beyler subab ıtıcılerımı deısmeyı dusunuorken aklıma gıren arkdaslar oluor acmısken kapagı ısle gıbı bısıler dıyolar nedır bu kapak ısleme kapak rektefesı araca extra helal hp olarak getırılerı neler olur nasıl yapılır ?taşlamayala farkı nedir?
beyler subab ıtıcılerımı deısmeyı dusunuorken aklıma gıren arkdaslar oluor acmısken kapagı ısle gıbı bısıler dıyolar nedır bu kapak ısleme kapak rektefesı araca extra helal hp olarak getırılerı neler olur nasıl yapılır ?taşlamayala farkı nedir?
Abi sitede JapanTuner(Kaan abi) var kendisi bu işi yapıyo istersen ona bi pm at
Gerekli bilgileri sana vericektir
madem kaan a yaptırcan gerekli bilgiyi kaan zaten sana vermiştir yada ona sorsan sölerdi daha niye konu açıyosun
Viraja Gİrdiğinde Korkmuyorsan, Yavaşsın Demektir. ///M
Dr. Ecu
arabanız standartsa modifiyeli retainer kit veya portpolish yaptırmanız + bi güç vermez , ben kapak taşlamayada karşıyım yazılım ve standalone beyin yoksa neye referans olarak taşlanıyo , haa belki bazı arabalar eskiden biraz daha iyi gidiodu taşlanınca o göreceli ve psikolojık kavramdır ama ben sizin yerinizde olsam hiç kurcalamam , orjınal parçalarla toplayıp kapağı hiç etmem , port polish olarak da zaten fabrikada da muhendisler onu düşünmüşlerdir içeri ne kadar hava gireceğini , 1 litrelik kaba 1.5 litre su konmaz ( tekrar yineliyorum arabanız orjınal hiç ellenmemiş egzantrik yazılım kasnak piston yok ise )
yanlış anlaşılmışımstandart fabrikasyon bi arabada işe yaramaz gereksiz bi işlem fabrikasyon içeri giren hava yakıt miktarı belli daha fazla yapmanın bi anlamı yok ama turbolu veya agresif atmosferik bi arabada kesinlikle gerekli
standart bile olsa port-polish güç kazandırır eğer kapakda sorun war ve açılması gerekliyse yada triger felan değişimi geldiyse arabanızın bence port-polish yaptırtmadan kapatmayın
ama şöyle denilebilir memur spec arabasına binenler için gereksiz denilebilir ki zaten o tarz insanlar arabalarına değil kapak açtırmak kaputu bile açtırmazlar
eray kırwem mersınde yasıorum bu ısı yapacak ıkı ısım verdıler bırı ahmet bırı kaan arastırıoruz kaanla sadece gorusebıldım oyuızden o yapar kapak ısıne gelınce ıtıcılerımde sıkıntı var gıbı acmıskende kapaga neler yatırım sorrusunu yoneltıorum yada ne yapılabılır ogrenmek ısteddıgım bu ....
mantıksal bi açıklaması yok bence mengu abi , ben karşıyım yine tekrarlıyorum orjinal hiç ellenmemiş arabaya gereksiz + güç hissettirmez , haa eğerki orjınal bi arabanın km si yukselmiş özellikle de lpg li ise portlar kurum ve pislik kaplamışdır portlar yüzeysel olarak parlatılırsa eski kondisyonuna geri döner buda güç olarak hissediliyorsa ondan dolayı genel bi düşünce anlayışı çıkarmışdır port polish + hp verdi gibi
eğer böyle bir şey yaparsanız öncesi sonrası dynoda ölçüm yapın insanlar aydınlansınpost polishle sizin almayı hedeflediğiniz güç nedir .??
merakla izliyorum konuyu ;
bende yaptımda ama henüz ben daha beygirleri göremedimmotoru koyamadıkta
![]()
PROSTOCK GARAGE
SONKANATKIRICI K20 SİYAREXS
o konuda haklısınız emisyon kuralları kapsamına çıkmamak için o değerler de o işlem yapılmışdır doğrudurama port genişletip içeriye 1/15 oranında havadan fazla hava girerse 4 nokta enjektörlü sistemlerde araba tam gazda aptallaşma yapabilir (diyelimki subablarda büyütülmüşse yaylar sertleştirilmiş ve yüksek derece egzantrik varsa + üzerine birde yazılım yaptırırsınız beklenilen güç elde edilir ) ama portlar genişletildi diyelim orjınal subab larda içeri giren hava zaten belli fazlası bi işe yaramaz bi güç getirmez tamamen fantazi dünyasında ego tatmin edilir
![]()
+ maf sensörlü arabalar hava miktarı ve hava sıcaklığına göre beyine sinyal yollayıp ona göre enjektör mili saniyesi azaltır veya çoğaltır , eğerki gaz kelebeği ve portlar genişletilmiş , soğuk ve temiz hava alması sağlanmış ve subablar büyütülmüş ise + bir güç alınır
Bu port polish işinin maliyeti nedir ?
Attığımız taşa değer mi yani?
Ayrıca yakıtta standart sürüşte etkisi olur mu?
Bizde de memur spec civic 1,8 var![]()
Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)