba tam gazda aptallaşma yapabilir (diyelimki subablarda büyütülmüşse yaylar sertleştirilmiş ve yüksek derece egzantrik varsa + üzerine birde yazılım yaptırırsınız beklenilen güç elde edilir ) ama portlar genişletildi diyelim orjınal subab larda içeri giren hava zaten belli fazlası bi işe yaramaz bi güç getirmez tamamen fantazi dünyasında ego tatmin edilir

  17. #17
    Uzaklaştırılmış Kullanıcı
    Üyelik
    Sep 2008
    Mesaj
    1.809
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    + maf sensörlü arabalar hava miktarı ve hava sıcaklığına göre beyine sinyal yollayıp ona göre enjektör mili saniyesi azaltır veya çoğaltır , eğerki gaz kelebeği ve portlar genişletilmiş , soğuk ve temiz hava alması sağlanmış ve subablar büyütülmüş ise + bir güç alınır

  18. #18
    ilkercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Aug 2011
    Yaş
    46
    Şehir
    İstanbul
    Mesaj
    1.012
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Bu port polish işinin maliyeti nedir ?
    Attığımız taşa değer mi yani?

    Ayrıca yakıtta standart sürüşte etkisi olur mu?

    Bizde de memur spec civic 1,8 var

  19. #19
    despe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    May 2008
    Yaş
    43
    Şehir
    türkiye/bursa
    Mesaj
    4.498
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    yakıtı düşünen kahraman olamaz
    MTM-PROSTOCK GARAGE
    Alıntı Maxiboost Nickli Üyeden Alıntı
    oynama olm arabayla oyuncak gibi turbo yap dedik garip garip ecu lar bağlıosun

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •