User Tag List

Sayfa 2/4 İlkİlk 1234 SonSon
71 sonuçtan 20 ile 38 arası

Konu: 206 RC için dereceli yardımı ???

  1. #20
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    isteyene elimde sıfır gibi kentcams egzantrik var vvt iptali ile kullanabilirsiniz.600tl

  2. #21
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı CRUEL Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    isteyene elimde sıfır gibi kentcams egzantrik var vvt iptali ile kullanabilirsiniz.600tl
    kaç derece elinizdeki egz.ler max. lifti kaç ayrıca dewr bandı nedr???

  3. #22
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Degerleri dusuk sanirim

  4. #23
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı BaTu-Rc Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Degerleri dusuk sanirim
    sanırım ama arkadaş bi yazsın bakalım değerlerini

  5. #24
    redlinemst - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    35
    Şehir
    34
    Mesaj
    1.442
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    satılıklar kısmında vardı arkadaşın konusu,değerleride tabi.
    gtım olsa direk yaparım atmosferik için ama rcde vvt falan işi bozuyo ve biraz daha külfetli benim gördüğüm,ama illaki çok sert makinalar olur güzel olur
    Alıntı mami_makinen Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    tunelsız rolıng kasarsız tost gıbıdr

  6. #25
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı redlinemst Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    satılıklar kısmında vardı arkadaşın konusu,değerleride tabi.
    gtım olsa direk yaparım atmosferik için ama rcde vvt falan işi bozuyo ve biraz daha külfetli benim gördüğüm,ama illaki çok sert makinalar olur güzel olur
    ewet aynn gti için bi egz. o zatn derecesi fln lifti we dewr bndı çok düşük bizim düşündğümüze göre herneyse wwt selonodi iptal oluyo zaten we dediğiniz gibi külfetli olcak ama hem fikiriz sıkı olcaklaar inş.

  7. #26
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    292 dereceli 13 liftli egzantriği standart pistonlar ile kullanamazsınız. Ne kadar bir beklentiniz var onu belirtirseniz yardımcı olalım.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

  8. #27
    BthnKrkt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Oct 2010
    Yaş
    33
    Şehir
    Kurtköy-İst/ Ladik-Samsun
    Mesaj
    2.105
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    peki orjinal pistonla kullanabileceğimiz egz. hangisidir? bizi ne kadar getirisi olur ince conta kullandığımızı var sayarsak. Yada 13 liftli için kullanmamız gereken piston cr si nedir?

  9. #28
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    o egzantrikler için wössner 12.5 veya p.e.c kullanabilirsiniz. ben catcamse sormuştum wössner'in ölçüleri uygundu, sübapların değmemesi için.
    catcamsin sitesine baktığınızda da hangi egzantriği oem yay şapkayla kullanabilirsiniz, mekanik itici gerektirir mi yanında yazar
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  10. #29
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    275 derece 11mm kadar stok motorla kullanabilirsin.

    sonrası yayların sağlığı ile alakalı risk taşıyor.


    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o egzantrikler için wössner 12.5 veya p.e.c kullanabilirsiniz. ben catcamse sormuştum wössner'in ölçüleri uygundu, sübapların değmemesi için.
    catcamsin sitesine baktığınızda da hangi egzantriği oem yay şapkayla kullanabilirsiniz, mekanik itici gerektirir mi yanında yazar
    wösner ile 292 dereceden mi bahsediyorsun mustafa?
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  11. #30
    CRUEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2009
    Yaş
    36
    Şehir
    Istanbul / Sarıyer
    Mesaj
    2.072
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ysn zkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaç derece elinizdeki egz.ler max. lifti kaç ayrıca dewr bandı nedr???

    egzantrik budur:
    Kent Cams - Product Search

  12. #31
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Schumi Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    292 dereceli 13 liftli egzantriği standart pistonlar ile kullanamazsınız. Ne kadar bir beklentiniz var onu belirtirseniz yardımcı olalım.
    walla işin açıkcası egz. değişiminde sadece yay ile şapka değişimi yapılması işi kurtarır die düşünyrdm birde araçtaki hidrolk itciler yerine mekanik değişimi beklenti olarak bi egz. en fazla 15-25hp ciwarlarında alınabilir die düşünydum beklentimde bu yöndeydi

    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    o egzantrikler için wössner 12.5 veya p.e.c kullanabilirsiniz. ben catcamse sormuştum wössner'in ölçüleri uygundu, sübapların değmemesi için.
    catcamsin sitesine baktığınızda da hangi egzantriği oem yay şapkayla kullanabilirsiniz, mekanik itici gerektirir mi yanında yazar
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    275 derece 11mm kadar stok motorla kullanabilirsin.

    sonrası yayların sağlığı ile alakalı risk taşıyor.

    wösner ile 292 dereceden mi bahsediyorsun mustafa?

    walla baya bi baktım ama catcams in sitesinde ney gerekir neye ihtyaç yoktur die bşey bulamadım işin açıkcası yay şapka mekanik iticiye ragzıyız ama piston düşündürüyo cat camsın sitesinde max. 292 likler war sanırım

  13. #32
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı Murat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    275 derece 11mm kadar stok motorla kullanabilirsin.

    sonrası yayların sağlığı ile alakalı risk taşıyor.




    wösner ile 292 dereceden mi bahsediyorsun mustafa?
    evet wössner ile 293 / 285°
    259 / 251°
    13.00 / 12.50mm

    için sormuştum ben
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  14. #33
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ysn zkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    walla işin açıkcası egz. değişiminde sadece yay ile şapka değişimi yapılması işi kurtarır die düşünyrdm birde araçtaki hidrolk itciler yerine mekanik değişimi beklenti olarak bi egz. en fazla 15-25hp ciwarlarında alınabilir die düşünydum beklentimde bu yöndeydi






    walla baya bi baktım ama catcams in sitesinde ney gerekir neye ihtyaç yoktur die bşey bulamadım işin açıkcası yay şapka mekanik iticiye ragzıyız ama piston düşündürüyo cat camsın sitesinde max. 292 likler war sanırım


    sağ tarafta kodları ile mekanik itici yay ve şapkanın gerekli olduğu kırmızı renkle yazıyor
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  15. #34
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    sağ tarafta kodları ile mekanik itici yay ve şapkanın gerekli olduğu kırmızı renkle yazıyor
    ok şimdi oldu ancak bşey sormak istiyorum

    256 derce we altındakilerde yay şapka itici oem
    260-268 derece arası yay ile şapkanın değişmesi geektiğini iticiye gerek olmadığı
    285-293 arasıda yay şapka we iticinn değişmesi gerektiğini söylüyo

    anladığım kadarıyla (hatam warsa düzeltin lütfen) piston neden değişmeli acaba??

  16. #35
    RCkid - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Sep 2007
    Yaş
    39
    Şehir
    Ankara
    Mesaj
    3.770
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ysn zkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ok şimdi oldu ancak bşey sormak istiyorum

    256 derce we altındakilerde yay şapka itici oem
    260-268 derece arası yay ile şapkanın değişmesi geektiğini iticiye gerek olmadığı
    285-293 arasıda yay şapka we iticinn değişmesi gerektiğini söylüyo

    anladığım kadarıyla (hatam warsa düzeltin lütfen) piston neden değişmeli acaba??
    Piston performans ve verim acisindan gerekli bir de oem pistonlarin uzerindeki subap yuvalarinin derinliginden
    yazdiklarin dogru evet
    USPerformance by UtkuSelamoğlu
    https://www.facebook.com/Thresholdoftimingadvance

    100-200 km/h 5.761sec

  17. #36
    ysn zkn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Jul 2010
    Yaş
    38
    Şehir
    Düzce
    Mesaj
    502
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    2 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı RCkid Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Piston performans ve verim acisindan gerekli bir de oem pistonlarin uzerindeki subap yuvalarinin derinliginden
    yazdiklarin dogru evet
    schumi demiş ya 293 dereceyi oem pistonlarla kullanamazsnz die orası kafamı karıştırdı işte sonçta ben 293 derce bi egz. alsam yayı şapkası m.iticileri alsam we bnları wössner pistnla kullanıp atıyrm 25 hp güç alacağıma oem pistonla kullanıp atıyorum 20hp güç almaktan mı bahsediyoruz yoksa oem pistonla kesinlikle kullanamazsn çnkü siboplar uymaz ondan mı bahsediyoruz????

  18. #37
    Murat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Mar 2009
    Yaş
    40
    Şehir
    İstanbul/Sarıyer
    Mesaj
    2.593
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    5 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Alıntı ysn zkn Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    schumi demiş ya 293 dereceyi oem pistonlarla kullanamazsnz die orası kafamı karıştırdı işte sonçta ben 293 derce bi egz. alsam yayı şapkası m.iticileri alsam we bnları wössner pistnla kullanıp atıyrm 25 hp güç alacağıma oem pistonla kullanıp atıyorum 20hp güç almaktan mı bahsediyoruz yoksa oem pistonla kesinlikle kullanamazsn çnkü siboplar uymaz ondan mı bahsediyoruz????
    sübaplar pistona çarpar. wossner de oyuklar var. mustafanın dediğine göre 293 derecede full lift 11 mm yapan egzantrikle sıkıntı olmuyormuş.
    MagicPerformance
    MegaSquirt Engine Management Systems Technician

    Ne kingler gördük güle güle öldük...

  19. #38
    Tech Moderator Schumi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    Feb 2006
    Yaş
    41
    Şehir
    İstanbul / Avrupa
    Mesaj
    13.160
    Post Thanks / Like
    Mentioned
    51 Post(s)
    Tagged
    0 Thread(s)
    Oem pistonda sadece emme için çok ufak bir valve cutout var. Eksoz için yok bile. 13 lift için çok ciddi bir valve cutout gerekiyor. Bunuda Wössner pistonda görebilirsin.
    Schumi.Projects

    106 GTI | 206 RC | 2008 SUV 1.2 PureTech EAT8 | 3008 SUV 1.6 HDi EAT6 | Citroen AX GTI
    Never drive faster than your guardian angel can fly
    106 RC - 106 GTI with 2 liter engine

Konu Bilgileri

Users Browsing this Thread

Şu an 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 konuk)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •